Sollicitanten Politiekundige augustus 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige augustus 2019  (gelezen 26668 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #30 Gepost op: 14 mei 2019, 10:25:59
Zijn er nog meer mensen op dit forum bezig met de procedure voor Poku in Augustus?
Of al aangenomen?

Het is zo stil in dit topic.


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #31 Gepost op: 14 mei 2019, 22:45:20
Zijn er nog meer mensen op dit forum bezig met de procedure voor Poku in Augustus?
Of al aangenomen?

Het is zo stil in dit topic.

Zeker! Toevallig morgen het BGO gesprek. Ben erg benieuwd hoe ik dat ga ervaren.

Inderdaad een stuk rustiger dan de fora voor agent. Ook een stuk minder opleidingsplaatsen voor Poku..


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #32 Gepost op: 20 mei 2019, 18:02:33
Vorige week bgo positief afgerond. Vandaag een mail dat ik ingepland ben voor de opleiding! Binnen enkele dagen krijg ik info van de politieacademie..

Het heeft ruim 10 maanden geduurd, maar het resultaat is er  098uo


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #33 Gepost op: 20 mei 2019, 19:38:11
Gefeliciteerd! Tot in augustus op de academie. ;)


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #34 Gepost op: 21 mei 2019, 12:21:46
Ook hier een update. Positieve uitslag op de screening!!
Man wat een opluchting. Nu nog afwachten op bericht vanuit de eenheid voor verdere info.


Kirss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #35 Gepost op: 23 mei 2019, 11:17:27
Ik heb een maand geleden ook een positieve uitslag gekregen :) Wacht op een berichtje van de eenheid Rotterdam. Dit kan alleen nog wel even duren omdat ze wachten met verdere informatie/definitieve uitslag tot iedereen die in aug start door de screening heen is. Ze konden niet vertellen hoe lang dit nog zou duren. Hoop dat dit snel is. Nog meer mensen hier die bij de eenheid Rotterdam zitten?


Filous

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #36 Gepost op: 23 mei 2019, 19:02:05
Hoi! Ik ben al een jaar bezig in Apeldoorn, en ik en een klasgenoot (meiden, 22 en 25 jaar) hebben nog een kamer vrij in ons huis op 6 minuten fietsen van de academie. Je krijgt super veel vergoed dus je betaalt maar 100 zelf voor een volledig huis incl gas water licht. Stuur me even een berichtje op reply op deze als je interesse hebt! Groetjes en succes met jullie opleiding.


Kayleigh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #37 Gepost op: 3 juni 2019, 11:30:49
Ik heb ook mijn aanstelling ontvangen en zal ook in augustus starten in Apeldoorn  098uo ! Ben benieuwd wanneer we meer horen over de plaatsing en uniform passen.. :)

@ Kirss; ik word ook geplaatst in Rotterdam, leuk!!



Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #38 Gepost op: 11 juni 2019, 08:55:21
Nu echt officieel!
Aanstelling is binnen, eenheid Den Haag!

Iemand al iets gehoord over het passen van uniform of ander bericht van de politieacademie?

Ik heb overigens een EVC formulier, aanvraag gedaan. Zou graag vrijstelling willen voor onderzoeksvaardigheden modules.

Iemand ervaring mee of dit überhaupt wel eens wordt goedgekeurd?


Kayleigh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #39 Gepost op: 11 juni 2019, 09:31:03
Gefeliciteerd!!!  098uo

Ik ben inmiddels aangemeld bij de academie en een studentnummer ontvangen. In die mail stond ook dat we uiterlijk drie weken voor het begin van de opleiding alle laatste info krijgen.

Nog niets over uniform passen gehoord, ben zo benieuwd wanneer dit gaat gebeuren!

Geen idee hoe het werkt met vrijstellingen... :)