Sollicitanten Politiekundige augustus 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige augustus 2019  (gelezen 26681 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Kirss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #40 Gepost op: 13 juni 2019, 12:27:23
Gefeliciteerd iedereen die door is! Ik heb ook vorige week officieel bericht gehad dat ik ook mag starten in augustus. Mega veel zin in! 098uo


Ano2013@

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #41 Gepost op: 21 juni 2019, 00:11:29
Gefeliciteerd iedereen die door is! Ik heb ook vorige week officieel bericht gehad dat ik ook mag starten in augustus. Mega veel zin in! 098uo

Mag ik vragen hoelang het heeft geduurd voordat je uitslag kreeg van je bgo? Ik heb namelijk al een mailtje gehad voor het arbeidsvoorwaardengesprek, maar nog geen uitslag bgo? Hoe ging dit bij jou? Alvast gefeliciteerd!


Kirss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #42 Gepost op: 21 juni 2019, 08:50:32
Mag ik vragen hoelang het heeft geduurd voordat je uitslag kreeg van je bgo? Ik heb namelijk al een mailtje gehad voor het arbeidsvoorwaardengesprek, maar nog geen uitslag bgo? Hoe ging dit bij jou? Alvast gefeliciteerd!

Na mijn bgo gesprek kreeg ik een dag later via de mail te horen dat hij positief was. 1,5 maand later had ik nog geen officieel bericht gehad dat ik was aangenomen. Toen heb ik gebeld aangezien ik mijn contract bij mijn huidige werk op moest zeggen. Een week later heb ik mijn officiële aanstelling ontvangen en nu ondertussen ook mijn studentnummer.


Kayleigh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #43 Gepost op: 21 juni 2019, 09:12:17
Bij mij ging het ook ongeveer zoals bij Kirss! Dag na bgo een mailtje dat de screening positief was, daarna een tijdje niets gehoord. Toen heb ik na twee weken gebeld om te vragen of alles nu rond was, toen heb ik wel telefonisch deze bevestiging gekregen en hoefde ik alleen nog op de schriftelijke bevestiging te wachten. Die kreeg ik drie weken later.

Inmiddels mag ik vandaag gaan bellen om een afspraak te maken om het uniform te gaan passen!!

Wanneer heb je je bgo gesprek gehad? En voor welke eenheid? Zal per eenheid ook wel verschillen hoe snel alles verloopt. :)


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #44 Gepost op: 23 juni 2019, 11:16:49
Top dat je mag gaan passen Kayleigh! Ik wacht daar nu nog op.

Bij mij blijft het wel schuiven! Ik ben vrijdag opgebeld en ze willen me nu voor de eenheid Amsterdam hebben! Ik ben akkoord gegaan en het nu dus Amsterdam worden, spannend!


Kayleigh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #45 Gepost op: 23 juni 2019, 14:06:47
O wat goed en fijn voor je, gefeliciteerd!!  098uo

Het gaat nu echt opschieten allemaal, zo leuk!!

18 juli mag ik in Apeldoorn gaan passen en de spullen meenemen. Flinke voorraad wordt het wel :)


EJH

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #46 Gepost op: 1 juli 2019, 13:25:52
Hoi!

Ik mag zelf ook (als het goed is) beginnen in augustus. Bij mij gaat het wel allemaal een beetje vreemd... Ik had oorspronkelijk gesolliciteerd voor de start in januari dit jaar, maar die opleiding zat al vol dus werd ik doorgeschoven naar augustus. Nu kreeg ik vorige maand te horen dat mijn medische keuring en screening helemaal opnieuw moeten omdat die na zes maanden verlopen...

Keuring inmiddels gehad maar nog geen afspraak voor de screening terwijl de opleiding start over 1 1/2 maand. Mij lijkt het allemaal een beetje krapjes worden maar vorige week heeft de recruiter mij verzekerd dat ik gewoon op tijd kan beginnen en de mensen bij recruitment die ik vandaag gebeld heb zeggen ook dat ik gewoon aangemeld sta voor de start in augustus.

Ik neem aan dat niemand hier zo'n zelfde situatie heeft? En hebben de mensen die definitief mogen beginnen al wat geregeld qua huisvesting?


Kirss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #47 Gepost op: 1 juli 2019, 14:30:08
Ik ga ook de 18e mijn uniform passen. Dezelfde dag heb ik een kennigmaking met de trajectbegeleiders en (ik gok) mijn toekomstige klasgenoten die ook bij de eenheid Rotterdam hebben gesolliciteerd.

Qua huisvesting nog niks geregeld. Wil een bungalowhuisje huren, maar dit kun je denk ik pas regelen in week 1 omdat je dan je klasgenoten ziet. En je moet het huisje wel met meerdere huren, wil je je huisvesting kunnen betalen met de vergoeding.


EJH

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #48 Gepost op: 1 juli 2019, 16:35:42
Een bungalowhuisje werd mij inderdaad ook aangeraden door iemand die inmiddels de opleiding afgerond heeft, dus dat overweeg ik ook.

Ik dacht dat ze wel eerder iets van een kenningsmaking zouden regelen, maar ik hoorde vandaag dat ze voor Den Haag nog druk bezig zijn met plekken toewijzen en de laatste delen van de selectie.


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #49 Gepost op: 1 juli 2019, 19:16:08
Een bungalowhuisje werd mij inderdaad ook aangeraden door iemand die inmiddels de opleiding afgerond heeft, dus dat overweeg ik ook.

Ik dacht dat ze wel eerder iets van een kenningsmaking zouden regelen, maar ik hoorde vandaag dat ze voor Den Haag nog druk bezig zijn met plekken toewijzen en de laatste delen van de selectie.

Hi EJH,

Ja ik ben last minute nog overgeplaatst van Den Haag naar Amsterdam. Dus ze zijn nog druk aan het schuiven denk ik ja.
Overigens ga ik 'gewoon' iedere dag op en neer rijden van huis naar de academie in Apeldoorn. Het scheelt dat ik al 3 jaar meer dan een uur reistijd heb naar m'n werk. Sterker nog, ik ga er 5-10 min op vooruit. En daarnaast vinden zowel ik als m'n vriendin het natuurlijk veel minder leuk als je elkaar alleen in het weekend ziet.

Heb overigens nog steeds geen bericht om m'n uniform te komen passen, jammer jammer.

Het begint wel al bijna! Zin in!