Sollicitanten Politiekundige augustus 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige augustus 2019  (gelezen 26689 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Kirss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #60 Gepost op: 16 juli 2019, 11:39:47
Vanuit de academie wordt niets geregeld qua huisvesting, daar krijg je dus geen informatie over. Wij huren zelf bij Droomparken in Beekbergen via het StayXL concept.
Er is in de omgeving ook een boerderij die meerdere kamers aanbiedt, maar dat schijnt wel wat gehorig te zijn. Daarnaast zijn er nog verschillende andere mensen die kamers dicht bij de academie aanbieden.
Ik heb gisteren nog even gecheckt maar zag nu geen info bij de kleedkamers hangen. Als je begint in augustus zou ik zeker even op een van de borden bij de kleedkamers kijken, meestal als er een losse kamer vrij is wordt daar wel informatie over opgehangen door medestudenten. Mocht je tegen die tijd niks kunnen vinden, laat het vooral even weten. Dan kan ik nog wel het e.e.a. voor je navragen bij collega's die op andere plekken verblijven.

Thanks! Gok dat er nog meer mensen zijn die een plek zoeken. Dus op dag 1 maar even een groepje maken en contact opnemen met Droomparken. Hopelijk hebben ze dan nog een huisje over.

Donderdag ga ik mijn uniform passen en is er een kennismakingsmiddag met de trajectbegeleiders en klasgenoten. Dit is denk ik alleen voor de eenheid Rotterdam.


EJH

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #61 Gepost op: 24 juli 2019, 12:29:18
Gisteren het resultaat van mijn BGO binnen gekregen, vandaag bevestiging dat ik kan beginnen in week 33 en morgen al uniform passen! Zo gaat het wel lekker snel opeens  8)