Sollicitanten Politiekundige augustus 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige augustus 2019  (gelezen 26670 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henkjan98

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #20 Gepost op: 30 januari 2019, 06:52:18
Ook ik ben helaas afgewezen


Vervoort

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #21 Gepost op: 30 januari 2019, 13:04:05
Ik ben helaas ook afgewezen. Wel benieuwd of het zin zou hebben om het nog een keer te proberen.. 1300 is erg veel..


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #22 Gepost op: 30 januari 2019, 13:17:00
Altijd blijven proberen! Er zijn hier genoeg voorbeelden van uitstekende dienders die ook 3 of 4 keer moesten solliciteren!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #23 Gepost op: 30 januari 2019, 14:18:45
De aanhouder wint..!


Tvl900

  • Politiekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #24 Gepost op: 2 februari 2019, 20:30:43
Ik ben helaas ook afgewezen. Wel benieuwd of het zin zou hebben om het nog een keer te proberen.. 1300 is erg veel..

Zodra de nieuw sollicitaties open gaan, SNEL reageren. Mijn indruk is dat ze niet alle 1300 bijlangs gaan. Ze beginnen boven op de stapel en zodra ze genoeg kandidaten hebben dan krijgt de rest van de stapel een afwijzing.

Het kan erger trouwens, toen ik solliciteerde waren er 20.000 belangstellenden.... gewoon volhouden dus!


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #25 Gepost op: 2 april 2019, 12:01:25
Afgelopen vrijdag onderdeel B gehad voor politiekundige in Augustus.
Het ging niet helemaal soepel.. Dus ben erg benieuwd. Heb het dan over het rollenspel.
Ik heb al meerdere keren rollenspellen moeten doen voor o.a. mijn huidige baan. Krijg vaak de feedback dat het te rationeel overkomt en niet vanuit emotie.

Afwachten maar.. Het kan tot drie weken duren zeiden ze. Andere mensen die inderdaad drie weken hebben moeten wachten op de uitslag?


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #26 Gepost op: 10 april 2019, 16:49:16
Iniedergeval een update,
Ik heb zowel A en B gehaald! Ik heb echter daarna niets meer gehoord. Volgende stap is Medische keuring neem ik aan?

Wie zit er verder nog in de sollicitatieprocedure?


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #27 Gepost op: 10 april 2019, 19:58:04
Iniedergeval een update,
Ik heb zowel A en B gehaald! Ik heb echter daarna niets meer gehoord. Volgende stap is Medische keuring neem ik aan?

Wie zit er verder nog in de sollicitatieprocedure?

Gefeliciteerd voor zover! De volgende stap is inderdaad de medische keuring.
Verbaas je niet als je het zomaar een maand/anderhalve maand duurt voordat je die uitnodiging pas krijgt, het kan heel erg verschillen per individu.


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #28 Gepost op: 12 april 2019, 10:13:19
Gefeliciteerd voor zover! De volgende stap is inderdaad de medische keuring.
Verbaas je niet als je het zomaar een maand/anderhalve maand duurt voordat je die uitnodiging pas krijgt, het kan heel erg verschillen per individu.

Thanks! Poeh.. Dat is lang ja.
Kan niet wachten tot ze bellen met het verlossende woord dat ik iniedergeval door ben.
Stond nog een zin in de mail bij deel B van "zijn wellicht meer geschikte kandidaten dan opleidingsplekken".


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #29 Gepost op: 18 april 2019, 22:36:52
Volgende update van mijn kant!
Ik heb een mail ontvangen omtrent de screening en alle documenten ingevuld en opgestuurd. Ik moet alleen nog wachten op een VOG vanuit het buitenland.. Maar mocht de rest alvast inleveren zeiden ze aan de telefoon.

Verder heb ik nog geen telefoontje/mail ontvangen omtrent de medische keuring. En ook nog geen arbeidsvoorwaarden mail, maar ik las elders dat die volgorde wel vaker anders is.