Sollicitanten Politiekundige augustus 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige augustus 2019  (gelezen 26692 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

EJH

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #50 Gepost op: 1 juli 2019, 19:23:04
Interessant, dan vraag ik me toch af hoe ze 't allemaal gaan laten passen als ze jou al hebben overgeplaatst. We gaan het wel zien..


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #51 Gepost op: 2 juli 2019, 09:41:11
Ja precies,

Moet wel goed komen. Woon je zelf ook in Den Haag?


EJH

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #52 Gepost op: 2 juli 2019, 13:01:59
Woon zelf in Leiden, dus redelijk in de buurt. Wel een eindje rijden naar Apeldoorn.


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #53 Gepost op: 2 juli 2019, 17:24:43
Leuk om te lezen dat iedereen langzamerhand z'n uitslag weet. Sommige zijn ook snel met een afspraak voor het uniform! Die had ik zelf pas twee weken voor de aanvang van de studie. Qua krapte in de tijd voor het selectieproces zelf zou ik mij dus niet zo druk maken. Voor verschuivingen naderhand: als je een bevestiging van de academie hebt met je studentnummer zal er (naar mijn weten) niet meer worden geschoven. Let ook even op als je straks huisvesting in de buurt van Apeldoorn wilt regelen, het verschilt per eenheid wanneer en hoeveel er wordt vergoed. Succes allemaal!


Kirss

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #54 Gepost op: 10 juli 2019, 16:55:50
Leuk om te lezen dat iedereen langzamerhand z'n uitslag weet. Sommige zijn ook snel met een afspraak voor het uniform! Die had ik zelf pas twee weken voor de aanvang van de studie. Qua krapte in de tijd voor het selectieproces zelf zou ik mij dus niet zo druk maken. Voor verschuivingen naderhand: als je een bevestiging van de academie hebt met je studentnummer zal er (naar mijn weten) niet meer worden geschoven. Let ook even op als je straks huisvesting in de buurt van Apeldoorn wilt regelen, het verschilt per eenheid wanneer en hoeveel er wordt vergoed. Succes allemaal!

Hi! Vraagje... Hoe heb jij het geregeld met huisvesting? Krijg je hier van tevoren ook nog informatie over waar je kunt huren, welke bungalowhuisjes enz?


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #55 Gepost op: 12 juli 2019, 20:46:27
Hi,

Hebben mensen hier al meer info?
Heb helaas nog steeds niets gehoord over uniform of een account voor de academie.


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #56 Gepost op: 12 juli 2019, 21:02:01
Ik heb inmiddels mails gehad over kleding en uitrusting. Mag a.s. maandag mijn kleding ophalen.
Andere mails gingen over een portofoon.

Ook een uitnodiging voor de beëdiging gehad voor 2 augustus. Echter werd deze uitnodiging een dag later ingetrokken en is de beëdiging verplaatst naar medio oktober.

Afgelopen week gebeld door mijn trajectbegeleider. Kennis gemaakt en een aantal dingen doorgenomen. Onder andere mijn stageplaats voor de eerste 2,5 jaar is bekend, erg blij mee  098uo


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #57 Gepost op: 12 juli 2019, 21:59:28
Hi! Vraagje... Hoe heb jij het geregeld met huisvesting? Krijg je hier van tevoren ook nog informatie over waar je kunt huren, welke bungalowhuisjes enz?

Vanuit de academie wordt niets geregeld qua huisvesting, daar krijg je dus geen informatie over. Wij huren zelf bij Droomparken in Beekbergen via het StayXL concept.
Er is in de omgeving ook een boerderij die meerdere kamers aanbiedt, maar dat schijnt wel wat gehorig te zijn. Daarnaast zijn er nog verschillende andere mensen die kamers dicht bij de academie aanbieden.
Ik heb gisteren nog even gecheckt maar zag nu geen info bij de kleedkamers hangen. Als je begint in augustus zou ik zeker even op een van de borden bij de kleedkamers kijken, meestal als er een losse kamer vrij is wordt daar wel informatie over opgehangen door medestudenten. Mocht je tegen die tijd niks kunnen vinden, laat het vooral even weten. Dan kan ik nog wel het e.e.a. voor je navragen bij collega's die op andere plekken verblijven.
 


Nephh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #58 Gepost op: 12 juli 2019, 22:27:04
Ik heb inmiddels mails gehad over kleding en uitrusting. Mag a.s. maandag mijn kleding ophalen.
Andere mails gingen over een portofoon.

Ook een uitnodiging voor de beëdiging gehad voor 2 augustus. Echter werd deze uitnodiging een dag later ingetrokken en is de beëdiging verplaatst naar medio oktober.

Afgelopen week gebeld door mijn trajectbegeleider. Kennis gemaakt en een aantal dingen doorgenomen. Onder andere mijn stageplaats voor de eerste 2,5 jaar is bekend, erg blij mee  098uo

Wow! Wat fijn dat je al die informatie al hebt!
Welke eenheid en basisteam ga je werken? En je werd door je trajectbegeleider opgebeld zeg je? Dat is dus niet iemand van de academie of wel?


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #59 Gepost op: 13 juli 2019, 09:41:48
Wow! Wat fijn dat je al die informatie al hebt!
Welke eenheid en basisteam ga je werken? En je werd door je trajectbegeleider opgebeld zeg je? Dat is dus niet iemand van de academie of wel?

Het gaat inderdaad lekker snel allemaal. Mag ook wel na ruim een jaar in de selectieprocedure  e050

Eenheid Oost-Nederland. Basisteam is een van de grotere steden hier  ???

Nee, de trajectbegeleider is degene die jou tijdens de hele opleiding ‘volgt’. Het is dan ook jouw aanspreekpunt..
Tijdens de introductie zal je uitgebreid kennis maken met diegene werd mij verteld. Het is overigens iemand anders dan je praktijkcoach.