Sollicitanten Politiekundige start april 2019 (verkort)

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start april 2019 (verkort)  (gelezen 11350 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Yassine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Gepost op: 10 maart 2019, 07:25:39
Hallo Allen.

Ik zag dat er nog geen aparte topic was voor kandidaten die hebben gesolliciteerd voor het verkorte traject politiekundige. Ik ben benieuwd hoe iedereen de sollicitatieprocedure heeft ervaren en wat jullie nou doen om jezelf voor te bereiden.

Zelf ben ik al begonnen het boek 'inleiding criminaliteit en opsporing' van Wouter Stol en Anton van Wijk te lezen, en ben ik wat meer gaan sporten ter voorbereiding voor 'professioneel Fit'.

Groet

Yassine




Subaru

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2019, 09:51:52
Start April 2019?

Ben je al aangenomen of moet je nog het traject in?


Yassine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2019, 10:18:38
Start April 2019?

Ben je al aangenomen of moet je nog het traject in?

Startdatum 23 april. Ik heb nog geen contract getekend oid, maar wel heb ik een studentennummer toegewezen gekregen.


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2019, 11:15:14
Ik begin ook in week 17 voor het verkorte traject. Eenheid Rotterdam!
Zou eigenlijk in week 48 vorig jaar beginnen, maar ben overgeplaatst naar deze lichting.

Mijn traject loopt dus als sinds januari 2018!


Yassine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2019, 11:32:48
Ik begin ook in week 17 voor het verkorte traject. Eenheid Rotterdam!
Zou eigenlijk in week 48 vorig jaar beginnen, maar ben overgeplaatst naar deze lichting.

Mijn traject loopt dus als sinds januari 2018!
Wat bijzonder. Zelf zou ik ook in week 48 beginnen, maar ben ook doorgeplaatst naar week 17.


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2019, 11:44:44
Wat bijzonder. Zelf zou ik ook in week 48 beginnen, maar ben ook doorgeplaatst naar week 17.

Voor welke eenheid?


Yassine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #6 Gepost op: 10 maart 2019, 11:45:26
Voor welke eenheid?

Midden Nederland


Yassine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #7 Gepost op: 10 maart 2019, 12:00:47
Ik begin ook in week 17 voor het verkorte traject. Eenheid Rotterdam!
Zou eigenlijk in week 48 vorig jaar beginnen, maar ben overgeplaatst naar deze lichting.

Mijn traject loopt dus als sinds januari 2018!

Na zo lang wachten zal je, net als ik, zeker ook wel superblij zijn dat het eindelijk bijna gaat beginnen. Doe jij nog iets bijzonders qua voorbereiding?


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #8 Gepost op: 10 maart 2019, 16:53:41
Wat bijzonder. Zelf zou ik ook in week 48 beginnen, maar ben ook doorgeplaatst naar week 17.

Ik begin ook in week 17. Vond het al lang duren vanaf mijn sollicitatie begin juli 2018. Jij moet dan helemaal engelengeduld hebben.

Ik ben trouwens geplaatst voor de eenheid Noord-Holland. Ben benieuwd wanneer we kleding moeten gaan passen.

@Yassine, ik lees nu een boek psychologie en sociologie. Verder lees ik artikelen die ik op het internet tegenkom. Als je nog aanraders hebt houd ik mij aanbevolen.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #9 Gepost op: 10 maart 2019, 20:20:00
Ik begin ook in week 17. Vond het al lang duren vanaf mijn sollicitatie begin juli 2018. Jij moet dan helemaal engelengeduld hebben.

Zo dan! Petje af voor jullie om t zo lang vol te houden. Zegt wel wat over jullie focus, geduld en doorzettingsvermogen .. anderen zouden er wellicht van afzien. Top!