Surveillant Start 20 Mei

Auteur Topic: Surveillant Start 20 Mei  (gelezen 15394 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #10 Gepost op: 11 april 2019, 15:29:27
Mag je trouwens in je politie uniform met het OV naar de academie? Of moet je elke je uniform in je tas doen en dan omkleden op de academie?

Heel kort: nee. Je mag niet reizen in uniform.
Midden Nederland


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #11 Gepost op: 11 april 2019, 17:12:22
Mag je trouwens in je politie uniform met het OV naar de academie? Of moet je elke je uniform in je tas doen en dan omkleden op de academie?

In je tas indd, of in je locker op de academie.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #12 Gepost op: 16 april 2019, 12:20:35
Hallo,


En het is afwachten wat voor werkzaamheden je exact doet want ook bijvoorbeeld met het dragen van een dienstwapen, een surveillant draagt het niet standaart en het zit niet in de opleiding van een surveillant maar als een leidinggevende dat nodig acht met betrekking tot je werkzaamheden en risico's kunnen ze je wel opgeven zodat je wel het blok dienstwapen af moet leggen als een extra cursus.

Dat was voor de NP inderdaad zo. Tegenwoordig heb je echt de N3 opleiding daarvoor nodig.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #13 Gepost op: 16 april 2019, 12:30:09
Dat was voor de NP inderdaad zo. Tegenwoordig heb je echt de N3 opleiding daarvoor nodig.
Niet helemaal waar .. De standaard uitrusting voor de politiesurveillant is idd zonder dienstwapen, maar er zijn uitzonderingen. De surveillanten van de ABB (voorheen BOB) in Den Haag zijn ook uitgerust met het vuurwapen uiteraard moeten ook zij voldoen aan RTGB en getoetst. Dit heeft allemaal te maken met de werkzaamheden van deze afdeling. Zo zijn ook sommige surveillanten in Zeeland vurwapendragend als ik me niet vergis.


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #14 Gepost op: 16 april 2019, 19:07:22
In principe wordt er elke 6 maanden (naar wat ik begrijp) gewisseld van plek. Ook Team Openbaar Vervoer en bij het FIT (Flexibel inzetbaar team) worden surveillanten ingezet.

Via onderstaande link vindt je duidelijkheid. Dus je zult vanaf niet alléén maar arrestantenzorg doen. Uiteindelijk zullen de vrijgekomen fte (174) ingezet worden op straat in Amsterdam, al dan niet vanuit flexteams.

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2019/03/14/172-agenten-beschikbaar-in-amsterdam-door-efficientere-arrestantenzorg


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #15 Gepost op: 16 april 2019, 19:09:13
Toevoeging .. moet zijn: 'Dus je zult vanaf 2020 niet alléén maar arrestantenzorg doen.'


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #16 Gepost op: 25 april 2019, 06:55:49
1) als surveillant in Amsterdam werk je niet fulltime in een cellencomplex. Dit wissel je af met werken op straat.

2) je reist in burgerkleding naar de academie en kleed je daar om in de kleedkamer waar je een eigen kluis hebt gedurende de opleiding waar al je spullen in kunnen.

Groeten uit Amsterdam
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Jandev92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #17 Gepost op: 26 april 2019, 13:01:10
Ik heb inmiddels mijn inlogcodes. Weet iemand welke rooster voor Surveillant is? Er staan zoveel roosters online.

Ik ga naar Amsterdam met de start 20 mei


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #18 Gepost op: 26 april 2019, 17:52:20
Ik heb inmiddels mijn inlogcodes. Weet iemand welke rooster voor Surveillant is? Er staan zoveel roosters online.
Same here .. al die afkortingen pfff, geen idee waar ik moet zoeken. Alleen de afkortingen vd locaties zijn mij bekend. Mijn opeldingslocatie is nog niet bekend, mss dat dat het euvel is. Dacht dat ik dat wel op Its zou vinden.
Maandag even belletje doen of wellicht kan iemand mij/ons van dienst zijn ..  998765

Overigens vandaag gepast, alleen t vest en zaklamp wordt nagezonden 098uo


Jandev92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #19 Gepost op: 26 april 2019, 21:01:35
Ik vond dit ergens: 1921 B T1 Assistent Politiemedewerker GGP AMS (I.ASG-1705.1921.B.T1.AMS_crs)

Kan iemand hier misschien uithalen welke klas het is? En eventueel een locatie of plaats of iets anders?