Surveillant Start 20 Mei

Auteur Topic: Surveillant Start 20 Mei  (gelezen 15393 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jandev92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #30 Gepost op: 14 mei 2019, 17:01:33
Ik ben benieuwd wat er met ons "surveillanten" gaat gebeuren als de cellencomplexen naar Schiphol gaan en DJI de arrestanten beveiliging overneemt . Zullen wij allemaal op straat gaan dan?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #31 Gepost op: 14 mei 2019, 21:13:18
Dat is wel het plan van Halsema  ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jandev92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #32 Gepost op: 14 mei 2019, 21:54:21
Dat is wel het plan van Halsema  ;)
Ben benieuwd hoe dat uitpakt


rebels

  • Soll.EenhdDH mei2019
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #33 Gepost op: 15 mei 2019, 20:56:25
Ben benieuwd hoe dat uitpakt

Lijkt mij juist erg dynamisch om de straat op te gaan bijv. vanuit een flexteam; surveillance (metro)stations en verkeer (controles, handhaving) etc.  ;)


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #34 Gepost op: 15 mei 2019, 23:56:33
Alles ontvangen. Aanstelling is Amsterdam Oost Flexteam. Iemand ervaring met dit team?

Ik zit ook in Oost, niet bij Flex maar wel in Oost. Wie weet komen we elkaar nog eens tegen  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Jandev92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #35 Gepost op: 16 mei 2019, 07:32:34
Ik zit ook in Oost, niet bij Flex maar wel in Oost. Wie weet komen we elkaar nog eens tegen  998765

Leuk! Ook surveillant?


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #36 Gepost op: 16 mei 2019, 23:11:45
Leuk! Ook surveillant?

Nee agent, Gaasperdam ;)
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #37 Gepost op: 20 mei 2019, 18:28:02
Weet iemand wat de uitrusting van een surveillant is/wordt? Geen wapen, dat weet ik. Maar de rest wel?
Sorry hoor maar hier mis ik wel echt een stukje voorbereiding op je functie. Je weet toch wel wat je gaat doen (in grote lijnen) en wat je daarvoor nodig hebt?

Als surveillant in opleiding werk je op een flexteam of een basisteam. Daar volg je de praktijkonderdelen van je opleiding. Het flexteam is een team dat bestaat uit hoofdagenten, agenten en brigadiers die door een heel district kunnen worden ingezet.


Jandev92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #38 Gepost op: 21 mei 2019, 07:15:10
Sorry hoor maar hier mis ik wel echt een stukje voorbereiding op je functie. Je weet toch wel wat je gaat doen (in grote lijnen) en wat je daarvoor nodig hebt?

Als surveillant in opleiding werk je op een flexteam of een basisteam. Daar volg je de praktijkonderdelen van je opleiding. Het flexteam is een team dat bestaat uit hoofdagenten, agenten en brigadiers die door een heel district kunnen worden ingezet.

Een regel die je leert bij de politie is om niet vooroordelen te hebben. Kan me bijna niet voorstellen dat jij een agent bent of in opleiding bent.

De vraag waarom ik die stelde komt omdat ik ook een rij opleiding krijg (die je volgens mij bij surveillant niet krijgt normaal) en omdat ik een wapen houder heb gekregen. Dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling.

Voor mij is daarom de vraag zo gek nog niet. Gewoon niet gelijk oordelen maar vraag eerst eens waarom ik die vraag stel.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #39 Gepost op: 21 mei 2019, 09:11:41
Een regel die je leert bij de politie is om niet vooroordelen te hebben. Kan me bijna niet voorstellen dat jij een agent bent of in opleiding bent.

De vraag waarom ik die stelde komt omdat ik ook een rij opleiding krijg (die je volgens mij bij surveillant niet krijgt normaal) en omdat ik een wapen houder heb gekregen. Dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling.

Voor mij is daarom de vraag zo gek nog niet. Gewoon niet gelijk oordelen maar vraag eerst eens waarom ik die vraag stel.

Als je ook rijopleiding krijgt, zal je wellicht bij team arrestantenvervoer komen. Die zijn dan wel weer vuurwapendragend