Surveillant Start 20 Mei

Auteur Topic: Surveillant Start 20 Mei  (gelezen 15397 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jandev92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #40 Gepost op: 21 mei 2019, 15:03:45
Als je ook rijopleiding krijgt, zal je wellicht bij team arrestantenvervoer komen. Die zijn dan wel weer vuurwapendragend
Nee, kom in centrum. Team OV


Jandev92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #41 Gepost op: 6 juni 2019, 17:00:56
Weet iemand wanneer er definitief een bericht komt waar je geplaatst wordt als surveillant? Ik loop mijn stage niet in het OV Team, maar in Amsterdam Oost, Bureau Ganzenhoef. Hier ben ik geplaatst.

Is dit dan ook mijn definitieve werkplek? Of kan ik na de opleiding ook elders in Amsterdam geplaatst worden?

(P.s. Arrestantenzorg gaat verdwijnen, dat doen wij niet als wij klaar zijn met school :))


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #42 Gepost op: 1 juli 2019, 17:51:54
Weet iemand wanneer er definitief een bericht komt waar je geplaatst wordt als surveillant? Ik loop mijn stage niet in het OV Team, maar in Amsterdam Oost, Bureau Ganzenhoef. Hier ben ik geplaatst.

Is dit dan ook mijn definitieve werkplek? Of kan ik na de opleiding ook elders in Amsterdam geplaatst worden?

(P.s. Arrestantenzorg gaat verdwijnen, dat doen wij niet als wij klaar zijn met school :))
Dat is nou een vraag die je vooral intern moet stellen. Bijvoorbeeld aan Jeroen of Rick. Die weten wel hoe dat zit ;)