Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 197979 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #10 Gepost op: 26 juni 2019, 11:52:48
Ik zit nu op hetzelfde te wachten. Van wat ik hier zo links en rechts lees duurt het soms wel een maand voordat je iets hoort. Bijvoorbeeld als nog niet alle sollicitanten hun deel A en B hebben afgerond.
Had het hier gister nog over in dit topic: KLIK

Tussen het rapport en medische keuring zat bij diegene 2 maanden. Weer en maand later pas de BGO, echter wel de volgende dag al de uitslag.

Maar keurige score man! Ik heb 13/20 CCT en 50 bij de competenties.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #11 Gepost op: 9 juli 2019, 17:38:58
vraagje, wat is het minimale aantal punten wat je moet halen bij de competenties?


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #12 Gepost op: 9 juli 2019, 18:03:50
vraagje, wat is het minimale aantal punten wat je moet halen bij de competenties?

Zover ik weet is 35 punten minimaal.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #13 Gepost op: 9 juli 2019, 19:22:23
Bedankt voor je reply solstice, ben zelf in afwachting van de uitslag.

Heb afgelopen vrijdagmiddag mijn gesprek gehad, geen slecht gevoel ofzo maar altijd dingetjes die beter kunnen.

Wat mij persoonlijk op viel is dat ik op de vragenlijst toch aardig wat vragen met neutraal heb beantwoord. :P

Naja ik wacht het af.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #14 Gepost op: 9 juli 2019, 19:31:06
Ik had toen zelf alleen een twijfelend gevoel over het rollenspel. Maar uiteindelijk gewoon geslaagd.
Hoop voor je dat ze de uitslag snel naar je mailen, beetje vervelend al dat wachten. Maar hoort erbij... ;)


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #15 Gepost op: 9 juli 2019, 19:33:42
Haha, ja wachten hoort er bij inderdaad.

Laat wel weten wat de uitslag is en hopelijk met goed nieuws.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2019, 15:29:41
Deel B positief afgerond 098uo 098uo


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #17 Gepost op: 11 juli 2019, 15:41:11
Gefeliciteerd!

Ik heb gister gebeld of er wellicht iets bekend was over de voortgang van mijn sollicitatie.
Ik sta op 'inplannen' voor de keuring en moet gewoon nog even geduld hebben.

Wilde ook nog weten hoe het zat met de geldigheidsduur van de medische keuring (6 mnd) en screening(3 mnd) en vanaf waar ze rekenen. Zoals ik al dacht moet je vanaf de start van de opleiding 3 of 6 maanden terugtellen en dat is dan de dag vanaf wanneer je de testen zult kunnen doen.
Dat houdt voor ons dus in dat de medische keuring op zijn vroegst 20 juli is en de screening 20 oktober.
Misschien dat ze de screening wel eerder op zouden kunnen starten en dat de uitkomst vanaf 20 oktober bekend zou kunnen worden gemaakt. Maar dat zal wel niet  ;)


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #18 Gepost op: 11 juli 2019, 15:59:54
Bedankt!

Ja heb inmiddels wel gemerkt dat geduld een must is.

Ooh dan is het inderdaad nog even wachten voor ons, stel je word doorgeschoven omdat de klassen vol zijn is er een kans dat de medische keuring opnieuw uitgevoerd moet worden. Dus ik verwacht zelf dat dit allemaal na de zomervakantie gaat plaats vinden.

Wat betreft de medische keuring laatst heb ik mijn ogen laten testen en deze moeten voldoende zijn om er doorheen te komen. Toch ga ik de 18e op vooronderzoek en indien positief laat ik ze gelijk laseren, wil dat al een lange tijd en dit is een mooi moment.

Ben heel benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen... laten wij elkaar maar op de hoogte houden tot dat er meer mensen zijn die zich bij dit topic aansluiten.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #19 Gepost op: 12 juli 2019, 00:19:35
Bedankt!

Ja heb inmiddels wel gemerkt dat geduld een must is.

Ooh dan is het inderdaad nog even wachten voor ons, stel je word doorgeschoven omdat de klassen vol zijn is er een kans dat de medische keuring opnieuw uitgevoerd moet worden. Dus ik verwacht zelf dat dit allemaal na de zomervakantie gaat plaats vinden.

Wat betreft de medische keuring laatst heb ik mijn ogen laten testen en deze moeten voldoende zijn om er doorheen te komen. Toch ga ik de 18e op vooronderzoek en indien positief laat ik ze gelijk laseren, wil dat al een lange tijd en dit is een mooi moment.

Ben heel benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen... laten wij elkaar maar op de hoogte houden tot dat er meer mensen zijn die zich bij dit topic aansluiten.


Ik begin in oktober dit jaar maar lees even mee in dit topic.

Als je je ogen laat laseren moet je de trans prk behandeling laten doen.
Deze is anders dan de standaard behandeling met het ‘flapje’.
Heb er zelf veel profijt van, was even doorbijten maar is goed gekomen.

Wat betreft de reactie over geldigheid van keuringen. Medische is idd een half jaar geldig. Screening iig langer dan 3 maanden aangezien ik 6 juni goedkeuring heb gehad voor bgo en mn opleiding op 7 oktober begint.
Midden Nederland