Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199165 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #110 Gepost op: 20 augustus 2019, 16:00:06
Ik was anderhalf uur zoet daarna stond ik weer buiten.

Valt allemaal wel mee dus! Alleen even de kosten declareren ;)

Gelijk uitslag?
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #111 Gepost op: 20 augustus 2019, 16:48:01
Je krijgt gelijk de uitslag.

En die kosten voor de benzine vind ik allemaal niet zo'n probleem.

Vond het al netjes dat je voor deel A en B een vergoeding kreeg.  :)



Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #112 Gepost op: 20 augustus 2019, 19:38:27
Valt allemaal wel mee dus! Alleen even de kosten declareren ;)

Gelijk uitslag?

Kosten declareren? Welke kosten wil je declareren?

Alleen deel A en B naar de academie worden vergoed, de rest is voor eigen rekening
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #113 Gepost op: 20 augustus 2019, 21:02:37
Kosten declareren? Welke kosten wil je declareren?

Alleen deel A en B naar de academie worden vergoed, de rest is voor eigen rekening

Je hebt gelijk.. ooit ergens gehoord/gelezen maar niet meer aan gedacht!
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #114 Gepost op: 25 augustus 2019, 12:01:37
Je hebt gelijk.. ooit ergens gehoord/gelezen maar niet meer aan gedacht!

Ik zit me nu te bedenken, wij mochten volgens mij wel het ophalen van het uniform naderhand declareren toen we begonnen waren. Dus wellicht die datum nog even ergens in je agenda zetten voor een eventuele reiskostenvergoeding.  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #115 Gepost op: 25 augustus 2019, 12:09:19
Over ontslag nemen gesproken!
Tijdens de intake vertelde een recruiter dat wanneer je per 31-12-2019 ontslag neemt, je niet de volledige vergoeding krijgt tijdens je opleiding. Het gat van 20 dagen was te groot.
Beetje onhandig als je het mij vraagt want dan moet je per 1 feb opzeggen en kost het je minimaal 2 weken verlof om de 20e aan de opleiding te beginnen.

Ik kan bij mijn werk wel halverwege de maand stoppen zeggen ze maar dat zal misschien niet voor iedereen gelden. Dus houdt dat in gedachten voor wanneer je ontslag neemt.

Ik heb de recruiter uiteindelijk zelf even terug gebeld en ze zeiden dat het niks uitmaakt wanneer ik stop met werken. Zodra ze je loon bepaald hebben kan ik in principe ontslag nemen. Ga dat natuurlijk niet doen, maar het kan wel. Weten we dat ook weer.


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #116 Gepost op: 25 augustus 2019, 12:11:11
Ik zit me nu te bedenken, wij mochten volgens mij wel het ophalen van het uniform naderhand declareren toen we begonnen waren. Dus wellicht die datum nog even ergens in je agenda zetten voor een eventuele reiskostenvergoeding.  998765

Zal allemaal wel loslopen! We horen vanzelf wat wel en niet kan!

Belangrijkste is dat we volgend jaar kunnen beginnen!😁
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #117 Gepost op: 26 augustus 2019, 11:58:20
Ik heb de recruiter uiteindelijk zelf even terug gebeld en ze zeiden dat het niks uitmaakt wanneer ik stop met werken. Zodra ze je loon bepaald hebben kan ik in principe ontslag nemen. Ga dat natuurlijk niet doen, maar het kan wel. Weten we dat ook weer.

Bedankt voor de informatie Solstice


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #118 Gepost op: 27 augustus 2019, 20:01:45
Even een update mijnerzijds.

Ik ben inmiddels overal doorheen. Er was me zelfs gevraagd of ik in oktober kon starten, maar dat kan ik helaas niet waarmaken ivm mijn huidige functie. Ik sta nu op de lijst van Januari, en volgens recruitement heb ik de status "Aanstellen" en moet ik nu wachten op de brief van aanstelling (okt/nov op ze vroegst), en dan is 't volgende inschrijving academie en kleding passen etc. Maar dat zal allemaal nog wel even duren aangezien het merendeel nog bezig is met de procedure.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #119 Gepost op: 27 augustus 2019, 21:05:37
Even een update mijnerzijds.

Ik ben inmiddels overal doorheen. Er was me zelfs gevraagd of ik in oktober kon starten, maar dat kan ik helaas niet waarmaken ivm mijn huidige functie. Ik sta nu op de lijst van Januari, en volgens recruitement heb ik de status "Aanstellen" en moet ik nu wachten op de brief van aanstelling (okt/nov op ze vroegst), en dan is 't volgende inschrijving academie en kleding passen etc. Maar dat zal allemaal nog wel even duren aangezien het merendeel nog bezig is met de procedure.

Dat is goed nieuws!  098uo

Ik hoop dat ik ook snel wat hoor, inmiddels alweer bijna 3 weken geleden dat ik mijn diploma heb opgestuurd.

Maak me wel zorgen om de medische keuring ofja vooral om de oogtest. Heb al jaren lang zachte lenzen (-5 in beide ogen) en volgens de opticien voldoe ik niet aan de visus eis zonder lenzen. Met lenzen is dit allemaal geen probleem.
Ik ken een aantal mensen bij de politie en die gaven aan dat het wel mee viel en ze de bril op mochten houden/ lenzen ook in mochten houden bij de oogtest.
Kan me ook bijna niet voorstellen dat alle agenten met slechte ogen hun ogen hebben moeten laten laseren :o
Maar toch lees ik veel berichten over de oogtest en dat mensen hun ogen toch hebben moeten laten laseren om door te kunnen.

Ben benieuwd!
Start week 5 in Eindhoven