Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199539 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #130 Gepost op: 2 september 2019, 23:14:52
Ook weer een update vanaf deze kant:
Vandaag de arbeidsvoorwaarden per mail ontvangen. Ik vind het salaris toch wel tegenvallen als ik het vergelijk met wat ik nu verdien. En dan met name het stukje salaris na de opleiding. Ik zou er nu al op inleveren om van 28 naar 38 uur te gaan, maar dat is nog tot daar aan toe tijdens een opleiding. Maar na de opleiding als ik weer terug wil naar 28 bijv. dan blijft er niet veel meer over. Anderen daar al ervaring mee? Ik hoop dat er nog wat te onderhandelen valt.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #131 Gepost op: 3 september 2019, 13:38:19
Spannend! Dat zou idd verklaren waarom het wat langer duurt. Ik heb ook gesolliciteerd naar de functie van agent in Limburg en wacht ook nog op de uitnodiging voor de medische keuring.

Leuk! Ik neem aan dat je gesolliciteerd hebt voor Januari? Zoals ik het lees in de informatie die ik van de recruiter gekregen heb, bestaat er ook een mogelijkheid dat er mensen doorgeschoven worden naar mei. Omdat de keuring maar 6 maanden geldig is, moeten we als we doorgeschoven worden, nog 2 maanden wachten op de keuring. Op dit moment is het helaas een beetje afwachten. Ik vermoed dat we binnen zeer korte tijd iets horen over het startmoment.

Waar woon je ongeveer in Limburg?
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Beveilig71

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #132 Gepost op: 3 september 2019, 15:13:05
Ik heb op 14 augustus deel B positief afgerond.
Tot op heden nog niks gehoord over de medische keuring, ook nog even gebeld naar werving en selectie maar deze konden mij ook nog niks vertellen.
Zijn jullie voor de medische keuring benaderd via mail of per telefoon'?
Ik heb trouwens gesolliciteerd voor de Eenheid Den Haag.


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #133 Gepost op: 3 september 2019, 15:54:55
Ik heb op 14 augustus deel B positief afgerond.
Tot op heden nog niks gehoord over de medische keuring, ook nog even gebeld naar werving en selectie maar deze konden mij ook nog niks vertellen.
Zijn jullie voor de medische keuring benaderd via mail of per telefoon'?
Ik heb trouwens gesolliciteerd voor de Eenheid Den Haag.


Voor de medische werd ik gebeld om een afspraak te maken. De keuring had ik 23 augustus positief afgerond. Geduld is een schone zaak zeggen ze weleens  998765


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #134 Gepost op: 3 september 2019, 18:14:38
Leuk! Ik neem aan dat je gesolliciteerd hebt voor Januari? Zoals ik het lees in de informatie die ik van de recruiter gekregen heb, bestaat er ook een mogelijkheid dat er mensen doorgeschoven worden naar mei. Omdat de keuring maar 6 maanden geldig is, moeten we als we doorgeschoven worden, nog 2 maanden wachten op de keuring. Op dit moment is het helaas een beetje afwachten. Ik vermoed dat we binnen zeer korte tijd iets horen over het startmoment.

Waar woon je ongeveer in Limburg?

Ja voor januari idd! Ik hoop niet dat we doorgeschoven worden naar mei maar dat is idd even afwachten, hopen dat we snel wat horen :)

Ik woon in de buurt van Venlo en jij?
Start week 5 in Eindhoven


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #135 Gepost op: 3 september 2019, 19:16:13
Ja voor januari idd! Ik hoop niet dat we doorgeschoven worden naar mei maar dat is idd even afwachten, hopen dat we snel wat horen :)

Ik woon in de buurt van Venlo en jij?

Ik woon naast het vliegveld in Beek. Zogauw ik iets hoor, post ik het hier.

Ik heb op 14 augustus deel B positief afgerond.
Tot op heden nog niks gehoord over de medische keuring, ook nog even gebeld naar werving en selectie maar deze konden mij ook nog niks vertellen.
Zijn jullie voor de medische keuring benaderd via mail of per telefoon'?
Ik heb trouwens gesolliciteerd voor de Eenheid Den Haag.

Komt allemaal goed, sommige regio's zijn al verder dan andere. In Limburg is ook nog niks bekend.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #136 Gepost op: 9 september 2019, 12:37:32
Kleine update, ik ben deze ochten gebeld geworden in verband met de medische keuring. Eind van deze week sta ik ingepland.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #137 Gepost op: 9 september 2019, 13:06:10
Ik heb afgelopen week ook mijn loonvoorstel gehad en ben nu alles compleet aan het maken om terug te sturen.
Er zit weer schot in de zaak zo lijkt het :D


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #138 Gepost op: 9 september 2019, 14:42:37
Zelf heb ik de medische test al gehaald maar nog geen voorstel mogen ontvangen.

Weet wel dat mijn screening al opgestart is dus van de week nog maar eens bellen wat de status is van mijn voorstel.


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #139 Gepost op: 9 september 2019, 14:59:08
Zelf heb ik de medische test al gehaald maar nog geen voorstel mogen ontvangen.

Weet wel dat mijn screening al opgestart is dus van de week nog maar eens bellen wat de status is van mijn voorstel.

Ik zit in hetzelfde schuitje, nu 5 weken geleden dat ik mijn loonstroken heb verstuurd. Hoop deze week iets te horen