Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 197971 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #140 Gepost op: 9 september 2019, 15:12:33
Ha die Murk,

Scheelt dat wij iedergeval in hetzelfde schuitje zitten.

Komt vast goed  0098


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #141 Gepost op: 9 september 2019, 17:47:46
Ik ben vanmorgen ook gebeld ivm de medische keuring. Aangezien ik komende vrijdag echt niet kan heb ik deze maandag 0098
Had stiekem gehoopt dat dit hier in de buurt ergens kon ipv schiphol
Start week 5 in Eindhoven


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #142 Gepost op: 9 september 2019, 18:15:41
Ik ben vanmorgen ook gebeld ivm de medische keuring. Aangezien ik komende vrijdag echt niet kan heb ik deze maandag 0098
Had stiekem gehoopt dat dit hier in de buurt ergens kon ipv schiphol

Zo hoor je maanden niks en dan gaat het toch in 1 keer snel. Blijkt toch dat de selectie voor de gehele eenheid gelijk loopt. Omdat we beide de keuring binnen een week hebben, betekend dit dus ook automatisch dat wij starten in Januari 2020. Worden we klasgenoten.  ;D
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #143 Gepost op: 9 september 2019, 20:19:17
Zo hoor je maanden niks en dan gaat het toch in 1 keer snel. Blijkt toch dat de selectie voor de gehele eenheid gelijk loopt. Omdat we beide de keuring binnen een week hebben, betekend dit dus ook automatisch dat wij starten in Januari 2020. Worden we klasgenoten.  ;D

Ja idd, als we alles halen worden we idd klasgenoten! ;D
Start week 5 in Eindhoven


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #144 Gepost op: 10 september 2019, 14:50:39
Zojuist mail gehad van recruiter dat de lichting voor week 5, 27 januari 2020 vol zit. Ik wordt doorgeschoven naar start week 21 volgend jaar.  :(
Opzicht niks ernstigs, maar ik wil (net als vele anderen hier) liefst zo snel mogelijk met mijn nieuwe droombaan aan de slag. 0098

Voor nu zit er niks anders op dan te wachten op nieuwe info. Ik sta wel als reserve op de lijst. Dit houd in dat als er voor week 5 nog mensen afvallen ik in hun plaats mag, en zo alsnog week 5 start.
selectieprocedure positief afgerond.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #145 Gepost op: 10 september 2019, 18:20:20
Zojuist mail gehad van recruiter dat de lichting voor week 5, 27 januari 2020 vol zit. Ik wordt doorgeschoven naar start week 21 volgend jaar.  :(
Opzicht niks ernstigs, maar ik wil (net als vele anderen hier) liefst zo snel mogelijk met mijn nieuwe droombaan aan de slag. 0098

Voor nu zit er niks anders op dan te wachten op nieuwe info. Ik sta wel als reserve op de lijst. Dit houd in dat als er voor week 5 nog mensen afvallen ik in hun plaats mag, en zo alsnog week 5 start.


Aiii dat is zuur. Voor welke regio ga jij?


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #146 Gepost op: 10 september 2019, 21:14:11
Zojuist mail gehad van recruiter dat de lichting voor week 5, 27 januari 2020 vol zit. Ik wordt doorgeschoven naar start week 21 volgend jaar.  :(
Opzicht niks ernstigs, maar ik wil (net als vele anderen hier) liefst zo snel mogelijk met mijn nieuwe droombaan aan de slag. 0098

Voor nu zit er niks anders op dan te wachten op nieuwe info. Ik sta wel als reserve op de lijst. Dit houd in dat als er voor week 5 nog mensen afvallen ik in hun plaats mag, en zo alsnog week 5 start.

Netjes dat je het nu al tehoren krijgt. Bij mij gaven ze het een paar weken voor de start van de opleiding aan ,dat de opleiding vol zat en dat ik doorgeschoven werd met behoud van alle onderzoeksresultaten


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #147 Gepost op: 10 september 2019, 21:50:29
Netjes dat je het nu al tehoren krijgt. Bij mij gaven ze het een paar weken voor de start van de opleiding aan ,dat de opleiding vol zat en dat ik doorgeschoven werd met behoud van alle onderzoeksresultaten

Dat is wel behoorlijk lullig vind ik in verband met opzeggen van je werk enz.

Ik heb vandaag ook alles binnengekregen met betrekking tot de screening. Ik had alleen gehoopt dat een rijbewijs voldoende was ter identificatie, maar helaas. Vanmorgen maar meteen een nieuwe paspoort aangevraagd. Mijn huidige is al 2 jaar verlopen.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #148 Gepost op: 11 september 2019, 12:28:13

Aiii dat is zuur. Voor welke regio ga jij?

Zeeland/West Brabant. Er zat wel een voordeel aan. Als ik week 5 zou starten moest ik in Eindhoven naar school. Nu het week 21 zou kunnen worden, kunnen ze misschien in Rotterdam plaatsen. Dat is voor mij stuk dichter bij! (Woonachtig in Tholen op dit moment)
selectieprocedure positief afgerond.


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #149 Gepost op: 11 september 2019, 12:32:20
Netjes dat je het nu al tehoren krijgt. Bij mij gaven ze het een paar weken voor de start van de opleiding aan ,dat de opleiding vol zat en dat ik doorgeschoven werd met behoud van alle onderzoeksresultaten

Dat is inderdaad wel heel erg laat...  :o
Dit is inderdaad vrij op tijd. En kan zo maar dat alles nog in stroomversnelling komt omdat er mensen uitvallen voor week 5 en ik alsnog dan start.  998765
selectieprocedure positief afgerond.