Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199197 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #160 Gepost op: 17 september 2019, 00:13:19
Wel bijzonder dat ik bijvoorbeeld nog helemaal niks op papier heb gekregen wat betreft aanstellen, maar wel al alles heb afgerond. Tot screening en medische keuring aan toe... Morgen maar weer eens bellen..

Dat is wel apart ja. Ik kreeg vanmiddag een e-mail om documenten voor de screening op te sturen en daarin ook de mededeling dat de uitnodiging voor de medische keuring in aantocht is.


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #161 Gepost op: 17 september 2019, 10:14:57
Wel bijzonder dat ik bijvoorbeeld nog helemaal niks op papier heb gekregen wat betreft aanstellen, maar wel al alles heb afgerond. Tot screening en medische keuring aan toe... Morgen maar weer eens bellen..

Ik heb ook niks op papier. Heb jij een salarisvoorstel ontvangen of val je in de niet werkers regeling?
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #162 Gepost op: 17 september 2019, 23:13:15
Vandaag even contact gehad over het salaris. Even flink rekenen want ik ga er behoorlijk op achteruit, maar je moet er wat voor over hebben.
Hopelijk deze week dan alles rond kunnen maken qua papierwerk zodat ik ook de medische keuring kan doen.

Ook een mail gehad dat ik ingepland ben voor januari 2020 whoehoeee! Komt steeds dichterbij!
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #163 Gepost op: 18 september 2019, 08:28:57
Ik heb 10 september mijn arbeidsvoorwaarden opgestuurd en kreeg 16 september een mail om de stukken voor de screening op te sturen. Verder werd ik gister gebeld om een afspraak te maken voor de medische keuring en die heb ik nu komende vrijdagmiddag.

Er zit zowaar ineens weer schot in de zaak :D

Dan ff over de screening; je moet aangeven welke opleidingen je gedaan hebt maar ik weet niet meer de exacte startdatum. Wel het jaartal en de maand maar niet welke dag. Zou dat heel precies komen? Anders vul ik in wat ik denk dat juist is.
Maar als er 'onwaarheden' in staan dan is het niet geldig staat er. Weet niet hoe ver ze daar in gaan...


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #164 Gepost op: 18 september 2019, 09:43:49
Dan ff over de screening; je moet aangeven welke opleidingen je gedaan hebt maar ik weet niet meer de exacte startdatum. Wel het jaartal en de maand maar niet welke dag. Zou dat heel precies komen? Anders vul ik in wat ik denk dat juist is.
Maar als er 'onwaarheden' in staan dan is het niet geldig staat er. Weet niet hoe ver ze daar in gaan...

Maak je niet druk. Als jij netjes maand en jaartal door geeft is er niks aan de hand. Mocht de medewerker screening er vragen over hebben, kan je het gewoon uitleggen. Succes!


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #165 Gepost op: 18 september 2019, 14:01:34
Maak je niet druk. Als jij netjes maand en jaartal door geeft is er niks aan de hand. Mocht de medewerker screening er vragen over hebben, kan je het gewoon uitleggen. Succes!

Dat zal idd wel loslopen dan ja.
Alleen nog even kijken wie ik opgeef als referenten aangezien het geen 'familie of beste vrienden' mogen zijn. Dat zijn wel net de mensen die mij het beste kennen, maar misschien niet 100% objectief   998765
Was even benieuwd waar jullie evt. de grens hebben getrokken wanneer iemand geen beste vriend meer is.


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #166 Gepost op: 18 september 2019, 14:09:01
Dat zal idd wel loslopen dan ja.
Alleen nog even kijken wie ik opgeef als referenten aangezien het geen 'familie of beste vrienden' mogen zijn. Dat zijn wel net de mensen die mij het beste kennen, maar misschien niet 100% objectief   998765
Was even benieuwd waar jullie evt. de grens hebben getrokken wanneer iemand geen beste vriend meer is.

Waar staat ergens dat je geen familie of beste vrienden mag opgeven als referentie?


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #167 Gepost op: 18 september 2019, 14:28:22
Waar staat ergens dat je geen familie of beste vrienden mag opgeven als referentie?

Eerst pagina van het OPG formulier.



Op de pagina waar je ze daadwerkelijk moet invullen staat daar overigens niets meer expliciet over vermeld.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #168 Gepost op: 18 september 2019, 18:04:32
Dat zal idd wel loslopen dan ja.
Alleen nog even kijken wie ik opgeef als referenten aangezien het geen 'familie of beste vrienden' mogen zijn. Dat zijn wel net de mensen die mij het beste kennen, maar misschien niet 100% objectief   998765
Was even benieuwd waar jullie evt. de grens hebben getrokken wanneer iemand geen beste vriend meer is.

Dat vond ik ook wel lastig idd, ik heb gewoon 2 vrienden (maar geen beste vrienden) oud klasgenoot en mijn tante gekozen..lijkt me wel prima.
Vond het stiekem best een vervelend formulier, wilde bij bepaalde dingen het liefst nog wat uitleg erbij geven maar dat kan nog bij het gesprek evt.
Start week 5 in Eindhoven


misterbeton

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #169 Gepost op: 18 september 2019, 20:26:51
Gisteren de medische keuring gehad. Ondanks mijn angst voor mijn ogen heb ik daar goed op gescoord.
Toen kwam er opeens een ding: mijn bloeddruk (voornamelijk bovendruk) was te hoog: 162...
Nog nooit eerder geweten, en wellicht komt dit ook deels door de spanning etcetera.

Nu heeft de keuringsarts mij naar de huisarts gestuurd om deze opnieuw te laten meten, en de resultaten (of eventueel voorgestelde behandeling door de huisarts) terug naar hem toe te sturen.
Weet iemand of er een specifieke norm is waardoor ze op basis van mijn bloeddruk kunnen afkeuren? Dit is zo een momentopname, verder ben ik kerngezond en erg sportief etcetera, wellicht is het erfelijk wat aangelegd..

Morgen dus door de huisarts opnieuw laten checken en hopen dat het dan lager uitvalt.. door al deze spanning wordt het er niet beter op haha..