Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198049 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #20 Gepost op: 12 juli 2019, 06:06:06

Wat betreft de reactie over geldigheid van keuringen. Medische is idd een half jaar geldig. Screening iig langer dan 3 maanden aangezien ik 6 juni goedkeuring heb gehad voor bgo en mn opleiding op 7 oktober begint.

Dat is goed nieuws :D. Scheelt weer een paar weken.  
Ik had ergens gelezen dat de geldigheidsduur 3 maanden was. Thnx voor de info.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2019, 11:26:18
Hi Klaas,

Bedankt voor je reply.

Zelf heb ik bij het invullen van mijn formulier de voorkeur gegeven aan een Trans PRK behandeling. Dat met zoŽn flapje lijkt mij ook helemaal niks liever de No Touch techniek  :P

volgende week vooronderzoek en dan gelijk een afspraak inplannen bij Visus Oogkliniek

@klaas welke kliniek ben jij geweest?




Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #22 Gepost op: 12 juli 2019, 12:26:27
Hi Klaas,

Bedankt voor je reply.

Zelf heb ik bij het invullen van mijn formulier de voorkeur gegeven aan een Trans PRK behandeling. Dat met zoŽn flapje lijkt mij ook helemaal niks liever de No Touch techniek  :P

volgende week vooronderzoek en dan gelijk een afspraak inplannen bij Visus Oogkliniek

@klaas welke kliniek ben jij geweest?

Trans prk is wel de pijnlijkere behandeling. Zeggen ze niet, maar ik heb wel 3 dagen echt goed pijn gehad, was allesbehalve grappig. Maar het is het waard geweest!
Bij politie, defensie en contactsporten zoals rugby is een methode met wen flapje onverstandig omdat dat flapje na een klap op je oog dan los kan raken. En dat kan zelfs jaren na de behandeling nog.
Dus vandaar trans prk, wordt je hoornvlies gedeeltelijk weggelaserd, sterkte aangepast en krijg je een bandagelens erop voor de genezing.
Ik kom uit Amersfoort, dus ben bij oogziekenhuis de zonnestraal geweest. Is goed bevallen.  
Midden Nederland


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #23 Gepost op: 12 juli 2019, 12:36:26
Hi Klaas,

Bedankt voor je reply.

Zelf heb ik bij het invullen van mijn formulier de voorkeur gegeven aan een Trans PRK behandeling. Dat met zoŽn flapje lijkt mij ook helemaal niks liever de No Touch techniek  :P

volgende week vooronderzoek en dan gelijk een afspraak inplannen bij Visus Oogkliniek

@klaas welke kliniek ben jij geweest?

Ik heb ook laten laseren voor de opleiding. Ik heb de SMILE Behandeling gedaan bij Bergman in Utrecht. Kostte me wel 4000euro maar heb geen dag pijn gehad, en kon de volgende dag alweer goed zien en kon zelfs toen al autorijden. Als je het geld hebt, dan zou ik zeker de SMILE boven de Trans PRK kiezen.  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #24 Gepost op: 12 juli 2019, 14:11:49
Hi Smitty,

Waarom heb jij Smile verkozen boven TransPRK?

Uiteindelijk heb ik een boekje opgevraagd en heeft Smile het minste last op complicaties.
TransPRK komt opzich ook prima uit de testen toch lees ik dat er 3% kans is op last van Haze en bij smile 0,2%

IntraLasik is uitgesloten voor mij dus het word Smile of TransPRK en daar zal het advies van de kliniek aan bijdrage.

@klaas bedankt voor de info daar heb je wel een punt betreft het flapje, IntraLasik is uitgesloten voor mij dus het word Smile of TransPRK.
Uiteindelijk zal het advies van de kliniek bijdrage aan mij beslissing.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #25 Gepost op: 12 juli 2019, 14:15:36
Hi Smitty,

Waarom heb jij Smile verkozen boven TransPRK?

Uiteindelijk heb ik een boekje opgevraagd en heeft Smile het minste last op complicaties.
TransPRK komt opzich ook prima uit de testen toch lees ik dat er 3% kans is op last van Haze en bij smile 0,2%



@klaas bedankt voor de info daar heb je wel een punt betreft het flapje, IntraLasik is uitgesloten voor mij dus het word Smile of TransPRK.
Uiteindelijk zal het advies van de kliniek bijdrage aan mijn beslissing.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #26 Gepost op: 16 juli 2019, 16:44:18
Van de week een mail gehad van recruitment. Waarom ik nog niets te horen heb gekregen over het vervolg van de procedure. Dit komt omdat nog niet alle 24 opleidingsplaatsen zijn ingevuld.

Iemand anders deze mail ook gehad?

gr
selectieprocedure positief afgerond.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #27 Gepost op: 16 juli 2019, 20:40:49
Hi Wouter,

Dit verschilt per regio en waarschijnlijk zijn er nog mensen bezig met deel A en B


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #28 Gepost op: 17 juli 2019, 21:44:36
Hoi allemaal,

Ik heb ook gesolliciteerd en deel A+B gehaald. Ik heb mijn loonstroken verstuurd naar recruitment en ik begreep dat ik pas in september of oktober mijn medische keuring zal hebben. Spannend dus nog.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #29 Gepost op: 18 juli 2019, 11:09:35
Hi Miepie,

heb jij op eigen initiatief jou loonstroken verstuurd, of heb je daar een mail over gehad met het verzoek tot?

Daarnaast heb ik een update over mijn vooronderzoek, in principe waren mijn ogen geschikt voor de medische test, tenminste wat de opticien mij vertelde.

Uitslag vooronderzoek

Rechteroog -4 geschikt om te laseren.
Linkeroog -1 niet geschikt om te laseren.

Ik ben een lucky bastard dat mijn slechte oog gelaserd kan worden want met links kan ik ook gewoon tv kijken bewijzen van dus dat zit wel goed.