Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198036 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #30 Gepost op: 18 juli 2019, 15:00:56
De recruiter belde mij daar over.
Dus op verzoek van hen verstuurd. Ik ben heel benieuwd naar de rest van de procedure, zou het fijn vinden als het een beetje helder is.. ook qua opleidingsplekken. Geen idee of ik nou (onder voorbehoud van medische keuring en antecedenten onderzoek) verzekerd ben van een plekje.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #31 Gepost op: 18 juli 2019, 17:16:56
De recruiter belde mij daar over.
Dus op verzoek van hen verstuurd. Ik ben heel benieuwd naar de rest van de procedure, zou het fijn vinden als het een beetje helder is.. ook qua opleidingsplekken. Geen idee of ik nou (onder voorbehoud van medische keuring en antecedenten onderzoek) verzekerd ben van een plekje.

Dat laatste lees je pas in je mail met onderwerp ‘Aanstelling’. Dus na de laatste keuringen en je salarisinformatie. Succes met de laatste stappen iig!
Midden Nederland


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #32 Gepost op: 23 juli 2019, 13:19:55
Ik heb zelf maar weer gebeld na 1 maand stilte. Ook omdat ik bang ben dat ik net niet door de visuseis raak en mijn ogen eventueel daarvoor wil laten laseren mocht het nodig zijn.
Vandaag dus contact gehad, diploma opgestuurd zodat ik z.s.m. ingepland kan worden voor de keuring, en dan eventueel herkeuren voor ogen mocht dat nodig zijn. Heb in ieder geval nu een direct nummer van de recruiter uit eenheid waar ik gesolliciteerd heb, dat werkt al een stuk sneller.

Over mijn ogen:

Langs opticien geweest, met lenzen haal ik de eis net van 1.0, zonder is het met pijn en moeite dat ik aan de 0.2 zit, dus te weinig.
Vraag is dan alleen moet je je lenzen uit doet tijdens de medische keuring? Hoor vaak dat dat nooit gebeurd, dus dat zou een mazzeltje zijn.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #33 Gepost op: 23 juli 2019, 13:43:18
Ik heb zelf maar weer gebeld na 1 maand stilte. Ook omdat ik bang ben dat ik net niet door de visuseis raak en mijn ogen eventueel daarvoor wil laten laseren mocht het nodig zijn.
Vandaag dus contact gehad, diploma opgestuurd zodat ik z.s.m. ingepland kan worden voor de keuring, en dan eventueel herkeuren voor ogen mocht dat nodig zijn. Heb in ieder geval nu een direct nummer van de recruiter uit eenheid waar ik gesolliciteerd heb, dat werkt al een stuk sneller.

Over mijn ogen:

Langs opticien geweest, met lenzen haal ik de eis net van 1.0, zonder is het met pijn en moeite dat ik aan de 0.2 zit, dus te weinig.
Vraag is dan alleen moet je je lenzen uit doet tijdens de medische keuring? Hoor vaak dat dat nooit gebeurd, dus dat zou een mazzeltje zijn.

Bij keuring moeten de lenzen uit. Dus als je nu al weet of iig de kans aanwezig is dat je (net) niet door medische keuring heen komt. Dan moet je je ogen zsm laten laseren.
Zou zonde zijn als je daardoor een afwijzing krijgt en het proces voor je stopt.


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #34 Gepost op: 26 juli 2019, 05:29:47
Bij keuring moeten de lenzen uit. Dus als je nu al weet of iig de kans aanwezig is dat je (net) niet door medische keuring heen komt. Dan moet je je ogen zsm laten laseren.
Zou zonde zijn als je daardoor een afwijzing krijgt en het proces voor je stopt.

Eea besproken met recruiter en die geeft aan ga eerst maar eens kijken bij de keuring.
Mocht het nodig zijn word ik herkeurd op mijn ogen. Proces stopt dus niet zomaar meteen...

Keuring staat ingepland, dus als ik meer weet laat ik weer van me horen.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #35 Gepost op: 26 juli 2019, 09:16:08
Eea besproken met recruiter en die geeft aan ga eerst maar eens kijken bij de keuring.
Mocht het nodig zijn word ik herkeurd op mijn ogen. Proces stopt dus niet zomaar meteen...

Keuring staat ingepland, dus als ik meer weet laat ik weer van me horen.

Succes!
Hoofdagent eenheid Limburg


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #36 Gepost op: 26 juli 2019, 10:12:54
Eea besproken met recruiter en die geeft aan ga eerst maar eens kijken bij de keuring.
Mocht het nodig zijn word ik herkeurd op mijn ogen. Proces stopt dus niet zomaar meteen...

Keuring staat ingepland, dus als ik meer weet laat ik weer van me horen.

Oke op die manier. Bij mij zeiden ze; keuringsarts geeft een geschikt of ongeschikt en deelt niet mee aan de eenheid wat de keuringsresultsten zijn. Als ze genoeg genoeg kandidaten 'medische geschikt' hebben, gaan die door naar volgende ronde.

Maar als bij jou anders is, succes met de keuring


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #37 Gepost op: 29 juli 2019, 19:11:16
Yes deel a en deel b zitten erop 098uo zeer tevreden met de resultaten (cc 19 en 51 punten deel B )en nu afwachten op de keuring etc. Ik ga voor oost-Brabant


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #38 Gepost op: 31 juli 2019, 09:25:50
Gisteren ook de mail binnen gekregen dat ik voldoe aan de "landelijk gestelde norm" voor Agent 8)  (Deel A en B gehaald!) Nu nog medisch onderzoek. Rest is allemaal niet zo spannend.
Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Zeeland/west Brabant. Nu afwachten wanneer de recruiter van de eenheid contact met mij opneemt. Zijn er hier meer die voor Zeeland/west Brabant hebben gesolliciteerd en hele proces al hebben afgerond?

Werd bij het begin van mijn sollicitatieprocedure al genoemd dat het goed mogelijk is dat ik niet bij de lichting van januari kom maar later start.

selectieprocedure positief afgerond.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #39 Gepost op: 31 juli 2019, 09:57:13
Gisteren ook de mail binnen gekregen dat ik voldoe aan de "landelijk gestelde norm" voor Agent 8)  (Deel A en B gehaald!) Nu nog medisch onderzoek. Rest is allemaal niet zo spannend.
Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Zeeland/west Brabant. Nu afwachten wanneer de recruiter van de eenheid contact met mij opneemt. Zijn er hier meer die voor Zeeland/west Brabant hebben gesolliciteerd en hele proces al hebben afgerond?

Werd bij het begin van mijn sollicitatieprocedure al genoemd dat het goed mogelijk is dat ik niet bij de lichting van januari kom maar later start.

Ik heb ook gesolliciteerd voor de eenheid Zeeland/west Brabant. Ik zou eigenlijk in oktober starten met de opleiding echter was deze vol en ben ik doorgeschoven naar januari. Ben nu ook aan het wachten op de medische keuring. Afgelopen zaterdag wel alvast naar de opticien geweest om me ogen te laten controleren.
selectieprocedure positief afgerond.