Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199924 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #380 Gepost op: 28 oktober 2019, 20:25:42
Welk formulier bedoel je en welke tijdlimiet zit daar aan?


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #381 Gepost op: 28 oktober 2019, 20:33:18
Wat mij verteld is, is dat degene met wie je het gesprek zijn bevindingen doorstuurt naar een collega die het volledige rapport opstelt. Die stuurt vervolgens de uitslag naar werving en selectie en die stuurt jou de mail met of het positief of negatief is. Dus dat is niet de taak van degene met wie je het gesprek hebt gehad.

Bij mij zaten er acht dagen tussen de uitslag van de screening en de officiële aanstelling, maar ik heb wel gebeld om er duidelijkheid over te krijgen. Drie dagen na de aanstelling heb ik mijn studentnummer ontvangen.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #382 Gepost op: 28 oktober 2019, 20:49:58
Welk formulier bedoel je en welke tijdlimiet zit daar aan?

Bij mijn mail intentie tot aanstellen stond het volgende:

Om de aanstelling te kunnen regelen als deze definitief is, hebben we alvast de volgende documenten van je nodig. Mail deze retour, binnen twee weken, door te antwoorden op deze mail.

-Arbeidsvoorwaardenformulier (persoonsgegevens, betaalgegevens etc)
-Loonheffingsformulier
-Kopie ID en rijbewijs
-Aangeven of ik belofte of eed wil afleggen
-Pasfoto


En dat formulier had ik niet gekregen maar krijg ik dus morgen toegestuurd :)
Start week 5 in Eindhoven


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #383 Gepost op: 28 oktober 2019, 20:50:33
Wat mij verteld is, is dat degene met wie je het gesprek zijn bevindingen doorstuurt naar een collega die het volledige rapport opstelt. Die stuurt vervolgens de uitslag naar werving en selectie en die stuurt jou de mail met of het positief of negatief is. Dus dat is niet de taak van degene met wie je het gesprek hebt gehad.

Bij mij zaten er acht dagen tussen de uitslag van de screening en de officiële aanstelling, maar ik heb wel gebeld om er duidelijkheid over te krijgen. Drie dagen na de aanstelling heb ik mijn studentnummer ontvangen.


Oh oke, thnx voor de info!
Ik wacht het rustig af :)
Start week 5 in Eindhoven


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #384 Gepost op: 28 oktober 2019, 22:20:32
Ik ben ook weer een babystapje verder. Er zou vrijdag met mijn leidinggevende gebeld worden maar dat was nog niet gebeurd. Dat gesprek heeft uiteindelijk vandaag plaatsgevonden.
Was een positief gesprek zei hij dus dat is weer voordelig voor mij.

Nadelig is dat ik dacht dat ik deze week in de 6e week zat van het onderzoek alleen het blijkt dat ik pas in de 4e zit omdat degene die mijn dossier maakt de documenten pas 2 weken nadat ik ze had ingestuurd voor het eerst te zien kreeg..
Dus officieel hebben ze nu tot 18-11. Maargoed, morgen ging hij alles naar de laatste beoordelaar sturen dus met een beetje mazzel weet ik eind deze week definitief of het gelukt is  ;D
Hou een kleine slag om de arm maar heb er een goed gevoel over, alles is heel positief gelopen tijdens de screening.
Bijna uit de spanning  :P


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #385 Gepost op: 28 oktober 2019, 22:25:19
Bij mijn mail intentie tot aanstellen stond het volgende:

Om de aanstelling te kunnen regelen als deze definitief is, hebben we alvast de volgende documenten van je nodig. Mail deze retour, binnen twee weken, door te antwoorden op deze mail.

-Arbeidsvoorwaardenformulier (persoonsgegevens, betaalgegevens etc)
-Loonheffingsformulier
-Kopie ID en rijbewijs
-Aangeven of ik belofte of eed wil afleggen
-Pasfoto


En dat formulier had ik niet gekregen maar krijg ik dus morgen toegestuurd :)

Oh ja bij mij is die mail er nooit geweest. Ik denk omdat ik intern ben? Maar wel een goeie, zal eens informeren.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #386 Gepost op: 28 oktober 2019, 23:03:04
Ik kreeg ook nagenoeg dezelfde mail.


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #387 Gepost op: 29 oktober 2019, 07:54:50
Ik ben ook weer een babystapje verder. Er zou vrijdag met mijn leidinggevende gebeld worden maar dat was nog niet gebeurd. Dat gesprek heeft uiteindelijk vandaag plaatsgevonden.
Was een positief gesprek zei hij dus dat is weer voordelig voor mij.

Nadelig is dat ik dacht dat ik deze week in de 6e week zat van het onderzoek alleen het blijkt dat ik pas in de 4e zit omdat degene die mijn dossier maakt de documenten pas 2 weken nadat ik ze had ingestuurd voor het eerst te zien kreeg..
Dus officieel hebben ze nu tot 18-11. Maargoed, morgen ging hij alles naar de laatste beoordelaar sturen dus met een beetje mazzel weet ik eind deze week definitief of het gelukt is  ;D
Hou een kleine slag om de arm maar heb er een goed gevoel over, alles is heel positief gelopen tijdens de screening.
Bijna uit de spanning  :P

Spannend! Ik duim met je mee!


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #388 Gepost op: 29 oktober 2019, 07:56:31
Had vorige week maandag mijn gesprek in Den Bosch, er werd me toen verteld dat ik vrijdag/uiterlijk maandag bericht zou krijgen over de uitslag aangezien hij er een paar dagen niet was en een collega het nog moest controleren. Vandaag om 16u zelf maar even gebeld en gevraagd of ze al meer info hadden, ja hoor.. Stond al sinds vrijdag in het systeem (positief advies)
Hij vond het gek dat ik nog niks had gehoord maar had hij niet zelf moeten bellen/mailen?  :o
Snap er niks van in ieder geval haha, wacht nog maar even op het "officiële bericht" dat ik positief advies heb/in Januari mag beginnen, voor ik iets op het werk zeg :)

Hoe snel kregen jullie bericht na het BGO gesprek en dus officieel te horen dat je in januari gaat beginnen?


Had HRM Limburg ook nog gevraagd naar het Arbeidsvoorwaardenformulier, dit krijg ik morgen toegestuurd (was blijkbaar wat fout gegaan) Morgen is het precies 2 wkn dus ben ik inprincipe net optijd met het inleveren van het formulier, foto, doorgeven eed/belofte etc etc :-P

Gefeliciteerd  098uo


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #389 Gepost op: 29 oktober 2019, 19:32:36
Jaa mijn screening is ook positief afgerond! Kreeg vanmiddag de mail 098uo
Start week 5 in Eindhoven