Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199494 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #410 Gepost op: 4 november 2019, 11:17:50
Ik vandaag al 5 weken, haha. Succes met wachten.

 :'( :'( Hoop dat we snel gebeld worden..


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #411 Gepost op: 4 november 2019, 11:19:38

Thanks. Duurt allemaal maar wat lang zeg... denk maar eens te gaan bellen om te vragen of alles nog goed gaat.. zou het nu o.a. Toch eens moeten weten.. weet 1 van jullie of KombijdePolitie kan inzien of de screening goed gaat? En dan goed, alle documenten etc heeft ontvangen.

Ik heb vorige week gebeld. Ze kunnen het wel zien, maar geven geen verdere informatie. Ze vertelde dat ze er druk mee bezig zijn.


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #412 Gepost op: 4 november 2019, 11:28:52
Ik heb vorige week gebeld. Ze kunnen het wel zien, maar geven geen verdere informatie. Ze vertelde dat ze er druk mee bezig zijn.

Mmm oké. Dan wacht ik gewoon rustig verder af


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #413 Gepost op: 4 november 2019, 19:29:02
Ik heb vorige week gebeld. Ze kunnen het wel zien, maar geven geen verdere informatie. Ze vertelde dat ze er druk mee bezig zijn.

Jeetje Lies dat is lang wachten! Ik duim met je mee! Welke eenheid had je gesolliciteerd?

Ik eenheid Oost nederland en had mijn gesprek in Breda!


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #414 Gepost op: 4 november 2019, 19:35:36
Jeetje Lies dat is lang wachten! Ik duim met je mee! Welke eenheid had je gesolliciteerd?

Ik eenheid Oost nederland en had mijn gesprek in Breda!

Ik had aangegeven van 1 oktober t/m 15 oktober niet bereikbaar te zijn ivm vakantie. Dus daar kan misschien de vertraging door komen. Daarnaast hebben ze natuurlijk 6 tot 8 weken de tijd. Maar het wachten duurt idd nu wel erg lang.  0098


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #415 Gepost op: 4 november 2019, 19:38:57
Jeetje Lies dat is lang wachten! Ik duim met je mee! Welke eenheid had je gesolliciteerd?

Ik eenheid Oost nederland en had mijn gesprek in Breda!

Eenheid Rotterdam. Had jij de uitslag al? Ik lees zoveel hier, haha.


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #416 Gepost op: 4 november 2019, 19:47:22
Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben vandaag gebeld voor het eindgesprek/BGO.
Vrijdag 8 november heb ik hem, en ik mag naar Utrecht voor het gesprek.
Dat vind ik dan wel weer grappig ofzo, solliciteer je voor Oost Nederland en dan mag je voor het allerlaatste onderdeeltje naar Midden.

Ik "schrok" wel van de hele lijst over je financiën zeg, wat een waslijst. Even goed mijn administratie induiken.

Hey Miepie! Alvast succes!  Ik ook voor Oost Nederland, dus hopen dat je door bent dan zitten we bij elkaar in de klas  ;)


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #417 Gepost op: 5 november 2019, 17:03:50
Ik heb ook eindelijk de uitnodiging gekregen voor het gesprek. 18 november, gewoon in Rotterdam gelukkig. Hadden jullie ook dat document “beroepscode” erbij ontvangen?

Ik lees dat jullie het hebben over een financiën lijst? Ik heb daar niks over gelezen in de uitnodiging. Is dat een standaard iets of niet?


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #418 Gepost op: 5 november 2019, 17:37:17
Eenheid Rotterdam. Had jij de uitslag al? Ik lees zoveel hier, haha.

Hahaha ja het is een aardig topic geworden hahah
Ik heb ook een positief advies  :)


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #419 Gepost op: 5 november 2019, 17:38:46
Ik heb ook eindelijk de uitnodiging gekregen voor het gesprek. 18 november, gewoon in Rotterdam gelukkig. Hadden jullie ook dat document “beroepscode” erbij ontvangen?

Ik lees dat jullie het hebben over een financiën lijst? Ik heb daar niks over gelezen in de uitnodiging. Is dat een standaard iets of niet?

Ja je krijgt nu 2 bijlages, 1 met alle contact personen, een lijst familie , een lijst met vrienden en een lijst met schoonfamilie en 1 met in en uitgaven