Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 197999 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Lola1703

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #480 Gepost op: 20 november 2019, 14:19:54
Welkom! Ik zit in hetzelfde schuitje. Net zoals een maatje van mij. Begin oktober alle documentatie opgestuurd naar team screening. Nu ruim een maand verder en ik heb niks vernomen. Aankomende dinsdag zijn er 6 weken verstreken. Ik heb afgelopen week gebeld naar team screening en deze zeiden tegen mij dat ze pas 24 oktober alles opgestuurd hebben naar de onderzoeker en dat ik nog wel even mag wachten. Ik zelf heb ook een vaste baan en moet rond eind november/ begin december opzeggen. Ook voor mij dus spannende dagen. Maar we hebben al zoveel geduld moeten hebben, dat dit er ook maar bij moet.  Succes nog even!


Ja oost-Nederland, jij ook? Er zit vertraging in mijn screening omdat ik een VOG vanuit Curaçao moest regelen. Hier had ik geen recht op omdat ik alleen in Curaçao heb gewerkt en niet gewoond. Toen moest ik een criminal record aanvragen. Deze heb ik pas 2 weken geleden ontvangen en heb bericht gehad dat ik geduld moet hebben want ze weten nog niet of ze de screening optijd rond hebben om in januari te starten.(anders wordt het mei) Heel erg balen maar even afwachten dus! Heb jij al bericht gehad ??


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #481 Gepost op: 20 november 2019, 15:26:29
Kijk, dan zitten we misschien wel in dezelfde klas.

Nou medische keuring gehaald hoor! 098uo
En dan rest nu alleen nog de screening welke geen probleem zal zijn. (In verleden al eerder gescreend). Papieren voor screening al ingevuld. Salaris voorstel ook al binnen. :)
Inmiddels ook de eerste aflevering gezien van Dienders. Leuk om te zien. Stiekem alvast beetje afkijken wat ons te wachten gaat staan 998765

Gisteren BGO gesprek gehad. Diegene waar ik gesprek mee had was positief. Hij moest alleen nog wel overleggen met een collega.
Hoop deze week en anders begin volgende week (positief) bericht te krijgen en dan mag ik ook in week 5 starten in Eindhoven!
Dus hopelijk zien we elkaar daar ;) dan hebben we het allemaal positief afgerond :)
selectieprocedure positief afgerond.


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #482 Gepost op: 20 november 2019, 16:18:23
Gisteren BGO gesprek gehad. Diegene waar ik gesprek mee had was positief. Hij moest alleen nog wel overleggen met een collega.
Hoop deze week en anders begin volgende week (positief) bericht te krijgen en dan mag ik ook in week 5 starten in Eindhoven!
Dus hopelijk zien we elkaar daar ;) dan hebben we het allemaal positief afgerond :)

Top! Hoe lang heb jij uiteindelijk moeten wachten nadat jij de screening documentatie had opgestuurd? Voor de uitnodiging voor het BGO gesprek?


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #483 Gepost op: 20 november 2019, 16:46:25
Top! Hoe lang heb jij uiteindelijk moeten wachten nadat jij de screening documentatie had opgestuurd? Voor de uitnodiging voor het BGO gesprek?

ongeveer 6 weken. 8-10 documenten opgestuurd, 12-11 gebeld voor afspraak en 19-11 gesprek.
selectieprocedure positief afgerond.


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #484 Gepost op: 20 november 2019, 17:06:41
ongeveer 6 weken. 8-10 documenten opgestuurd, 12-11 gebeld voor afspraak en 19-11 gesprek.

Oké oké. Ik wacht nu ook zo’n 6a7 weken. Wat voor een dag ben je gebeld? En was het een anoniem nummer?


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #485 Gepost op: 20 november 2019, 17:07:29
Oké oké. Ik wacht nu ook zo’n 6a7 weken. Wat voor een dag ben je gebeld? En was het een anoniem nummer?

Ze bellen niet altijd. Ik werd namelijk gemaild met de uitnodiging.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #486 Gepost op: 20 november 2019, 18:49:32
Oké oké. Ik wacht nu ook zo’n 6a7 weken. Wat voor een dag ben je gebeld? En was het een anoniem nummer?

Ik werd gebeld door een anoniem nummer
selectieprocedure positief afgerond.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #487 Gepost op: 20 november 2019, 20:04:31
Kijk, dan zitten we misschien wel in dezelfde klas.

Nou medische keuring gehaald hoor! 098uo
En dan rest nu alleen nog de screening welke geen probleem zal zijn. (In verleden al eerder gescreend). Papieren voor screening al ingevuld. Salaris voorstel ook al binnen. :)
Inmiddels ook de eerste aflevering gezien van Dienders. Leuk om te zien. Stiekem alvast beetje afkijken wat ons te wachten gaat staan 998765

Gefeliciteerd!!  098uo
Idd dan komen we waarschijnlijk bij elkaar in de klas!
Start week 5 in Eindhoven


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #488 Gepost op: 20 november 2019, 20:05:34
Gisteren BGO gesprek gehad. Diegene waar ik gesprek mee had was positief. Hij moest alleen nog wel overleggen met een collega.
Hoop deze week en anders begin volgende week (positief) bericht te krijgen en dan mag ik ook in week 5 starten in Eindhoven!
Dus hopelijk zien we elkaar daar ;) dan hebben we het allemaal positief afgerond :)

Spannend!! 0098
Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?
Start week 5 in Eindhoven


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #489 Gepost op: 20 november 2019, 20:06:03
Oké oké. Ik wacht nu ook zo’n 6a7 weken. Wat voor een dag ben je gebeld? En was het een anoniem nummer?

Ik werd gebeld door een 06 nr.
Start week 5 in Eindhoven