Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198167 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #490 Gepost op: 20 november 2019, 21:47:35
Spannend!! 0098
Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Zeeland/west Brabant
selectieprocedure positief afgerond.


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #491 Gepost op: 20 november 2019, 22:41:33
Ik werd gebeld door een 06 nr.

We hebben nog 2 dagen deze week. Ik houd de moed erin :-)


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #492 Gepost op: 20 november 2019, 23:01:30
Voor een aantal nog even spannend, zo te lezen! Nog eventjes en dan weten jullie ook de uitslag.

Ik werd gebeld door een 06 nummer voor mijn screening en kreeg daarna een mail. Het komt vanzelf. Geduld is het grote toverwoord in deze selectie
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #493 Gepost op: 21 november 2019, 07:57:43
Voor een aantal nog even spannend, zo te lezen! Nog eventjes en dan weten jullie ook de uitslag.

Ik werd gebeld door een 06 nummer voor mijn screening en kreeg daarna een mail. Het komt vanzelf. Geduld is het grote toverwoord in deze selectie

Geduld is zeker het toverwoord. Zit sinds januari al in het traject. Zou eigenlijk vorige maand zijn begonnen maar kreeg het bericht dat ik ben doorgeschoven. Als ik aangenomen word ben ik precies een jaar bezig geweest. Van sollicitatie tot start opleiding.
selectieprocedure positief afgerond.


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #494 Gepost op: 21 november 2019, 10:10:10
Geduld is zeker het toverwoord. Zit sinds januari al in het traject. Zou eigenlijk vorige maand zijn begonnen maar kreeg het bericht dat ik ben doorgeschoven. Als ik aangenomen word ben ik precies een jaar bezig geweest. Van sollicitatie tot start opleiding.


Ik werd ook gebeld door een 06 nummer.

Sterkte voor iedereen die nog moet wachten.  Inderdaad is dit mijn allerlangste sollicitatie ooit geweest 🤣 als we straks beginnen zit er tussen de brief en start opleiding bij mij 9 maanden.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #495 Gepost op: 21 november 2019, 10:12:14
Oké oké. Ik wacht nu ook zo’n 6a7 weken. Wat voor een dag ben je gebeld? En was het een anoniem nummer?

In mijn geval werd ik op een vrijdagmiddag gebeld door een anoniem nummer.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #496 Gepost op: 21 november 2019, 11:29:20
Ik had gistermiddag een mailtje gestuurd naar recruitment limburg ivm de sollicitatie. Had op 30 oktober een mail gekregen over mijn aanstelling en daar stond in dat ik binnen een paar dagen meer bericht zou krijgen. Ik heb nog steeds geen studentnr of andere info ontvangen en maakte me toch een beetje zorgen dus dacht mail ze maar even.  :)
Nu werd ik net gebeld en ze vertelde me dat dit nog wel even kon duren, kans bestond dat ik die info 3wkn voor de start van de opleiding pas kreeg. Had er oa mee te maken dat ze alles moeten aanmaken en kijken waar je dus terecht komt etc.

Nog meer mensen die wachten op een studentnr en verdere info?
Start week 5 in Eindhoven


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #497 Gepost op: 21 november 2019, 12:05:06
Geduld is zeker het toverwoord. Zit sinds januari al in het traject. Zou eigenlijk vorige maand zijn begonnen maar kreeg het bericht dat ik ben doorgeschoven. Als ik aangenomen word ben ik precies een jaar bezig geweest. Van sollicitatie tot start opleiding.

Zo.. Dat is idd lang! 😲
Start week 5 in Eindhoven


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #498 Gepost op: 21 november 2019, 12:19:13
Zo.. Dat is idd lang! 😲

Haha zeker! hopelijk word mijn geduld beloond. Dan is het allemaal de moeite waard geweest!
selectieprocedure positief afgerond.


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #499 Gepost op: 21 november 2019, 14:55:08
Gisteren BGO gesprek gehad. Diegene waar ik gesprek mee had was positief. Hij moest alleen nog wel overleggen met een collega.
Hoop deze week en anders begin volgende week (positief) bericht te krijgen en dan mag ik ook in week 5 starten in Eindhoven!
Dus hopelijk zien we elkaar daar ;) dan hebben we het allemaal positief afgerond :)

Dat is goed nieuws Woeterk. Als ze bij het gesprek al aangeven dat ze positief vinden moet het wel gek lopen wil het niet meer lukken. (Of ze moeten hele gekke dingen vinden) Maar dat weet je meestal beste zelf.
Ik ben al eens vaker door de molen gehaald. Dus ik verwacht ook geen gekke dingen uit mijn screening. Dus ik ga er gewoon even vanuit dat we elkaar inderdaad week 5 treffen bij de politie academie :-)
selectieprocedure positief afgerond.