Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198006 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #500 Gepost op: 21 november 2019, 15:01:40
Ik had gistermiddag een mailtje gestuurd naar recruitment limburg ivm de sollicitatie. Had op 30 oktober een mail gekregen over mijn aanstelling en daar stond in dat ik binnen een paar dagen meer bericht zou krijgen. Ik heb nog steeds geen studentnr of andere info ontvangen en maakte me toch een beetje zorgen dus dacht mail ze maar even.  :)
Nu werd ik net gebeld en ze vertelde me dat dit nog wel even kon duren, kans bestond dat ik die info 3wkn voor de start van de opleiding pas kreeg. Had er oa mee te maken dat ze alles moeten aanmaken en kijken waar je dus terecht komt etc.

Nog meer mensen die wachten op een studentnr en verdere info?

Oh wouw.. Ik had wel begrepen dat uniform 3 weken voor start opleiding pas gepast/opgehaald kon worden in meeste gevallen. Maar dat de rest ook zo lang kan duren. Krijg je bij die info ook je standplaats of basis team te horen waar je in de praktijk gaat lopen?
selectieprocedure positief afgerond.


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #501 Gepost op: 21 november 2019, 15:16:46
Ik had drie dagen na de aanstelling mijn studentnummer ontvangen. Dus dat verschilt ook per eenheid denk ik.
In die mail staat ook dat je ongeveer 3 weken van tevoren meer informatie krijgt.


Rubenhh1980

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #502 Gepost op: 21 november 2019, 19:02:05
Ik had drie dagen na de aanstelling mijn studentnummer ontvangen. Dus dat verschilt ook per eenheid denk ik.
In die mail staat ook dat je ongeveer 3 weken van tevoren meer informatie krijgt.

Ik kreeg ook al vrij snel na m'n aanstelling het studentennummer, al zit ik net als Wouterk ook al sinds januari in het proces...nu ook wachten op de uitnodiging voor de uniform pas dagen..


Palmboom

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #503 Gepost op: 22 november 2019, 00:20:54
Mijn BGO moet nog starten. Ik heb vorig jaar mijn minor gevolgd in het buitenland en daarvoor moest ik nog papieren inleveren. Het proces is hierdoor waarschijnlijk vertraagd. Ik hoop eigenlijk ook nog te kunnen starten in wk 5. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken  :'( :-X
Sollicitant politieagent eenheid oost-brabant


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #504 Gepost op: 22 november 2019, 10:12:11
Mijn BGO moet nog starten. Ik heb vorig jaar mijn minor gevolgd in het buitenland en daarvoor moest ik nog papieren inleveren. Het proces is hierdoor waarschijnlijk vertraagd. Ik hoop eigenlijk ook nog te kunnen starten in wk 5. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken  :'( :-X

Heftig man, enig idee wanneer je de papieren krijgt?
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #505 Gepost op: 22 november 2019, 16:11:58
Dat is goed nieuws Woeterk. Als ze bij het gesprek al aangeven dat ze positief vinden moet het wel gek lopen wil het niet meer lukken. (Of ze moeten hele gekke dingen vinden) Maar dat weet je meestal beste zelf.
Ik ben al eens vaker door de molen gehaald. Dus ik verwacht ook geen gekke dingen uit mijn screening. Dus ik ga er gewoon even vanuit dat we elkaar inderdaad week 5 treffen bij de politie academie :-)

Daar ga ik wel vanuit. Blijft nog spannend. maximaal 1 week geduld nog en dan weet ik hopelijk meer.
selectieprocedure positief afgerond.


Palmboom

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #506 Gepost op: 23 november 2019, 18:53:16
Heftig man, enig idee wanneer je de papieren krijgt?

Ik ben een vrouw :P
Ik heb alles ingeleverd ben nu aan het wachten om uitgenodigd te worden voor het gesprek. :) Gaat lang duren denk ik.
Sollicitant politieagent eenheid oost-brabant


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #507 Gepost op: 23 november 2019, 19:31:57
Ik ben een vrouw :P
Ik heb alles ingeleverd ben nu aan het wachten om uitgenodigd te worden voor het gesprek. :) Gaat lang duren denk ik.

Hier nog een hahah :P
Maar.. Spannend!  ;D hopelijk hoor je snel wat!
Start week 5 in Eindhoven


Palmboom

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #508 Gepost op: 23 november 2019, 23:04:26
Hier nog een hahah :P
Maar.. Spannend!  ;D hopelijk hoor je snel wat!

Oh echt? Dat wist ik niet haha! Super leuk.
Ja I hope so 0098
Sollicitant politieagent eenheid oost-brabant


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #509 Gepost op: 24 november 2019, 12:24:58
Ik ben een vrouw :P
Ik heb alles ingeleverd ben nu aan het wachten om uitgenodigd te worden voor het gesprek. :) Gaat lang duren denk ik.

 :P

Hopelijk krijg je snel bericht. Het wachten is echt killing. Ik heb 2 maanden moeten wachten of ik door was of niet na het halen van deel B.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020