Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198007 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #60 Gepost op: 7 augustus 2019, 11:38:59
Bedankt voor de uitleg! Handig om een beetje te weten waar je aan toe bent.
Maar wat moet dat 'in een kokertje blazen' voorstellen? Is dat om je longinhoud te meten ofzo?

Heb je ook al iets gehoord van je screening?


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #61 Gepost op: 7 augustus 2019, 15:05:23
Bedankt voor de uitleg! Handig om een beetje te weten waar je aan toe bent.
Maar wat moet dat 'in een kokertje blazen' voorstellen? Is dat om je longinhoud te meten ofzo?

Heb je ook al iets gehoord van je screening?

Ja exact gewoon een groot rietje waar je doorheen blaast, maar dat is lastiger dan je denkt.

Screening is hopelijk niet meer nodig, gezien ik al een collega ben :)


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #62 Gepost op: 7 augustus 2019, 18:30:01
Gefeliciteerd! De eerste hindernissen heb je genomen.. Nu begint dan het wachten  :)

Succes!

Bedankt! Hoop dat ik snel wat hoor, ik kreeg op 26 juli te horen dat ik B positief had afgerond.
Maar las dat sommige pas na 8 weken bericht kregen :o even afwachten dus!
Start week 5 in Eindhoven


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #63 Gepost op: 7 augustus 2019, 19:06:06
Bedankt! Hoop dat ik snel wat hoor, ik kreeg op 26 juli te horen dat ik B positief had afgerond.
Maar las dat sommige pas na 8 weken bericht kregen :o even afwachten dus!

Bij mij zaten er ook 2mnd tussen de uitslag van de selectieprocedure ( A+B) en de screening. Van de screening zelf had ik een dag later de uitslag.

Tussendoor moet je wel nog documenten opsturen en is er nog de medische keuring. Dus je blijft wel bezig.
Hoofdagent eenheid Limburg


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #64 Gepost op: 7 augustus 2019, 23:05:28
Bij mij zaten er ook 2mnd tussen de uitslag van de selectieprocedure ( A+B) en de screening. Van de screening zelf had ik een dag later de uitslag.

Tussendoor moet je wel nog documenten opsturen en is er nog de medische keuring. Dus je blijft wel bezig.

Van de screening een dag later al uitslag!? Ik dacht dat dat 6-8 wkn duurde om die hele screening te doen..
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #65 Gepost op: 7 augustus 2019, 23:08:01
...
Daarna kwam de ogentest en gehoortest. Die gehoortest vond ik heel verwarrend, maar je moet het naar eigen ingeving doen, je krijgt alleen weinig uitleg dus ik ging twijfelen aan mezelf (dat moet je dus niet doen)
...

Hoezo de gehoortest verwarrend? Ik heb bij de KNO een gehoortest gehad. Daar moest ik op een knopje drukken als ik een piep hoorde en woorden die ik hoorde nazeggen.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #66 Gepost op: 8 augustus 2019, 01:28:45
Van de screening een dag later al uitslag!? Ik dacht dat dat 6-8 wkn duurde om die hele screening te doen..

Excuus, de dag na het screenings gesprek kreeg ik de uitslag.
Hoofdagent eenheid Limburg


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #67 Gepost op: 8 augustus 2019, 09:22:10
Hoezo de gehoortest verwarrend? Ik heb bij de KNO een gehoortest gehad. Daar moest ik op een knopje drukken als ik een piep hoorde en woorden die ik hoorde nazeggen.

Ja alleen ik bleef maar geluiden horen, ik zat continu op dat kastje te rammen, en daarna dacht ik klopt dit wel? of druk ik niet goed? Ging mezelf dus een beetje gek maken  e050


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #68 Gepost op: 8 augustus 2019, 10:19:00
Zojuist de recruiter gesproken. Ook ik ben nog steeds ingepland voor januari 2020, ik heb mijn vakantie even doorgegeven zodat ze daar rekening mee kunnen houden voor de medische keuring. Fijn, iig even bevestiging dat het nog loopt.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #69 Gepost op: 8 augustus 2019, 11:58:06
Had afgelopen dinsdag mijn deel D, die dag erna (gisteren) had ik de uitslag (Positief) al op de mail.

Gelijk een berichtje gestuurd naar mijn recruiter wanneer de rest plaats gaat vinden!!

Ik ben benieuwd.

Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!