Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 197402 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #680 Gepost op: 13 januari 2020, 11:55:21
Alles gaat nu in 1 keer in sneltreintempo, wachtwoord binnen, mail voor de beëdiging binnen. Heb meteen maar alle boeken bested. Volgende week uniform en dan zijn we ready to go.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #681 Gepost op: 13 januari 2020, 12:01:03
Alles gaat nu in 1 keer in sneltreintempo, wachtwoord binnen, mail voor de beëdiging binnen. Heb meteen maar alle boeken bested. Volgende week uniform en dan zijn we ready to go.

De laatste dagen zijn ze inderdaad aardig op stoom. Ik dacht in een van de mails gelezen te hebben dat we geen boeken hoefde te bestellen. Omdat alles digitaal beschikbaar is.
selectieprocedure positief afgerond.


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #682 Gepost op: 13 januari 2020, 12:06:37
De laatste dagen zijn ze inderdaad aardig op stoom. Ik dacht in een van de mails gelezen te hebben dat we geen boeken hoefde te bestellen. Omdat alles digitaal beschikbaar is.

Er zijn hier en daar wat tegenstrijdigheden ja. Boeken bestellen staat bij mij als taak in Itslearning, kan er niet meer van maken. Zag inderdaad dat sommige informatie ook in PDF formaat te vinden is.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #683 Gepost op: 13 januari 2020, 12:29:39
Mail voor de beëdiging is hier ook binnen, wachtwoord nog niet helaas.
Volgende week dinsdag ook uniform passen en dan is het al bijna zo ver!
Start week 5 in Eindhoven


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #684 Gepost op: 13 januari 2020, 13:48:23
Inmiddels ook mijn wachtwoord binnen en informatie over de 2 korpsdagen  098uo
Start week 5 in Eindhoven


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #685 Gepost op: 13 januari 2020, 18:50:24
Ik heb nergens n taak staan dat ik boeken moet bestellen. Wie in Midden Nederland heeft wel boeken besteld?

En wie van Midden Nederland heeft nu op papier info ontvangen? Ik niks.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #686 Gepost op: 13 januari 2020, 19:40:07
Ik heb nergens n taak staan dat ik boeken moet bestellen. Wie in Midden Nederland heeft wel boeken besteld?

En wie van Midden Nederland heeft nu op papier info ontvangen? Ik niks.

Ik zag het eerst ook niet maar met een beetje hulp van Atlovartnhoj is het gelukt  :D
Zal je even een berichtje sturen
Start week 5 in Eindhoven


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #687 Gepost op: 13 januari 2020, 19:47:57
Ik zag het eerst ook niet maar met een beetje hulp van Atlovartnhoj is het gelukt  :D
Als je in de Its learning kijkt zie je bovenaan een balk met Vakken - Groepen - Agenda etc.
Als je op vakken klikt en dan 2005 (A,B,C of D) Algemeen basis politiemedewerker kiest & vervolgens naar planner gaat zie je allerlei informatie. (bij startinformatie 4 aan de rechterkant staat studieboeken bestellen en wordt er ook uitgelegd hoe je dat moet doen)

Ik ben wel bij de juiste lijst aangekomen maar dan moet je zelf de aantallen invullen. Is het daar dan een kwestie van overal '1' neerzetten en bestellen?


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #688 Gepost op: 13 januari 2020, 20:29:13
Ik ben wel bij de juiste lijst aangekomen maar dan moet je zelf de aantallen invullen. Is het daar dan een kwestie van overal '1' neerzetten en bestellen?

Ja overal 1 neerzetten idd en bestellen. Je moet dan een account aanmaken met je emailadres van de politie (staat in de handleiding) :)
Start week 5 in Eindhoven


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #689 Gepost op: 13 januari 2020, 22:13:08
Ik ben ook van Midden-Nederland. Ik heb ook de boeken besteld en ik heb ook de informatiemap ontvangen.
Ik vraag me wel iets af; in de mails die we hebben ontvangen over de eerste week (locatie Leusden), staat verder niets over het meenemen van uniform, sportkleding etc. behalve voor woensdag en donderdag. Echter staat er op itslearning dat dit al wel meegenomen moet worden op de eerste dag. Weet/snapt iemand wat de bedoeling is?