Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198035 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #710 Gepost op: 23 januari 2020, 22:16:08
Hoe is het gegaan? Ik ben maandag geweest en ik ben super geholpen. Ze hadden het erg druk maar namen de tijd voor me. Er werd niet gehaast.
Inmiddels boekenpakket ook binnen gehad en informatie map. Nu weet ik eindelijk op welk basis team ik ga komen. Een heel toevallig zitten er op dat basis team al 2 oud collega's 098uo

Ps. volgende week dinsdag is eerste schooldag in Eindhoven. Wat nemen jullie aan uniform spullen mee? Of krijgen we dat maandag te horen bij meeting?

Super goed inderdaad! Echt heel relaxt geholpen. Wij hebben deze week al onze eerste week introductie. Geen idee wanneer Eindhoven te horen krijgt hoe alles werkt en wat mee moet...

Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #711 Gepost op: 24 januari 2020, 12:39:37
Super goed inderdaad! Echt heel relaxt geholpen. Wij hebben deze week al onze eerste week introductie. Geen idee wanneer Eindhoven te horen krijgt hoe alles werkt en wat mee moet...

Dat is goed om te horen.  ;) Begreep dat het voor hun wel extreem druk was. Maar ze handelde alles erg professioneel en goed af.
Inmiddels ben ik al wijzer over wat mee te nemen dinsdag en hoe laat weer. Op Itslearing bij taken kon je vinden wat mee te nemen naar de academie (heel veel, zeg maar alles qua kleren) en heb rooster gevonden voor aankomende weken dus  0098
selectieprocedure positief afgerond.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #712 Gepost op: 3 februari 2020, 19:56:59

En... Hoe bevalt het iedereen tot nu toe? 0098
Start week 5 in Eindhoven


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #713 Gepost op: 5 februari 2020, 16:43:26
En... Hoe bevalt het iedereen tot nu toe? 0098

Ja heel erg goed. Wij hebben een hele leuke klas en echt een toffe regiedocent


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #714 Gepost op: 13 juli 2022, 23:35:48
Vond het grappig om hier nog even terug te keren, de plek waar het allemaal begon. Inmiddels portfolio examen Q8 afgerond en vandaag bevorderd tot hoofdagent. Nu gaat het pas echt beginnen  098uo