Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198004 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #40 Gepost op: 31 juli 2019, 14:59:15
Ik heb ook gesolliciteerd voor de eenheid Zeeland/west Brabant. Ik zou eigenlijk in oktober starten met de opleiding echter was deze vol en ben ik doorgeschoven naar januari. Ben nu ook aan het wachten op de medische keuring. Afgelopen zaterdag wel alvast naar de opticien geweest om me ogen te laten controleren.

Dan ben je al een aardig tijdje aan het wachten.... :( Deel A en B gingen bij mij heel snel achter elkaar. Maar zodra het bij de eenheid ligt gaat de snelheid er uit geloof ik 998765
Nam de recruiter snel na je uitslag deel B contact op? En jij hebt arbeidsovereenkomst al gehad? Of komt dit na medische keuring.
selectieprocedure positief afgerond.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #41 Gepost op: 31 juli 2019, 15:35:14
Dan ben je al een aardig tijdje aan het wachten.... :( Deel A en B gingen bij mij heel snel achter elkaar. Maar zodra het bij de eenheid ligt gaat de snelheid er uit geloof ik 998765
Nam de recruiter snel na je uitslag deel B contact op? En jij hebt arbeidsovereenkomst al gehad? Of komt dit na medische keuring.

Ik heb in januari gesolliciteerd. Heb eind februari deel A afgerond en begin april deel B. Ik heb na ongeveer 2 weken zelf gebeld, toen kreeg ik te horen dat ik was doorgeschoven naar januari 2020.
Ik heb nog geen contact gehad over een arbeidsovereenkomst, ook heb ik nog geen loonstroken op hoeven sturen.
Denk dat dit na de medische keuring komt.
je moet wel geduld hebben inderdaad maar als je dan aangenomen word is het de moeite waard geweest zullen we maar zeggen.
selectieprocedure positief afgerond.


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #42 Gepost op: 31 juli 2019, 15:52:29
Ik heb in januari gesolliciteerd. Heb eind februari deel A afgerond en begin april deel B. Ik heb na ongeveer 2 weken zelf gebeld, toen kreeg ik te horen dat ik was doorgeschoven naar januari 2020.
Ik heb nog geen contact gehad over een arbeidsovereenkomst, ook heb ik nog geen loonstroken op hoeven sturen.
Denk dat dit na de medische keuring komt.
je moet wel geduld hebben inderdaad maar als je dan aangenomen word is het de moeite waard geweest zullen we maar zeggen.

Aha. Naja, het is inderdaad gewoon even geduld hebben. Het wachten wordt als het goed is uiteindelijk beloont!
Ps. Was alles goed bij oog check?
selectieprocedure positief afgerond.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #43 Gepost op: 31 juli 2019, 16:45:46
Aha. Naja, het is inderdaad gewoon even geduld hebben. Het wachten wordt als het goed is uiteindelijk beloont!
Ps. Was alles goed bij oog check?

Opticien gaf aan dat het geen probleem moest zijn om door de keuring te komen. Hij heeft me ook een voorbeeld laten zien wat je met je slechte oog moet kunnen zien. Dit is prima te doen.  
selectieprocedure positief afgerond.


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #44 Gepost op: 31 juli 2019, 18:07:29
Nou medische keuring achter de rug.. Met pijn en moeite heb ik het doorstaan maar alles was in orde. Mijn beste oog zonder hulpmiddel op 0.3 weten te krijgen.
Nu weer wachten op het volgende onderdeel, maar mijn inziens zijn de moeilijk stappen in de selectie nu geweest.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #45 Gepost op: 31 juli 2019, 20:51:35
Nou medische keuring achter de rug.. Met pijn en moeite heb ik het doorstaan maar alles was in orde. Mijn beste oog zonder hulpmiddel op 0.3 weten te krijgen.
Nu weer wachten op het volgende onderdeel, maar mijn inziens zijn de moeilijk stappen in de selectie nu geweest.


Dat lijkt me wel!! Nu de screening nog. Ga jij ook in januari starten of in oktober al?
selectieprocedure positief afgerond.


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #46 Gepost op: 1 augustus 2019, 12:01:03
In principe Januari 2020, en bij deze kan ik ook niet meer later gepland worden rekening houdend met de medische keuring.

Vind ik opzich ook wel snel genoeg gezien mn huidige job en de opzegtermijn, daarbij ga ik in het komende half jaar nog verhuizen.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #47 Gepost op: 1 augustus 2019, 14:18:05
In principe Januari 2020, en bij deze kan ik ook niet meer later gepland worden rekening houdend met de medische keuring.

Vind ik opzich ook wel snel genoeg gezien mn huidige job en de opzegtermijn, daarbij ga ik in het komende half jaar nog verhuizen.

waren ze er vroeg bij met je keuring. Ik heb nog niets gehoord, zal wel aan de eenheid liggen waar je hebt gesolliciteerd.
Bij welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

selectieprocedure positief afgerond.


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #48 Gepost op: 1 augustus 2019, 16:27:39
In principe Januari 2020, en bij deze kan ik ook niet meer later gepland worden rekening houdend met de medische keuring.

Vind ik opzich ook wel snel genoeg gezien mn huidige job en de opzegtermijn, daarbij ga ik in het komende half jaar nog verhuizen.

Week 5 2020 is niet meer zo heel ver weg inderdaad. Dus lijkt me ook dat je daar nog voor staat ingepland. Of dat moet ook alweer vol zitten. Je weet het niet bij de politie 998765
Ik heb net even gebeld maar recruiters van Zeeland West Brabant waren niet meer te bereiken. Toen met ander nummer gebeld. Hier konden ze het een en ander inzien. Ze konden mij in ieder geval vertellen dat ik nu nog voor week 5 januari 2020 ingepland stond.  098uo
selectieprocedure positief afgerond.


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #49 Gepost op: 3 augustus 2019, 04:59:31
waren ze er vroeg bij met je keuring. Ik heb nog niets gehoord, zal wel aan de eenheid liggen waar je hebt gesolliciteerd.
Bij welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Midden-Nederland, maar op deze manier overlegd zodat mocht het nodig zijn geweest ik nog kon laseren en weer optijd herkeuren. Mijn keuring is nu net 4 dagen lang genoeg geldig, en doorschuiven naar een latere startdatum wordt nu sowieso lastig :)
Heb ook een mail ontvangen dat ik allerlei dingen moet opsturen en invullen voor screening en arbeidsvoorwaardengesprek.