Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198053 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #50 Gepost op: 5 augustus 2019, 10:06:14
Nou medische keuring achter de rug.. Met pijn en moeite heb ik het doorstaan maar alles was in orde. Mijn beste oog zonder hulpmiddel op 0.3 weten te krijgen.
Nu weer wachten op het volgende onderdeel, maar mijn inziens zijn de moeilijk stappen in de selectie nu geweest.

Met pijn en moeite? Vanwege je ogen of was het zwaar? Ben wel benieuwd hoe die keuring eruit ziet.

Ik heb ze laatst gebeld omdat ik nog niets had gehoord en er werd mij verteld dat ik op 'inplannen' stond. Een week of wat daarna kreeg ik een mail met het verzoek het diploma van mijn hoogst genoten opleiding te mailen. Dat is nu weer een goede week geleden. Ga deze week toch nog maar weer eens bellen. Al is het maar om maar iets meer te weten te komen.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #51 Gepost op: 5 augustus 2019, 11:15:46
Met pijn en moeite? Vanwege je ogen of was het zwaar? Ben wel benieuwd hoe die keuring eruit ziet.

Ik heb ze laatst gebeld omdat ik nog niets had gehoord en er werd mij verteld dat ik op 'inplannen' stond. Een week of wat daarna kreeg ik een mail met het verzoek het diploma van mijn hoogst genoten opleiding te mailen. Dat is nu weer een goede week geleden. Ga deze week toch nog maar weer eens bellen. Al is het maar om maar iets meer te weten te komen.

hier hetzelfde, vorige mail gehad of ik me diploma wou opsturen. Nu afwachten totdat ze contact opnemen. Mocht je na je belletje wat meer weten dan horen we het graag ;)
selectieprocedure positief afgerond.


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #52 Gepost op: 5 augustus 2019, 22:57:09
hier hetzelfde, vorige mail gehad of ik me diploma wou opsturen. Nu afwachten totdat ze contact opnemen. Mocht je na je belletje wat meer weten dan horen we het graag ;)

Hier hetzelfde. Salarisstroken waren dus al verstuurd en ook het verzoek gekregen mijn diploma aan het dossier toe te voegen.. ik twijfel ook of ik weer even moet bellen, maar misschien moet ik maar gewoon geduld hebben.

Ik denk alleen sept/okt medische keuring, antecedenten onderzoek dat nog enkele weken in beslag neemt én opzegtermijn bij mijn huidige werk... daar krijg ik toch een beetje een haastig gevoel bij.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #53 Gepost op: 6 augustus 2019, 17:31:31
Hallo allemaal,
Na een tijdje te hebben meegelezen op dit forum heb ik ook maar een account aangemaakt :D
Ook ik heb A + B gehaald en wacht nu op verder bericht (eenheid Limburg)
Ben benieuwd wanneer ik iets hoor!
Start week 5 in Eindhoven


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #54 Gepost op: 6 augustus 2019, 17:42:15
Vandaag mijn loonstroken mogen opsturen, diploma heb ik aan het begin opgestuurd naar HRM.

Nu wachten op op het voorstel.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #55 Gepost op: 6 augustus 2019, 18:13:38
Vandaag mijn loonstroken mogen opsturen, diploma heb ik aan het begin opgestuurd naar HRM.

Nu wachten op op het voorstel.

Het begint dan een beetje vaart te maken.. hou er rekening mee dat het voorstel niet onderhandelbaar is...

Succes!
Hoofdagent eenheid Limburg


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #56 Gepost op: 6 augustus 2019, 18:15:28
Hallo allemaal,
Na een tijdje te hebben meegelezen op dit forum heb ik ook maar een account aangemaakt :D
Ook ik heb A + B gehaald en wacht nu op verder bericht (eenheid Limburg)
Ben benieuwd wanneer ik iets hoor!

Gefeliciteerd! De eerste hindernissen heb je genomen.. Nu begint dan het wachten  :)

Succes!
Hoofdagent eenheid Limburg


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #57 Gepost op: 6 augustus 2019, 18:17:38
Het begint dan een beetje vaart te maken.. hou er rekening mee dat het voorstel niet onderhandelbaar is...

Succes!

Thanks Etienne,

Hoop dat het een beetje reëel is maar daar ga ik wel vanuit. Wil dit al zolang en zo graag dat het vast goed gaat komen, indien ik iets moet inleveren dan heb ik dat er wel voor over laat maar zeggen.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #58 Gepost op: 6 augustus 2019, 18:25:58
Thanks Etienne,

Hoop dat het een beetje reëel is maar daar ga ik wel vanuit. Wil dit al zolang en zo graag dat het vast goed gaat komen, indien ik iets moet inleveren dan heb ik dat er wel voor over laat maar zeggen.

Dat is inderdaad iets wat we allemaal wel hebben, de bereidheid om iets minder te gaan krijgen. Ikzelf zit in de lichting van oktober. Het max bruto salaris tijdens dr opleiding is iets van €2550 br. Excl. Km vergoeding. In hoeverre je daar in de buurt komt is redelijk snel via de site vd Politie te berekenen.
Hoofdagent eenheid Limburg


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #59 Gepost op: 7 augustus 2019, 11:27:47
Met pijn en moeite? Vanwege je ogen of was het zwaar? Ben wel benieuwd hoe die keuring eruit ziet.

Ik heb ze laatst gebeld omdat ik nog niets had gehoord en er werd mij verteld dat ik op 'inplannen' stond. Een week of wat daarna kreeg ik een mail met het verzoek het diploma van mijn hoogst genoten opleiding te mailen. Dat is nu weer een goede week geleden. Ga deze week toch nog maar weer eens bellen. Al is het maar om maar iets meer te weten te komen.

Klopt wat betreft de ogen was het voor mij best pittig.
Keuring is voor de rest prima, gaat allemaal heel snel, ik was de laatste afspraak op de dag en ik had echt het idee dat het allemaal vlug vlug moest.

Met de assistent ga je: Als eerste even wegen, daarna bloeddruk en hartfilmpje met van die drukkers. Dan moet je daarna in zon kokertje blazen (best pittig zonder tegendruk!) maar dat was na 3x ook voldoende.
Daarna kwam de ogentest en gehoortest. Die gehoortest vond ik heel verwarrend, maar je moet het naar eigen ingeving doen, je krijgt alleen weinig uitleg dus ik ging twijfelen aan mezelf (dat moet je dus niet doen)
Daarna ga je naar de arts en die kijkt nog even met de stethoscoop en naar je algehele bouw en bewegingen.

Diploma moest ik inderdaad ook voor de keuring opsturen!