Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198109 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #120 Gepost op: 27 augustus 2019, 21:20:13
Gefeliciteerd Jambon.

Ik had op 16 augustus een mail ontvangen voor het invullen van mijn screening. Kwam er vandaag achter dat deze in mijn ongewenste mail stond..  Maar geen paniek ben mooi op tijd.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #121 Gepost op: 27 augustus 2019, 21:28:46
Hi Kir,

De test die je moet doen is met en zonder bril.

0.25 met minimaal 1 oog als ik het goed heb zonder hulpmiddel. Dus als jou ogen beide - 5 zijn ga je dit niet redden, gok ik.


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #122 Gepost op: 28 augustus 2019, 14:05:16
Hi Kir,

De test die je moet doen is met en zonder bril.

0.25 met minimaal 1 oog als ik het goed heb zonder hulpmiddel. Dus als jou ogen beide - 5 zijn ga je dit niet redden, gok ik.

Met -5 red je het zeker niet! Ik had -2 en -1,5. Officieel gezien niet goed genoeg, maar werd paar dagen erna gelaserd, dus wel goedgekeurd met veel geluk
Midden Nederland


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #123 Gepost op: 28 augustus 2019, 17:22:00
Dat is goed nieuws!  098uo

Ik hoop dat ik ook snel wat hoor, inmiddels alweer bijna 3 weken geleden dat ik mijn diploma heb opgestuurd.

Maak me wel zorgen om de medische keuring ofja vooral om de oogtest. Heb al jaren lang zachte lenzen (-5 in beide ogen) en volgens de opticien voldoe ik niet aan de visus eis zonder lenzen. Met lenzen is dit allemaal geen probleem.
Ik ken een aantal mensen bij de politie en die gaven aan dat het wel mee viel en ze de bril op mochten houden/ lenzen ook in mochten houden bij de oogtest.
Kan me ook bijna niet voorstellen dat alle agenten met slechte ogen hun ogen hebben moeten laten laseren :o
Maar toch lees ik veel berichten over de oogtest en dat mensen hun ogen toch hebben moeten laten laseren om door te kunnen.

Ben benieuwd!

Is niet te zeggen of je het haalt. Ik heb -3.75 en -2.50 maar ook nog een cillinder die maximaal is op mn lenzen.
Je moet wel daadwerkelijk je lenzen uitdoen. Collega's bij de politie hadden mij inderdaad ook verteld dat je ze mocht inhouden, maar dat is een fabeltje helaas!

Wat ik heb gedaan, is mijn twijfel uitleggen, en zij gaven toen aan dat ik tijdelijk afgewezen kon worden en dat je dan alsnog je ogen kon laten laseren. Hoe de herkeuring precies gaat weet ik niet want dat was bij mij gelukkig niet aan de orde. Maar je hebt nog tijd zat aangezien het pas augustus is..


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #124 Gepost op: 28 augustus 2019, 18:55:46
Is niet te zeggen of je het haalt. Ik heb -3.75 en -2.50 maar ook nog een cillinder die maximaal is op mn lenzen.
Je moet wel daadwerkelijk je lenzen uitdoen. Collega's bij de politie hadden mij inderdaad ook verteld dat je ze mocht inhouden, maar dat is een fabeltje helaas!

Wat ik heb gedaan, is mijn twijfel uitleggen, en zij gaven toen aan dat ik tijdelijk afgewezen kon worden en dat je dan alsnog je ogen kon laten laseren. Hoe de herkeuring precies gaat weet ik niet want dat was bij mij gelukkig niet aan de orde. Maar je hebt nog tijd zat aangezien het pas augustus is..

Daar was ik al bang voor inderdaad.
Ik heb wel al over laseren of lensimplantaten nagedacht, binnenkort misschien toch maar eens kijken wat er mogelijk is etc.
Start week 5 in Eindhoven


2sain

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • Semper ad meliora
Reactie #125 Gepost op: 29 augustus 2019, 12:09:17
Zelf gisteren testdag B gehad.. nu wachten op de uitslag! Er is mij verteld dat het 2 weken duurt, uiterlijk. Een andere psycholoog zei dat het binnen 5 werkdagen al zou kunnen zijn. Heeft iemand hier recentelijk ervaring mee gehad?

Ik hoop in te stromen in Januari maar er is mij wel verteld dat het nagenoeg vol zit in Den Haag.. Het zal mij benieuwen!


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #126 Gepost op: 29 augustus 2019, 16:49:16
Zelf gisteren testdag B gehad.. nu wachten op de uitslag! Er is mij verteld dat het 2 weken duurt, uiterlijk. Een andere psycholoog zei dat het binnen 5 werkdagen al zou kunnen zijn. Heeft iemand hier recentelijk ervaring mee gehad?

Ik hoop in te stromen in Januari maar er is mij wel verteld dat het nagenoeg vol zit in Den Haag.. Het zal mij benieuwen!

Ik kreeg de uitslag binnen 3 dagen. Maar ook dit verschilt volgens mij ook weer per persoon. Ga uit van de 2 weken als de uitslag dan eerder komt valt het alleen maar mee.
selectieprocedure positief afgerond.


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #127 Gepost op: 30 augustus 2019, 22:37:15
Ik heb 1 mei gesolliciteerd naar de functie van agent in Limburg, een week later intake. Drie weken later deel A in Apeldoorn, begin juli heb ik deel B gedaan, waarvan ik de uitslag de week erna binnen had. Een paar weken geleden heb ik mijn diploma opgestuurd zoals velen van jullie. Momenteel wacht ik op de uitnodiging voor de medische keuring. Ik heb van recruitment begrepen dat er nog mensen wachten op deel A en B en dat het daarom wat langer duurt voor ons. Maatje die ik ontmoet heb op de selectiedagen in Apeldoorn heeft deze week zijn tijdelijke aanstelling al gekregen. Hij zit in een andere regio. Afwachten.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #128 Gepost op: 1 september 2019, 19:04:20
Ik heb 1 mei gesolliciteerd naar de functie van agent in Limburg, een week later intake. Drie weken later deel A in Apeldoorn, begin juli heb ik deel B gedaan, waarvan ik de uitslag de week erna binnen had. Een paar weken geleden heb ik mijn diploma opgestuurd zoals velen van jullie. Momenteel wacht ik op de uitnodiging voor de medische keuring. Ik heb van recruitment begrepen dat er nog mensen wachten op deel A en B en dat het daarom wat langer duurt voor ons. Maatje die ik ontmoet heb op de selectiedagen in Apeldoorn heeft deze week zijn tijdelijke aanstelling al gekregen. Hij zit in een andere regio. Afwachten.

Spannend! Ik heb ongeveer hetzelfde tijdpad als jij gelopen, ook in Apeldoorn. Ik voor Oost Nederland. Voor welke regio had je maatje gesolliciteerd? Ben heel benieuwd hoe lang het nog duurt, zag dat morgen de volgende lichting open gaat.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #129 Gepost op: 2 september 2019, 15:08:50
Ik heb 1 mei gesolliciteerd naar de functie van agent in Limburg, een week later intake. Drie weken later deel A in Apeldoorn, begin juli heb ik deel B gedaan, waarvan ik de uitslag de week erna binnen had. Een paar weken geleden heb ik mijn diploma opgestuurd zoals velen van jullie. Momenteel wacht ik op de uitnodiging voor de medische keuring. Ik heb van recruitment begrepen dat er nog mensen wachten op deel A en B en dat het daarom wat langer duurt voor ons. Maatje die ik ontmoet heb op de selectiedagen in Apeldoorn heeft deze week zijn tijdelijke aanstelling al gekregen. Hij zit in een andere regio. Afwachten.

Spannend! Dat zou idd verklaren waarom het wat langer duurt. Ik heb ook gesolliciteerd naar de functie van agent in Limburg en wacht ook nog op de uitnodiging voor de medische keuring.
Start week 5 in Eindhoven