Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199172 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #150 Gepost op: 11 september 2019, 20:25:59
Vandaag mijn arbeidsovereenkomst gehad.

Dus nu alleen nog het gedeelte screening afwachten   0098


Postma92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #151 Gepost op: 12 september 2019, 08:43:13
15 augustus medische keuring gehad. Na twee weken de recruiter maar even gevraagd of er al iets bekend was over de screening. Hij kon mij op 3 september vertellen dat de screening 19 augustus was opgestart en dat ze wel contact met me opnemen.
Vooralsnog wachten wachten wachten..
Eenheid Rotterdam trouwens.


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #152 Gepost op: 12 september 2019, 08:51:19
15 augustus medische keuring gehad. Na twee weken de recruiter maar even gevraagd of er al iets bekend was over de screening. Hij kon mij op 3 september vertellen dat de screening 19 augustus was opgestart en dat ze wel contact met me opnemen.
Vooralsnog wachten wachten wachten..
Eenheid Rotterdam trouwens.

Hier ook, 23 aug de medische keuring. Alweer even aan het wachten tot we iets horen.

Wat me wel opvalt is als je zo alles doorleest, dat de eenheid Rotterdam best voorspoedig gaat met alle testen en keuringen.
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


misterbeton

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #153 Gepost op: 12 september 2019, 09:04:48
Ik heb a.s. maandag de medische keuring, vraagje hierbij.

Ik heb een hoge plussterkte in mijn ogen (+8). Ik twijfelde hierdoor enorm of ik wel aan de visuseis kan voldoen. De overige eisen van de medische keuring moeten geen probleem zijn.
Nu ben ik naar de Pearl geweest en heb ik mijn ogen laten meten, en blijken zij te voldoend aan de eisen. Niet erg ruim, maar net aan (0,35 zonder hulpmiddelen).

Stel dat ik nu maandag bij de medische keuring opeens lager zou scoren (door wat voor reden dan ook) en het niet zou halen hierop. Is dan een geschrift van de Pearl dat zij mijn ogen vorige week goed hebben gemeten een reden om alsnog door te gaan. Of is er eventueel een mogelijkheid voor een herkeuring? (bijvoorbeeld om direct na te gaan of er mogelijkheid tot alsnog laseren is).



Rik1986

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #154 Gepost op: 12 september 2019, 22:51:44
Ik heb guster de medische keuring gehad, deze week papieren voor de screening insturen. Ik heb gesolliciteerd in regio Oost Nederland


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #155 Gepost op: 12 september 2019, 23:26:46
Gister deel B doorlopen en vandaag direct de uitslag. Positief, dus ik mag door. Contact gehad de recruiter. Hij vertelde mij dat als de uitslag officieel binnen is, ik uitgenodigd word voor een arbeidsvoorwaarden gesprek. Eenheid Rotterdam. Succes allemaal.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #156 Gepost op: 16 september 2019, 09:18:30
Ik heb guster de medische keuring gehad, deze week papieren voor de screening insturen. Ik heb gesolliciteerd in regio Oost Nederland

Ik heb een week geleden de arbeidsovereenkomst getekend terug gestuurd naar de recruiter, hoe lang duurde het voor jou om daarna uitgenodigd te worden voor de keuring? Ik ga ook voor Oost Nederland namelijk.


Rik1986

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #157 Gepost op: 16 september 2019, 14:16:17
Ik heb een week geleden de arbeidsovereenkomst getekend terug gestuurd naar de recruiter, hoe lang duurde het voor jou om daarna uitgenodigd te worden voor de keuring? Ik ga ook voor Oost Nederland namelijk.

Ik heb gewoon gebeld en werd toen binnen 2 weken ingeplanned geloof ik


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #158 Gepost op: 16 september 2019, 14:22:23
Ik heb gewoon gebeld en werd toen binnen 2 weken ingeplanned geloof ik

Was dat ook net nadat je je arbeidsovereenkomst had ingestuurd of had je gewoon op een willekeurig moment gebeld?
Heb het idee dat de volgorde van de stappen bij iedereen verschillend is na afronding van deel B  :o


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #159 Gepost op: 16 september 2019, 23:51:47
Ik heb een week geleden de arbeidsovereenkomst getekend terug gestuurd naar de recruiter, hoe lang duurde het voor jou om daarna uitgenodigd te worden voor de keuring? Ik ga ook voor Oost Nederland namelijk.

Wel bijzonder dat ik bijvoorbeeld nog helemaal niks op papier heb gekregen wat betreft aanstellen, maar wel al alles heb afgerond. Tot screening en medische keuring aan toe... Morgen maar weer eens bellen..