Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199375 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #200 Gepost op: 25 september 2019, 14:07:23
Is het zo dat de screening pas start zodra de medische keuring in orde is?

Denk het wel. In de mail m.b.t. de screening staat "Als het resultaat van je medische keuring positief is, zal de screening in gang worden gezet."


Postma92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #201 Gepost op: 25 september 2019, 23:41:28
Ik kreeg vandaag eindelijk het telefoontje om een afspraak te maken voor het BGO gesprek. 3 oktober staat deze gepland.


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #202 Gepost op: 26 september 2019, 11:40:11
Ik kreeg vandaag eindelijk het telefoontje om een afspraak te maken voor het BGO gesprek. 3 oktober staat deze gepland.

Las dat je ook voor eenheid Rotterdam had gesolliciteerd.

Heb jij je BGO ook in de eenheid Zeeland-West Brabant?

Ik heb hem a.s. maandag maar in Tilburg...
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Postma92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #203 Gepost op: 26 september 2019, 12:38:37
Las dat je ook voor eenheid Rotterdam had gesolliciteerd.

Heb jij je BGO ook in de eenheid Zeeland-West Brabant?

Ik heb hem a.s. maandag maar in Tilburg...


Ja klopt. Nee ik heb het gesprek in Groningen. Nu werk ik daar momenteel ook dus dat is voor mij geen probleem.


Mike1981

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #204 Gepost op: 29 september 2019, 16:35:39
Ik kreeg vandaag eindelijk het telefoontje om een afspraak te maken voor het BGO gesprek. 3 oktober staat deze gepland.


Hoi, heb ook gesolliciteerd in Rotterdam voor januari en inmiddels 4 weken medische keuring gehaald. Screening is als het goed is 17 september opgestart. Na hoeveel weken kreeg jij bericht voor je BGO toen je je keuring heb gehad?

Gr Mike



Postma92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #205 Gepost op: 29 september 2019, 18:30:08

Hoi, heb ook gesolliciteerd in Rotterdam voor januari en inmiddels 4 weken medische keuring gehaald. Screening is als het goed is 17 september opgestart. Na hoeveel weken kreeg jij bericht voor je BGO toen je je keuring heb gehad?

Ik kreeg zes weken na de medische keuring bericht. Dat is ook het maximale wat het mag duren heb ik gelezen.


Gr Mike


Mike1981

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #206 Gepost op: 29 september 2019, 20:31:54



Bedankt voor je antwoord. Dan zal ik nog even geduld moeten hebben, maar dat is echt het laatste beetje wat ik heb! :) :)
Kun je laten weten hoe je het gesprek heb ervaren? Succes met je laatste hobbel!


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #207 Gepost op: 29 september 2019, 23:13:02
Goede berichten allemaal, het selectie gebeuren loopt voor iedereen zo een beetje op zijn eindje.
Ik mag zelf morgen eindelijk voor de medische keuring! Vind het toch wel spannend.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #208 Gepost op: 29 september 2019, 23:14:32
Goede berichten allemaal, het selectie gebeuren loopt voor iedereen zo een beetje op zijn eindje.
Ik mag zelf morgen eindelijk voor de medische keuring! Vind het toch wel spannend.

Ik mag morgen ook. Succes!


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #209 Gepost op: 30 september 2019, 11:00:22
Vandaag nog een telefoontje gehad of ik volgende week wilde starten, waren mensen afgevallen.

Helaas gaat dat niet lukken met mijn opzegtermijn, wel jammer had graag eerder willen starten.

Maar januari is definitief :)