Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199973 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #240 Gepost op: 8 oktober 2019, 23:16:24
Wij starten allemaal in januari, even ervan uitgaande dat iedereen de screening positief afrond.Weet een van jullie dan ook hoe dat dan zit met de voorjaarsvakantie enzo? Ik heb zelf nog niks gepland qua vakanties, en dat gaat uiteraard om de opleiding heen. Maar mijn schoonfamilie wil waarschijnlijk weer wintersporten met zijn allen en dan zitten we ook vast aan de schoolvakanties. Lijkt me niet dat je zomaar een weekje tussen de opleiding uit kan piepen.

Ik dacht echt eens gelezen te hebben dat je tijdens de schoolweken/maanden mee deed met de schoolvakanties. Maar kan dat nergens terugvinden.

Er is inderdaad alleen zomervakantie. Echter als je al een vakantie gepland hebt dan kan het vaak geen kwaad.. kost je wel veel lessen en informatie wat je dan allemaal in eigen tijd moet doen.
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #241 Gepost op: 9 oktober 2019, 20:15:48
Vandaag het verlossende antwoord dat ik ben geslaagd voor mijn BGO screening. Binnenkort de officiële bevestiging en dan kan ik mijn huidige werk opzeggen. Het geduld is op de proef gesteld maar het lange wachten is beloond.
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #242 Gepost op: 9 oktober 2019, 20:26:14
Gefeliciteerd! Ik zit nu te wachten op een reactie van mijn bgo. Na het insturen van de documenten op 20 september niet veel meer gehoord...


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #243 Gepost op: 9 oktober 2019, 22:03:22
Gefeliciteerd! Ik zit nu te wachten op een reactie van mijn bgo. Na het insturen van de documenten op 20 september niet veel meer gehoord...

Ik heb de documenten ook op 20 september verstuurd. Vrijdag nog een kleine aanvulling verstuurd en kreeg eergisteren een mailtje dat ze die informatie toevoegen aan mijn dossier.


Postma92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #244 Gepost op: 9 oktober 2019, 22:10:41
Vandaag het mooie nieuws gekregen dat mijn BGO positief is afgerond. Alles is nu behaald! Nog even wachten op reactie van de recruiter en dan kunnen we in januari eindelijk los.


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #245 Gepost op: 9 oktober 2019, 23:55:23
Gefeliciteerd! Ik zit nu te wachten op een reactie van mijn bgo. Na het insturen van de documenten op 20 september niet veel meer gehoord...

Zelfde, ik heb 17 September ingestuurd. Komt goed.

Deze week ook een mail gekregen met het verzoek om de loonstroken op te sturen.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #246 Gepost op: 10 oktober 2019, 12:09:43
Zelfde, ik heb 17 September ingestuurd. Komt goed.

Deze week ook een mail gekregen met het verzoek om de loonstroken op te sturen.

Hier precies hetzelfde als bij jou en Solstice, dat ze maar opschieten hahah :P
Start week 5 in Eindhoven


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #247 Gepost op: 10 oktober 2019, 14:40:38
Hai allemaal,

Gisteren het laatste screening gesprek bij de VIK gehad.  Erg spannend maar een open en prettig gesprek gehad. Als het dus even mee zit start ook ik in Januari! Voor de mensen die nog moeten wachten,  succes en voor de andere die al verlost zijn ;) gefeliciteerd!!

Liefs Denise


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #248 Gepost op: 10 oktober 2019, 15:27:31
Leuk, gefeliciteerd!
Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?


Mike1981

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #249 Gepost op: 10 oktober 2019, 16:48:48
Afgelopen dinsdag mijn BGO gesprek gehad en gister een mail gekregen dat deze positief is afgerond! Vandaag een mail gekregen dat ik sta ingepland voor start opleiding in week 5!!