Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199517 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mike1981

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #270 Gepost op: 12 oktober 2019, 08:07:59
Afgelopen dinsdag mijn BGO gesprek gehad en gister een mail gekregen dat deze positief is afgerond! Vandaag een mail gekregen dat ik sta ingepland voor start opleiding in week 5!!
[/quote

Hey Mike gefeliciteerd!! Maar serieus heb je dinsdag 8 okt het gesprek gehad en woensdag 9 okt al uitslag?

Ja Klopt, Dinsdag om 9uur in de ochtend en woensdag rond elf uur een bevestigingsmail gehad. ;D


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #271 Gepost op: 12 oktober 2019, 08:19:38
Ja Klopt, Dinsdag om 9uur in de ochtend en woensdag rond elf uur een bevestigingsmail gehad. ;D

Hoi hoi, lees dat jij ook voor Rotterdam gaat, heb jij ook je gesprek ergens anders gehad dan in Rotterdam?
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #272 Gepost op: 12 oktober 2019, 13:27:40
Hoi hoi,

Heb ongeveer 4-6 weken moeten wachten tot het daadwerkelijke gesprek. Bij mij hebben ze -voor zover ik nu weet- niemand gebeld. Alleen de uitslag liet even op zich wachten. Denk wel een kleine week..!


Gefeliciteerd!!! Ik heb afgelopen woensdag gesprek gehad en wacht braaf af.. ze hebben niemand gebeld en tussen het opsturen en het gesprek zat een kleine 3 weken


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #273 Gepost op: 12 oktober 2019, 13:28:43
Ja Klopt, Dinsdag om 9uur in de ochtend en woensdag rond elf uur een bevestigingsmail gehad. ;D

Wow dat is lekker vlot hahah ik had gehoopt op gisteren maar helaas..  nog even afwachten!!


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #274 Gepost op: 12 oktober 2019, 15:02:04
Aah okey, gelukkig niet 8 weken wachten op het BGO gesprek  ;D
Hoop het allemaal snel te horen :-). Hoe lang duurde bij jullie het BGO gesprek? En was dit gesprek bij de Politie Utrecht centrum? (Voor de sollicitanten Midden-Nederland)


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #275 Gepost op: 12 oktober 2019, 18:57:28
Aah okey, gelukkig niet 8 weken wachten op het BGO gesprek  ;D
Hoop het allemaal snel te horen :-). Hoe lang duurde bij jullie het BGO gesprek? En was dit gesprek bij de Politie Utrecht centrum? (Voor de sollicitanten Midden-Nederland)

Bij mij 3 uur, en dat was, ondanks dat ik voor eenheid oost gesolliciteerd heb in boxtel.


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #276 Gepost op: 13 oktober 2019, 00:19:14
Bij mij 3 uur, en dat was, ondanks dat ik voor eenheid oost gesolliciteerd heb in boxtel.

Lang gesprek! Thanks... volgens mij kan je er niet echt op voorbereid. Gewoon je zegje doen en de vragen beantwoorden toch?


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #277 Gepost op: 13 oktober 2019, 16:38:35
Lang gesprek! Thanks... volgens mij kan je er niet echt op voorbereid. Gewoon je zegje doen en de vragen beantwoorden toch?

Nee je kan inderdaad niet voorbereiden,  maar eerlijk zijn! Laat je weten hoe het gegaan is?


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #278 Gepost op: 13 oktober 2019, 16:51:20
@jambon

Hier ook Midden-Nederland


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #279 Gepost op: 13 oktober 2019, 17:50:56
Nee je kan inderdaad niet voorbereiden,  maar eerlijk zijn! Laat je weten hoe het gegaan is?

Thanks! Komt goed :). Ik laat het weten!