Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198025 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #340 Gepost op: 22 oktober 2019, 11:19:16
Dus binnenkort gaat iedereen ontslag nemen bij zijn huidige job.

Toch wel spannend om dat te melden.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #341 Gepost op: 22 oktober 2019, 11:42:14
Net het gesprek achter de rug, heel prettig en open gesprek. Had vooraf een beetje een idee van een soort kruisverhoor maar dat viel alles mee.
Was een goed 1 op 1 gesprek.

Volgende week of uiterlijk de week erop krijg ik de uitslag zei hij. Volgende week is echter al de 6e week dus neem aan dat ik het uiterlijk dan hoor.

Duimen maar!


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #342 Gepost op: 22 oktober 2019, 12:11:06
Net het gesprek achter de rug, heel prettig en open gesprek. Had vooraf een beetje een idee van een soort kruisverhoor maar dat viel alles mee.
Was een goed 1 op 1 gesprek.

Volgende week of uiterlijk de week erop krijg ik de uitslag zei hij. Volgende week is echter al de 6e week dus neem aan dat ik het uiterlijk dan hoor.

Duimen maar!

Ik kreeg precies 1 week later na het gesprek de uitslag. Lang wachten maar wist eigenlijk wel dat het positief zou moeten zijn. Maar toch ben je wel zenuwachtig. Succes en hoop dat je snel bericht krijgt.


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #343 Gepost op: 22 oktober 2019, 13:01:32
Ik heb vandaag mijn studentnummer ontvangen van de politieacademie.  0098
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #344 Gepost op: 22 oktober 2019, 14:20:42
@atlovartnhoj

Zelf heb ik deze nog niet ontvangen, hoop dit nog deze maand te mogen ontvangen zodat ik op tijd mijn ontslag kan indienen.

Heb het bericht dat mijn screening positief was circa 3 weken geleden ontvangen.

Voor welke regio ga jij?


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #345 Gepost op: 22 oktober 2019, 14:25:08
@atlovartnhoj

Zelf heb ik deze nog niet ontvangen, hoop dit nog deze maand te mogen ontvangen zodat ik op tijd mijn ontslag kan indienen.

Heb het bericht dat mijn screening positief was circa 3 weken geleden ontvangen.

Na de uitslag van je BGO kun je in principe toch al ontslag nemen? Het is dan al zeker dat je helemaal door bent.

Dan nog iets anders, toen ik ging solliciteren stond er dat de opleiding 20-01-2020 zou starten. Nu echter lees ik overal 'Week 5' als startdatum wat inhoudt dat de startdatum op 27-01-2020 is.
Is dit een week opgeschoven of heb ik het gewoon verkeerd onthouden en is het altijd al 27-01-2020 geweest?


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #346 Gepost op: 22 oktober 2019, 14:32:13
Na de uitslag van je BGO kun je in principe toch al ontslag nemen? Het is dan al zeker dat je helemaal door bent.

Dan nog iets anders, toen ik ging solliciteren stond er dat de opleiding 20-01-2020 zou starten. Nu echter lees ik overal 'Week 5' als startdatum wat inhoudt dat de startdatum op 27-01-2020 is.
Is dit een week opgeschoven of heb ik het gewoon verkeerd onthouden en is het altijd al 27-01-2020 geweest?

Ehm ik dacht hetzelfde laatst, volgens mij is het met 1 week opgeschoven.

Wat betreft het ontslag nemen daar heb je een punt maar ik las in het tijdelijke salarisvoorstel het volgende:

Dit betekent dat de arbeidsvoorwaarden officieel van toepassing worden en de aanstelling definitief is zodra de medische keuring en screening positief zijn afgerond. Als je een baan met opzegtermijn hebt, raden wij je dan ook aan om je dienstverband pas te beëindigen op het moment dat de aanstelling definitief bevestigd is.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #347 Gepost op: 22 oktober 2019, 14:47:01
Ehm ik dacht hetzelfde laatst, volgens mij is het met 1 week opgeschoven.

Wat betreft het ontslag nemen daar heb je een punt maar ik las in het tijdelijke salarisvoorstel het volgende:

Dit betekent dat de arbeidsvoorwaarden officieel van toepassing worden en de aanstelling definitief is zodra de medische keuring en screening positief zijn afgerond. Als je een baan met opzegtermijn hebt, raden wij je dan ook aan om je dienstverband pas te beëindigen op het moment dat de aanstelling definitief bevestigd is.


Oke, en krijg je daar dan een apart bericht van? Ik heb eigenlijk al half ontslag genomen hier dus het maakt voor mij niet heel veel uit maar het is wel fijn om te weten wanneer dat definitieve punt dan is.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #348 Gepost op: 22 oktober 2019, 14:53:53
Oke, en krijg je daar dan een apart bericht van? Ik heb eigenlijk al half ontslag genomen hier dus het maakt voor mij niet heel veel uit maar het is wel fijn om te weten wanneer dat definitieve punt dan is.

Dat durf ik niet te zeggen, ik denk zodra je het studentennummer heb ontvangen zoals atlovartnhj.

Maar eerlijk gezegd als je alle onderdelen positief heb afgerond, wat kan er dan nog mis gaan? volgens mij niks hahah  :)


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #349 Gepost op: 22 oktober 2019, 15:03:32
Oke, en krijg je daar dan een apart bericht van? Ik heb eigenlijk al half ontslag genomen hier dus het maakt voor mij niet heel veel uit maar het is wel fijn om te weten wanneer dat definitieve punt dan is.

Ik kreeg nog een mail van kombijdepolite met daarin mijn aanstelling voor opleiding week 5.