Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199181 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #360 Gepost op: 23 oktober 2019, 23:51:58
Na welk gesprek is hij gebeld?
En open en eerlijkheid is belangrijk. Maar ik zit echt 2 maanden voor mijn vaste contract. En als het niks gaat worden bij de Politie, kan ik daar blijven werken. Anders raak je beide kwijt. Heb netjes een extra brief bij de screening gedaan waarin ik dit ook uitleg.

Na het persoonlijk/vertrouwlijk gesprek. Ik heb een goede band met mijn teammanager en die heb ikzelf geinformeerd. Maar dat is ieder zijn eigen keuze.



Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #361 Gepost op: 24 oktober 2019, 07:52:47
Iemand die hier het BGO onderzoek gehad heeft, waarbij referenten/(oud)-werkgevers van gebeld zijn?
Mij werd afgelopen dinsdag tijdens het BGO-gesprek verteld dat ze de vrijdag erop (morgen dus) naar mijn directe leidinggevende zouden gaan bellen. Mijn manager was al langer op de hoogte en heb een tijdje geleden ook alvast mijn leidinggevende geïnformeerd omdat er functioneringsgesprekken gehouden zouden worden.
Het leek toen allemaal al wel de goede kant op te gaan dus vond het niet heel netjes dat hij zich zou gaan verdiepen in mijn toekomst bij dit bedrijf terwijl ik van plan ben om op te stappen. Hij is extreem ijverig dus neemt voor zulke dingen echt heel erg de tijd en om hem dat dan voor niets te laten doen...

Het is een risico wat je neemt maar ze gaan er hier heel leuk mee om. Zijn heel geïnteresseerd over de voortgang etc.
Uiteindelijk is het ieder zijn eigen keuze maar ik zou persoonlijk altijd alles toestaan wat ze willen doen zodat ik op geen enkele manier mijn eigen voortgang in de procedure kan 'hinderen' om het maar even zo te noemen.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #362 Gepost op: 24 oktober 2019, 10:08:13
Het verschilt heel erg per persoon of je leidinggevende wel of niet gebeld gaat worden. Ze zullen je altijd wel even inlichten voor ze contact opnemen met je directe leidinggevende.

Tenminste lijkt mij wel zo netjes. Zelf hebben ze de mijne niet gebeld en wist ik eigenlijk al na het gesprek dat het goed zat.

Maar kreeg de definitieve bevestiging 1 week later.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #363 Gepost op: 24 oktober 2019, 10:14:53
Moet ik wel zeggen dat ik daarna niks meer heb gehoord.

Zou toch graag een definitieve bevestiging willen ontvangen na 1 maand radiostilte.  98uiye


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #364 Gepost op: 24 oktober 2019, 11:32:39
Moet ik wel zeggen dat ik daarna niks meer heb gehoord.

Zou toch graag een definitieve bevestiging willen ontvangen na 1 maand radiostilte.  98uiye

Daar ben ik ook op aan het wachten!!


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #365 Gepost op: 24 oktober 2019, 21:34:40
Daar ben ik ook op aan het wachten!!

Ik kreeg maandag mijn studenten nummer binnen ... er is bij mij niemand gebeld...

Weet iemand hoe het zit met die 2 basis teams waar je in gaat stage lopen? Kies je die zelf of worden die voor je gekozen?


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #366 Gepost op: 24 oktober 2019, 21:38:34
Ik kreeg nog een mail van kombijdepolite met daarin mijn aanstelling voor opleiding week 5.

@jambon en @murk.. mag ik vragen wat jullie al doen bij de politie  :)


murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #367 Gepost op: 24 oktober 2019, 21:59:34
@jambon en @murk.. mag ik vragen wat jullie al doen bij de politie  :)

Ik ben Boa (ns) met politiebevoegdheden (geweldsbevoegd) daarvoor moet je examen doen die word afgenomen door de politie vandaar.


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #368 Gepost op: 25 oktober 2019, 01:30:27
Ik kreeg maandag mijn studenten nummer binnen ... er is bij mij niemand gebeld...

Weet iemand hoe het zit met die 2 basis teams waar je in gaat stage lopen? Kies je die zelf of worden die voor je gekozen?

Het gaat om 1 Basisteam, die krijg je toegewezen. Er wordt gekeken naar je woonplaats. Ruilen is wel mogelijk, maar niet gebruikelijk.

@jambon en @murk.. mag ik vragen wat jullie al doen bij de politie  :)

PB!


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #369 Gepost op: 25 oktober 2019, 10:32:50
Moet ik wel zeggen dat ik daarna niks meer heb gehoord.

Zou toch graag een definitieve bevestiging willen ontvangen na 1 maand radiostilte.  98uiye

Ik zou even bellen! Ik heb ongeveer 3 kwartier geleden gebeld en ik heb nu de mail binnen dat ik gepland sta om de opleiding te starten in week 5 :)