Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198130 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #370 Gepost op: 25 oktober 2019, 11:54:40
Ik zou even bellen! Ik heb ongeveer 3 kwartier geleden gebeld en ik heb nu de mail binnen dat ik gepland sta om de opleiding te starten in week 5 :)

Hi Aquarius,

Had zelf ook even gebeld gisteren en hier hetzelfde verhaal  098uo

Heb em ook binnen!

Gefeliciteerd man!  098uo


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #371 Gepost op: 25 oktober 2019, 12:18:19
Het gaat om 1 Basisteam, die krijg je toegewezen. Er wordt gekeken naar je woonplaats. Ruilen is wel mogelijk, maar niet gebruikelijk.

PB!

Ow okay, ik woon in velp vlakbij arnhem.. daar kun je alle kanten mee op 🤣


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #372 Gepost op: 25 oktober 2019, 13:06:34
Top!! Jij ook gefeliciteerd Kevin!!


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #373 Gepost op: 25 oktober 2019, 13:36:00
Even een vraagje, ik had vorige week de mail met "intentie tot aanstellen" gekregen en daarbij zaten diverse documenten maar helaas ontbreekt het document: Arbeidsvoorwaardenformulier (ze hadden alleen de arbeidsvoorwaarden opgestuurd samen met de rest)

Nu heb ik hier al over gemaild maar krijg geen antwoord. Onderaan de mail staat helaas geen telefoonnr. Weten jullie misschien naar welk nr ik evt kan bellen? :)  ze willen die documenten namelijk binnen 2 wkn terug hebben en dat zou volgende week dinsdag zijn.
Start week 5 in Eindhoven


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #374 Gepost op: 25 oktober 2019, 13:36:28
Hi Aquarius,

Had zelf ook even gebeld gisteren en hier hetzelfde verhaal  098uo

Heb em ook binnen!

Gefeliciteerd man!  098uo


Gefeliciteerd!!  0098 & jij ook Aquarius!
Start week 5 in Eindhoven


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #375 Gepost op: 25 oktober 2019, 13:47:06
Even een vraagje, ik had vorige week de mail met "intentie tot aanstellen" gekregen en daarbij zaten diverse documenten maar helaas ontbreekt het document: Arbeidsvoorwaardenformulier (ze hadden alleen de arbeidsvoorwaarden opgestuurd samen met de rest)

Nu heb ik hier al over gemaild maar krijg geen antwoord. Onderaan de mail staat helaas geen telefoonnr. Weten jullie misschien naar welk nr ik evt kan bellen? :)  ze willen die documenten namelijk binnen 2 wkn terug hebben en dat zou volgende week dinsdag zijn.

088 965 6783


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #376 Gepost op: 25 oktober 2019, 16:17:49
088 965 6783

Dit is helaas het tel. Nr van Politie Oost Nederland :P
Waar had je deze gevonden want dan moet Limburg er ook ergens bij staan.
Start week 5 in Eindhoven


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #377 Gepost op: 25 oktober 2019, 17:26:27
Dit is helaas het tel. Nr van Politie Oost Nederland :P
Waar had je deze gevonden want dan moet Limburg er ook ergens bij staan.

Sorry! Ik heb alleen deze omdat ik via kombijdepolitie hier contact mee heb gehad de hele selectie procedure


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #378 Gepost op: 26 oktober 2019, 08:21:01
Even een vraagje, ik had vorige week de mail met "intentie tot aanstellen" gekregen en daarbij zaten diverse documenten maar helaas ontbreekt het document: Arbeidsvoorwaardenformulier (ze hadden alleen de arbeidsvoorwaarden opgestuurd samen met de rest)

Nu heb ik hier al over gemaild maar krijg geen antwoord. Onderaan de mail staat helaas geen telefoonnr. Weten jullie misschien naar welk nr ik evt kan bellen? :)  ze willen die documenten namelijk binnen 2 wkn terug hebben en dat zou volgende week dinsdag zijn.

8844 bellen, zij kunnen je doorverbinden. (Misschien wel pas maandag)
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #379 Gepost op: 28 oktober 2019, 18:56:50
Had vorige week maandag mijn gesprek in Den Bosch, er werd me toen verteld dat ik vrijdag/uiterlijk maandag bericht zou krijgen over de uitslag aangezien hij er een paar dagen niet was en een collega het nog moest controleren. Vandaag om 16u zelf maar even gebeld en gevraagd of ze al meer info hadden, ja hoor.. Stond al sinds vrijdag in het systeem (positief advies)
Hij vond het gek dat ik nog niks had gehoord maar had hij niet zelf moeten bellen/mailen?  :o
Snap er niks van in ieder geval haha, wacht nog maar even op het "officiële bericht" dat ik positief advies heb/in Januari mag beginnen, voor ik iets op het werk zeg :)

Hoe snel kregen jullie bericht na het BGO gesprek en dus officieel te horen dat je in januari gaat beginnen?


Had HRM Limburg ook nog gevraagd naar het Arbeidsvoorwaardenformulier, dit krijg ik morgen toegestuurd (was blijkbaar wat fout gegaan) Morgen is het precies 2 wkn dus ben ik inprincipe net optijd met het inleveren van het formulier, foto, doorgeven eed/belofte etc etc :-P
Start week 5 in Eindhoven