Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198123 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #420 Gepost op: 5 november 2019, 18:22:07
Ja je krijgt nu 2 bijlages, 1 met alle contact personen, een lijst familie , een lijst met vrienden en een lijst met schoonfamilie en 1 met in en uitgaven

Ik had die contactpersonen lijst al eerder gekregen, en alleen familie en financiën nu. Het is toch wel een beetje anders per eenheid nog weer Volgensmij.

Enne @niesje we worden waarschijnlijk wel klasgenoten ja ;-) leuk!
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #421 Gepost op: 6 november 2019, 14:23:27
Net mijn studentnummer ontvangen. Er stond in die mail ook nog;

Ongeveer drie weken voor de start van het onderwijs ontvangt u een uitgebreide e-mail met alle informatie die u nodig heeft om uw opleiding te starten. In deze e-mail staat ook de definitieve locatie waar u onderwijs krijgt, met de exacte startdatum en starttijd.

Hoop wel dat het Apeldoorn wordt voor mij. Maar omdat ik bij Oost-Nederland zit lijkt me dat wel het meest aannemelijk.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #422 Gepost op: 6 november 2019, 14:36:51
Net mijn studentnummer ontvangen. Er stond in die mail ook nog;

Ongeveer drie weken voor de start van het onderwijs ontvangt u een uitgebreide e-mail met alle informatie die u nodig heeft om uw opleiding te starten. In deze e-mail staat ook de definitieve locatie waar u onderwijs krijgt, met de exacte startdatum en starttijd.

Hoop wel dat het Apeldoorn wordt voor mij. Maar omdat ik bij Oost-Nederland zit lijkt me dat wel het meest aannemelijk.

Top ;D die mail heb ik helaas nog niet ontvangen maar zal ik binnenkort ook krijgen lijkt me..
Lijkt me ook dat je in Apeldoorn zit, hoop dat het bij mij Eindhoven is.
Start week 5 in Eindhoven


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #423 Gepost op: 6 november 2019, 15:11:41
Net mijn studentnummer ontvangen. Er stond in die mail ook nog;

Ongeveer drie weken voor de start van het onderwijs ontvangt u een uitgebreide e-mail met alle informatie die u nodig heeft om uw opleiding te starten. In deze e-mail staat ook de definitieve locatie waar u onderwijs krijgt, met de exacte startdatum en starttijd.

Hoop wel dat het Apeldoorn wordt voor mij. Maar omdat ik bij Oost-Nederland zit lijkt me dat wel het meest aannemelijk.

Gefeliciteerd! Het is voor jou inderdaad te hopen dat je in Apeldoorn naar de academie mag.

Bij mij was het gisteren 4 weken geleden dat ik alles in heb gestuurd. Tot op heden nog niets gehoord. We wachten rustig af.
Hoop in januari in Eindhoven naar de academie te mogen.
selectieprocedure positief afgerond.


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #424 Gepost op: 6 november 2019, 17:33:14
Net mijn studentnummer ontvangen. Er stond in die mail ook nog;

Ongeveer drie weken voor de start van het onderwijs ontvangt u een uitgebreide e-mail met alle informatie die u nodig heeft om uw opleiding te starten. In deze e-mail staat ook de definitieve locatie waar u onderwijs krijgt, met de exacte startdatum en starttijd.

Hoop wel dat het Apeldoorn wordt voor mij. Maar omdat ik bij Oost-Nederland zit lijkt me dat wel het meest aannemelijk.

Dat zal toch voor ons wel :) mag ik vragen waar je vandaan komt?

Ik uit arnhem dus apeldoorn zou het meest logisch zijn


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #425 Gepost op: 6 november 2019, 17:37:10
Dat zal toch voor ons wel :) mag ik vragen waar je vandaan komt?

Ik uit arnhem dus apeldoorn zou het meest logisch zijn

Ik kom uit Ede dus neem ook aan dat het Apeldoorn wordt alleen er is ook een locatie in Leusden geopend en die is volgens Google maps iets dichterbij. Maar lijkt me dat die door Midden-Nederland gebruikt gaat worden.


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #426 Gepost op: 6 november 2019, 18:30:33
Ik kom uit Ede dus neem ook aan dat het Apeldoorn wordt alleen er is ook een locatie in Leusden geopend en die is volgens Google maps iets dichterbij. Maar lijkt me dat die door Midden-Nederland gebruikt gaat worden.

Ow ja dat zou ook kunnen dan, best wel raar eigenlijk dat we allemaal niet weten waar we naar toe gaan  :o


Ba-rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #427 Gepost op: 7 november 2019, 11:21:33
Hi!

Gefeliciteerd allen met positieve uitslagen! Gaaf om te lezen ;)
Ik heb gesolliciteerd voor mei 2020. Vorige week positieve uitslag van Deel B gekregen  8). Verwacht nog opgeroepen te worden voor medische keuring en de screening. Ik zie ook dat tussen november en mei nog een heleboel maanden zitten.

Heb al veel kunnen lezen op dit topic en ben reeds bekend met de uitspraak: "Geduld is een schone zaak"! Met dat in het achterhoofd hebbende, ben ik toch even benieuwd hoe dit bij meerdere van jullie is gegaan. Hoe lang zat er ongeveer bij jullie tussen uitslag Deel B - medische keuring - screening?



Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #428 Gepost op: 7 november 2019, 12:00:14
Hi!

Gefeliciteerd allen met positieve uitslagen! Gaaf om te lezen ;)
Ik heb gesolliciteerd voor mei 2020. Vorige week positieve uitslag van Deel B gekregen  8). Verwacht nog opgeroepen te worden voor medische keuring en de screening. Ik zie ook dat tussen november en mei nog een heleboel maanden zitten.

Heb al veel kunnen lezen op dit topic en ben reeds bekend met de uitspraak: "Geduld is een schone zaak"! Met dat in het achterhoofd hebbende, ben ik toch even benieuwd hoe dit bij meerdere van jullie is gegaan. Hoe lang zat er ongeveer bij jullie tussen uitslag Deel B - medische keuring - screening?

De uitslag van de medische keuring is 6 maanden geldig dus als je vanaf de start van de opleiding 6 maanden terugrekent weet je wanneer je op zijn vroegst zou kunnen.

Mijn tijdlijn was/is alsvolgt:
01-05: Sollicitatie
10-05: Uitnodiging intakegesprek
20-05: Intakegesprek
28-05: Deel A
14-06: Deel B
20-06: Uitslag deel A + B
12-08: Salarisstroken opgestuurd
10-09: Salarisvoorstel + arbeidsvoorwaarden ontvangen
16-09: Mail ontvangen met de vraag om alle documenten voor de screening op te sturen
17-09: Belletje gekregen om een afspraak te maken voor de medische keuring
20-09: Medische keuring + Documenten ingestuurd t.b.v. de screening
18-10: Belletje gekregen om een afspraak te maken voor het BGO gesprek
22-10: BGO gesprek
30-10: Uitslag screening ontvangen
31-10: Bevestiging per mail over het succesvol afronden van de selectieprocedure
06-11: Studentnummer ontvangen


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #429 Gepost op: 7 november 2019, 12:11:26
Vandaag het BGO-gesprek gehad ipv 18 november. Heel goed en kort gesprek gehad. Hij zei: “schrijf maar alvast je ontslag brief”. Doe ik natuurlijk pas als ik de officiële brief heb. Maar ik heb er een heel goed gevoel over.