Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 199154 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #440 Gepost op: 12 november 2019, 12:44:18
Ik had gesolliciteerd voor januari 2020. Paar weken geleden bericht via de mail gehad dat ik was doorgeschoven naar de lichting van mei 2020 omdat week 5 al vol zat.
Nu gisteren (11-11-2019) ben ik gebeld door politie met de vraag of ik toch week 5 wilde beginnen. Er was iemand uitgevallen.
Alles moet nu wel in stroomversnelling gebeuren dus ze kon niet garanderen dat het lukte, maar ze gingen hun uiterste best doen.  098uo

Zojuist mail gehad met papieren om in te vullen en kort daarop gebeld om een afspraak te maken voor medische keuring. Deze staat nu voor aankomende donderdag (14-11)
Even omschakelen hier :D Had me ingesteld op nog even moeten wachten. Nu moet alles als de bliksem gebeuren 8) Maar dat geeft niks. Hoe eerder ik mag starten hoe beter!

Zijn er nog meer mensen die in de keuring zitten of deze hebben gehaald voor start week 5 in Eindhoven?

Das wel fijn! Ipv geduld hebben, gelijk alles achter elkaar door afvinken!

Succes met de keuring en je screeningsgesprek!
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #441 Gepost op: 12 november 2019, 13:05:35
Ik had gesolliciteerd voor januari 2020. Paar weken geleden bericht via de mail gehad dat ik was doorgeschoven naar de lichting van mei 2020 omdat week 5 al vol zat.
Nu gisteren (11-11-2019) ben ik gebeld door politie met de vraag of ik toch week 5 wilde beginnen. Er was iemand uitgevallen.
Alles moet nu wel in stroomversnelling gebeuren dus ze kon niet garanderen dat het lukte, maar ze gingen hun uiterste best doen.  098uo

Zojuist mail gehad met papieren om in te vullen en kort daarop gebeld om een afspraak te maken voor medische keuring. Deze staat nu voor aankomende donderdag (14-11)
Even omschakelen hier :D Had me ingesteld op nog even moeten wachten. Nu moet alles als de bliksem gebeuren 8) Maar dat geeft niks. Hoe eerder ik mag starten hoe beter!

Zijn er nog meer mensen die in de keuring zitten of deze hebben gehaald voor start week 5 in Eindhoven?

Gaaf man, dat is leuk nieuws om te krijgen. Succes met de laatste stappen!


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #442 Gepost op: 12 november 2019, 13:07:41
Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben vandaag gebeld voor het eindgesprek/BGO.
Vrijdag 8 november heb ik hem, en ik mag naar Utrecht voor het gesprek.
Dat vind ik dan wel weer grappig ofzo, solliciteer je voor Oost Nederland en dan mag je voor het allerlaatste onderdeeltje naar Midden.

Ik "schrok" wel van de hele lijst over je financiën zeg, wat een waslijst. Even goed mijn administratie induiken.

En, hoe ging je gesprek vrijdag?  :D


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #443 Gepost op: 12 november 2019, 14:06:07
Ik had gesolliciteerd voor januari 2020. Paar weken geleden bericht via de mail gehad dat ik was doorgeschoven naar de lichting van mei 2020 omdat week 5 al vol zat.
Nu gisteren (11-11-2019) ben ik gebeld door politie met de vraag of ik toch week 5 wilde beginnen. Er was iemand uitgevallen.
Alles moet nu wel in stroomversnelling gebeuren dus ze kon niet garanderen dat het lukte, maar ze gingen hun uiterste best doen.  098uo

Zojuist mail gehad met papieren om in te vullen en kort daarop gebeld om een afspraak te maken voor medische keuring. Deze staat nu voor aankomende donderdag (14-11)
Even omschakelen hier :D Had me ingesteld op nog even moeten wachten. Nu moet alles als de bliksem gebeuren 8) Maar dat geeft niks. Hoe eerder ik mag starten hoe beter!

Zijn er nog meer mensen die in de keuring zitten of deze hebben gehaald voor start week 5 in Eindhoven?

Tof! Heel veel succes  0098
Ik heb 30 october te horen gekregen dat ik week 5 mag starten (dit is als het goed is in Eindhoven)
Start week 5 in Eindhoven


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #444 Gepost op: 12 november 2019, 15:23:07
9 oktober heb ik alle documenten opgestuurd voor de screening. Ik heb zojuist even team screening gebeld met de vraag wat de status is. Deze vertelde mij dat ze de documenten 24 oktober pas hebben opgestuurd naar degene die het onderzoeken. En dat vanaf die datum de 6-8 weken wachten pas ingaat.. ben bang dat ik dus nog een week of 3 moet wachten totdat ik gebeld wordt om een afspraak te maken voor het BGO gesprek :-(... duurt allemaal zo lang... iemand hier ook ervaring mee dat die documenten zo laat pas verstuurd zijn naar het onderzoeksteam?


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #445 Gepost op: 12 november 2019, 15:29:56
9 oktober heb ik alle documenten opgestuurd voor de screening. Ik heb zojuist even team screening gebeld met de vraag wat de status is. Deze vertelde mij dat ze de documenten 24 oktober pas hebben opgestuurd naar degene die het onderzoeken. En dat vanaf die datum de 6-8 weken wachten pas ingaat.. ben bang dat ik dus nog een week of 3 moet wachten totdat ik gebeld wordt om een afspraak te maken voor het BGO gesprek :-(... duurt allemaal zo lang... iemand hier ook ervaring mee dat die documenten zo laat pas verstuurd zijn naar het onderzoeksteam?

Bij mij precies hetzelfde inderdaad. Ik had 20-09 alles ingestuurd en 07-10 kreeg de onderzoeker het pas doorgestuurd hoorde ik achteraf. Dus net als jij ook precies 2 weken en één dag later.
Ik zat steeds vanaf 20-09 te rekenen maar toen ik dacht in de laatste week te zitten kwamen er ineens 2 weken bij.

Maargoed 07-10 kreeg de onderzoeker het dus, ik had 22-10 het gesprek en 30-10 de uitslag.


Palmboom

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #446 Gepost op: 12 november 2019, 15:33:56
Bij mij zag het er iets anders uit. Omdat de opleiding volzat, doorgezet naar later startmoment met behoud van resultaten. Medische keuring dus net iets langer dan 6maanden.

26-12-17 sollicitatie verstuurd
22-02-18 capaciteitentest. Gehaald
1.3 sec telaat sporttest
09-04 sporttest gehaald.
26-04 psychologisch gesprek en rollenspel
05-06 eindgesprek
04-07 medische keuring
24-07 BGO gesprek
26-07 Aanstelling
22-08 Opleiding vol, doorgezet naar januari.
28-01-19 start opleiding


Wow, dit is wel een hele lange rit geweest !  :o Ben je nu wel zeker van een plekje?
Sollicitant politieagent eenheid oost-brabant


Palmboom

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #447 Gepost op: 12 november 2019, 15:36:40
Ik had gesolliciteerd voor januari 2020. Paar weken geleden bericht via de mail gehad dat ik was doorgeschoven naar de lichting van mei 2020 omdat week 5 al vol zat.
Nu gisteren (11-11-2019) ben ik gebeld door politie met de vraag of ik toch week 5 wilde beginnen. Er was iemand uitgevallen.
Alles moet nu wel in stroomversnelling gebeuren dus ze kon niet garanderen dat het lukte, maar ze gingen hun uiterste best doen.  098uo

Zojuist mail gehad met papieren om in te vullen en kort daarop gebeld om een afspraak te maken voor medische keuring. Deze staat nu voor aankomende donderdag (14-11)
Even omschakelen hier :D Had me ingesteld op nog even moeten wachten. Nu moet alles als de bliksem gebeuren 8) Maar dat geeft niks. Hoe eerder ik mag starten hoe beter!

Zijn er nog meer mensen die in de keuring zitten of deze hebben gehaald voor start week 5 in Eindhoven?

Super leuk! Wel grappig om te zien dat je de knop weer terug moet zetten haha!
Ik heb de medische keuring wel al gehad, maar niet voor Eindhoven.
Sollicitant politieagent eenheid oost-brabant


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #448 Gepost op: 12 november 2019, 15:41:24

Wow, dit is wel een hele lange rit geweest !  :o Ben je nu wel zeker van een plekje?

Als ik het zo lees is hij in januari dit jaar begonnen aan de opleiding.


Bij mij zag het er iets anders uit. Omdat de opleiding volzat, doorgezet naar later startmoment met behoud van resultaten. Medische keuring dus net iets langer dan 6maanden.

26-12-17 sollicitatie verstuurd
22-02-18 capaciteitentest. Gehaald
1.3 sec telaat sporttest
09-04 sporttest gehaald.
26-04 psychologisch gesprek en rollenspel
05-06 eindgesprek
04-07 medische keuring
24-07 BGO gesprek
26-07 Aanstelling
22-08 Opleiding vol, doorgezet naar januari.
28-01-19 start opleiding

Hoe zit dat trouwens met die sporttest? Als je die niet haalde bij ons dan was je meteen klaar en mocht je een half jaar later weer solliciteren en het opnieuw proberen.

Jij mocht dus 1,5 maand later alweer voor een tweede poging?


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #449 Gepost op: 12 november 2019, 16:18:53
Bij mij precies hetzelfde inderdaad. Ik had 20-09 alles ingestuurd en 07-10 kreeg de onderzoeker het pas doorgestuurd hoorde ik achteraf. Dus net als jij ook precies 2 weken en één dag later.
Ik zat steeds vanaf 20-09 te rekenen maar toen ik dacht in de laatste week te zitten kwamen er ineens 2 weken bij.

Maargoed 07-10 kreeg de onderzoeker het dus, ik had 22-10 het gesprek en 30-10 de uitslag.

Aah oke. Gelukkig niet de enige.. maar nadat de onderzoeker het ontvangen had bij jou, heb je geen 6 weken moeten wachten dus. Bied hoop :-)