Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198141 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #450 Gepost op: 12 november 2019, 16:19:49
Als ik het zo lees is hij in januari dit jaar begonnen aan de opleiding.


Hoe zit dat trouwens met die sporttest? Als je die niet haalde bij ons dan was je meteen klaar en mocht je een half jaar later weer solliciteren en het opnieuw proberen.

Jij mocht dus 1,5 maand later alweer voor een tweede poging?

Bij ons zat er ook 1 in de groep die voor de tweede keer mocht.
Heeft misschien te maken met de reden van afvallen? Blessure of zo?
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Palmboom

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #451 Gepost op: 12 november 2019, 16:40:16
Als ik het zo lees is hij in januari dit jaar begonnen aan de opleiding.


Hoe zit dat trouwens met die sporttest? Als je die niet haalde bij ons dan was je meteen klaar en mocht je een half jaar later weer solliciteren en het opnieuw proberen.

Jij mocht dus 1,5 maand later alweer voor een tweede poging?

Je hebt gelijk idd. Niet goed gelezen!  e050
Sollicitant politieagent eenheid oost-brabant


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #452 Gepost op: 12 november 2019, 16:48:36
Bij ons zat er ook 1 in de groep die voor de tweede keer mocht.
Heeft misschien te maken met de reden van afvallen? Blessure of zo?

Wat apart  ???

Ik weet nog dat er in de documenten die ik heb gekregen overal stond dat de resultaten bindend zijn en dat als er iets is waardoor je denkt het niet te halen, je dat op voorhand moet aangeven zodat je naar een andere moment gezet kunt worden. Wat ik heel goed snap, anders kan iedereen die het niet haalt achteraf gaan zeggen dat zijn veter los zat of hij ineens een steek kreeg.
Ik snap wel dat het voor de kandidaat heel fijn is als hij opnieuw mag maar vind het ergens ook niet helemaal eerlijk t.o.v. de rest.
Maar misschien zou dit in mijn groep ook wel zo gegaan zijn als iemand het niet haalde dus ik kan er ook weinig over zeggen. Ik hoorde dat er in een andere groep die dag wel iemand naar huis was gestuurd.


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #453 Gepost op: 12 november 2019, 17:37:53
Ook ik kreeg vandaag bericht dat mijn screening positief is afgerond :) nu even alle officiële dingen afwachten en dan opzeggen!
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #454 Gepost op: 12 november 2019, 17:52:16
Ook ik kreeg vandaag bericht dat mijn screening positief is afgerond :) nu even alle officiële dingen afwachten en dan opzeggen!

Gefeliciteerd! Viel meteen een last van mijn schouders toen ik dat hoorde :D


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #455 Gepost op: 12 november 2019, 22:53:30
En, hoe ging je gesprek vrijdag?  :D

Ik zie nu pas dit bericht. Ik had effe een weekend offline nodig na vrijdag  ;)
Voor mijn gevoel ging het gesprek heel erg goed, en dat is dus gelukkig vandaag bevestigd, maar gewoon het hele gebeuren en steeds maar afwachten tot je goed nieuws krijgt. Dat vond ik irritant. Ik wilde het gewoon weten zodat er idd een last van je schouders valt.

Hoe ging dat bij jullie? Je krijgt te horen dat je screening positief is, en dan een bevestiging oid? Vanuit de eenheid? Ik wil uiteraard alles opzeggen en afronden maar wel als ik definitief heb dat ik week 5 start..
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #456 Gepost op: 12 november 2019, 22:58:10
Ik zie nu pas dit bericht. Ik had effe een weekend offline nodig na vrijdag  ;)
Voor mijn gevoel ging het gesprek heel erg goed, en dat is dus gelukkig vandaag bevestigd, maar gewoon het hele gebeuren en steeds maar afwachten tot je goed nieuws krijgt. Dat vond ik irritant. Ik wilde het gewoon weten zodat er idd een last van je schouders valt.

Hoe ging dat bij jullie? Je krijgt te horen dat je screening positief is, en dan een bevestiging oid? Vanuit de eenheid? Ik wil uiteraard alles opzeggen en afronden maar wel als ik definitief heb dat ik week 5 start..

Haha dat heb je soms ;)

Even copy/paste van een paar pagina's terug maar bij mij was het zo;

30-10: Uitslag screening ontvangen
31-10: Bevestiging per mail over het succesvol afronden van de selectieprocedure
06-11: Studentnummer ontvangen

Ik heb daarna niets meer gehoord. Eerstvolgende zal denk ik een uitnodiging zijn voor het passen van kleding. Ik las in het andere topic dat dat bij sommigen pas 3 weken voor de start van de opleiding was, dus ben benieuwd.


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #457 Gepost op: 12 november 2019, 23:23:12
Haha dat heb je soms ;)

Even copy/paste van een paar pagina's terug maar bij mij was het zo;

30-10: Uitslag screening ontvangen
31-10: Bevestiging per mail over het succesvol afronden van de selectieprocedure
06-11: Studentnummer ontvangen

Ik heb daarna niets meer gehoord. Eerstvolgende zal denk ik een uitnodiging zijn voor het passen van kleding. Ik las in het andere topic dat dat bij sommigen pas 3 weken voor de start van de opleiding was, dus ben benieuwd.

Thanks, ik had al die lappen niet meer terug gelezen. Heb jij al wel opgezegd dan? Je kan moeilijk wachten tot 3 weken van te voren.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #458 Gepost op: 12 november 2019, 23:27:24
Thanks, ik had al die lappen niet meer terug gelezen. Heb jij al wel opgezegd dan? Je kan moeilijk wachten tot 3 weken van te voren.

Ja toen ik de 31e de mail kreeg dat alles succesvol was afgerond heb ik meteen ontslag genomen. Het kan dan niet meer mis gaan.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #459 Gepost op: 13 november 2019, 09:00:00
Thanks, ik had al die lappen niet meer terug gelezen. Heb jij al wel opgezegd dan? Je kan moeilijk wachten tot 3 weken van te voren.

Ik heb ook mijn ontslag ingediend toen ik te horen kreeg dat ik alles succesvol had afgerond en definitief in week 5 ga starten.
Start week 5 in Eindhoven