Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 197983 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #460 Gepost op: 13 november 2019, 09:04:33
Ik had gistermiddag nog eens gebeld om te vragen naar de status, had namelijk niks meer gehoord sinds de aanstellingsmail op 31 oktober. Ze gaven aan dat ik binnenkort bericht kreeg over mijn studentnr, aanmelden bij de academie en het ophalen van de kleding.
Duurt vrij lang allemaal vind ik

Nu kreeg ik gistermiddag ineens een bericht dat ik mijn pasfoto per post moest sturen ivm het pasje en dat ik ook nog een kopie van mijn bankpas moest sturen. Ik had de pasfoto een tijd terug al digitaal meegestuurd met de andere documenten.
Hebben jullie de pasfoto ook nog per post moeten opsturen?
Start week 5 in Eindhoven


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #461 Gepost op: 13 november 2019, 09:08:01
Ik had gistermiddag nog eens gebeld om te vragen naar de status, had namelijk niks meer gehoord sinds de aanstellingsmail op 31 oktober. Ze gaven aan dat ik binnenkort bericht kreeg over mijn studentnr, aanmelden bij de academie en het ophalen van de kleding.
Duurt vrij lang allemaal vind ik

Nu kreeg ik gistermiddag ineens een bericht dat ik mijn pasfoto per post moest sturen ivm het pasje en dat ik ook nog een kopie van mijn bankpas moest sturen. Ik had de pasfoto een tijd terug al digitaal meegestuurd met de andere documenten.
Hebben jullie de pasfoto ook nog per post moeten opsturen?

Ik niet. Ze hebben dat allemaal wel digitaal ontvangen maar ik denk dat ze op de academie geen toegang hebben tot die documenten omdat dat bij de screening hoort en dus door een andere afdeling wordt verwerkt.


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #462 Gepost op: 13 november 2019, 17:00:49
Yes! Zojuist de bevestiging van de eenheid gekregen dat ik in week 5 start!

En ik heb alleen een pasfoto digitaal hoeven aanleveren.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #463 Gepost op: 13 november 2019, 17:18:24
Yes! Zojuist de bevestiging van de eenheid gekregen dat ik in week 5 start!

En ik heb alleen een pasfoto digitaal hoeven aanleveren.

Hoppa!
Morgen meteen je ontslag indienen :D


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #464 Gepost op: 13 november 2019, 18:31:00
Ik heb mijn pasfoto 2x tussen deel b en de medische keuring op moeten sturen via de post.
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #465 Gepost op: 13 november 2019, 19:52:20
Ik had gistermiddag nog eens gebeld om te vragen naar de status, had namelijk niks meer gehoord sinds de aanstellingsmail op 31 oktober. Ze gaven aan dat ik binnenkort bericht kreeg over mijn studentnr, aanmelden bij de academie en het ophalen van de kleding.
Duurt vrij lang allemaal vind ik

Nu kreeg ik gistermiddag ineens een bericht dat ik mijn pasfoto per post moest sturen ivm het pasje en dat ik ook nog een kopie van mijn bankpas moest sturen. Ik had de pasfoto een tijd terug al digitaal meegestuurd met de andere documenten.
Hebben jullie de pasfoto ook nog per post moeten opsturen?

Bij de politie gaat de sollicitatie vaak over meerdere "schijven" waardoor het nou eenmaal wat langer duurt. Vaak zijn het allemaal losse afdelingen die allemaal een klein deel voor hun rekening nemen en allemaal hun plasje over iets moeten doen. En voor wat betreft het ophalen van de kleding, dat is meestal pas een week of 3 van te voren.

Maar dat wordt nog wat als je als Chef Lint mag spelen in de eenheid, dat duurt pas lang.. (in de regen 998765)
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #466 Gepost op: 13 november 2019, 19:52:36
Yes! Zojuist de bevestiging van de eenheid gekregen dat ik in week 5 start!

En ik heb alleen een pasfoto digitaal hoeven aanleveren.

Gefeliciteerd en welkom  098uo
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #467 Gepost op: 13 november 2019, 21:03:06
Als ik het zo lees is hij in januari dit jaar begonnen aan de opleiding.


Hoe zit dat trouwens met die sporttest? Als je die niet haalde bij ons dan was je meteen klaar en mocht je een half jaar later weer solliciteren en het opnieuw proberen.

Jij mocht dus 1,5 maand later alweer voor een tweede poging?

Klopt, ben afgelopen januari begonnen.
Ik ging met een blessure indd starten aan de sporttest. In 4e ronde maakte ik een fout bij lengte kast, moest die toen opnieuw doen. Door de haast viel ik er vervolgens vanaf. Vandaar dat ik net buiten de tijd binnen kwam.
1,5maand later werd ik gebeld dat er teveel  kandidaten waren uitgevallen. (Capaciteitentest had ik ruim voldoende behaald)
Ik mocht alleen sporttest opnieuw doen. Achteraf had het niets uitgemaakt. Na aanstelling, bleek de opleiding alsnog vol te zitten. En schoven ze me door naar een volgende lichting. Maar ben blij met mijn huidige groep.


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #468 Gepost op: 13 november 2019, 22:01:28
Bij de politie gaat de sollicitatie vaak over meerdere "schijven" waardoor het nou eenmaal wat langer duurt. Vaak zijn het allemaal losse afdelingen die allemaal een klein deel voor hun rekening nemen en allemaal hun plasje over iets moeten doen. En voor wat betreft het ophalen van de kleding, dat is meestal pas een week of 3 van te voren.

Maar dat wordt nog wat als je als Chef Lint mag spelen in de eenheid, dat duurt pas lang.. (in de regen 998765)

Hahaha chef  lint  :D


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #469 Gepost op: 14 november 2019, 10:48:20

Dikke shout-out naar Niesje door me er op te wijzen maar voor de rest hier ook interessant lijkt me!