Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198012 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #470 Gepost op: 14 november 2019, 11:53:58
Bij de politie gaat de sollicitatie vaak over meerdere "schijven" waardoor het nou eenmaal wat langer duurt. Vaak zijn het allemaal losse afdelingen die allemaal een klein deel voor hun rekening nemen en allemaal hun plasje over iets moeten doen. En voor wat betreft het ophalen van de kleding, dat is meestal pas een week of 3 van te voren.

Maar dat wordt nog wat als je als Chef Lint mag spelen in de eenheid, dat duurt pas lang.. (in de regen 998765)

Klopt idd
Hahah chef Lint  0098
Start week 5 in Eindhoven


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #471 Gepost op: 14 november 2019, 11:57:59
Dikke shout-out naar Niesje door me er op te wijzen maar voor de rest hier ook interessant lijkt me!





Jaa lijkt me ook interessant!
Start week 5 in Eindhoven


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #472 Gepost op: 14 november 2019, 12:44:32
Dikke shout-out naar Niesje door me er op te wijzen maar voor de rest hier ook interessant lijkt me!





Haha me eerste SO 🤣🤣


Lola1703

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #473 Gepost op: 15 november 2019, 01:31:06

Hoi allemaal!

Ik heb het eea gelezen op dit forum, erg interessant! Heb me zojuist geregistreerd zodat ik ook kan reageren (al weet ik nog niet helemaal hoe het hier werkt). Ik heb voor een tijd terug ook gesolliciteerd op oost-Nederland week 05-2020. Deel A&B + de medische keuring goed afgerond. Een tijdje terug alle documenten opgestuurd voor de screening. Heb een mail gehad dat ze ermee aan de slag gingen. Maar tot nu toe nog steeds niets vernomen.. Ik maak me best een beetje zorgen, aangezien de opleiding in principe over 2 maanden (Ik heb namelijk geen bericht gekregen dat de opleiding al vol zit) al zal gaan starten en ik ook een vaste baan heb. Is er iemand die in het zelfde schuitje zit?


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #474 Gepost op: 15 november 2019, 07:51:51
Hoi allemaal!

Ik heb het eea gelezen op dit forum, erg interessant! Heb me zojuist geregistreerd zodat ik ook kan reageren (al weet ik nog niet helemaal hoe het hier werkt). Ik heb voor een tijd terug ook gesolliciteerd op oost-Nederland week 05-2020. Deel A&B + de medische keuring goed afgerond. Een tijdje terug alle documenten opgestuurd voor de screening. Heb een mail gehad dat ze ermee aan de slag gingen. Maar tot nu toe nog steeds niets vernomen.. Ik maak me best een beetje zorgen, aangezien de opleiding in principe over 2 maanden (Ik heb namelijk geen bericht gekregen dat de opleiding al vol zit) al zal gaan starten en ik ook een vaste baan heb. Is er iemand die in het zelfde schuitje zit?


Van alles wat ik hier gelezen heb is het mij wel duidelijk geworden dat de procedure bij iedereen anders loopt qua volgorde. Naar mijn ervaring (en die van JGJ2019) kun je voor de hele screening een periode van 8 weken rekenen. Ik stuurde 20-09 alles in en kreeg vrij snel een mail dat alles in goede orde was ontvangen en dat ze er meer aan de slag gingen. Achteraf hoorde ik van de onderzoeker dat hij de documenten pas op 07-10 in handen kreeg. Toen waren we dus al een goede 2 weken verder. De 6 weken die de onderzoeker maximaal heeft om het onderzoek te doen starten op het moment dat de onderzoeker de boel in handen krijgt.
Bij mij had hij ze niet alle 6 nodig want na een goede 3,5 week had ik de uitslag.

Zoals ik al zei, het loopt bij iedereen anders en is het een kwestie van je beurt afwachten. Volgens mij waren er in dit topic ook wat lui die vrij laat pas alles klaar hadden.

Op welke datum heb je alles ingestuurd?


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #475 Gepost op: 15 november 2019, 09:36:35
Hoi allemaal!

Ik heb het eea gelezen op dit forum, erg interessant! Heb me zojuist geregistreerd zodat ik ook kan reageren (al weet ik nog niet helemaal hoe het hier werkt). Ik heb voor een tijd terug ook gesolliciteerd op oost-Nederland week 05-2020. Deel A&B + de medische keuring goed afgerond. Een tijdje terug alle documenten opgestuurd voor de screening. Heb een mail gehad dat ze ermee aan de slag gingen. Maar tot nu toe nog steeds niets vernomen.. Ik maak me best een beetje zorgen, aangezien de opleiding in principe over 2 maanden (Ik heb namelijk geen bericht gekregen dat de opleiding al vol zit) al zal gaan starten en ik ook een vaste baan heb. Is er iemand die in het zelfde schuitje zit?

Ik moest ook lang wachten. Werd pas na 5,5 week uitgenodigd en ik zou eigenlijk pas 18 november het gesprek hebben. Ik heb toen zelf met de onderzoeker gebeld, want ik moest eigenlijk al voor 1 november opzeggen. Gelukkig is mijn manager flexibel en kon ik na het telefoongesprek gelijk 2 dagen na de uitnodiging terecht.

Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #476 Gepost op: 15 november 2019, 12:28:51
Ik moest ook lang wachten. Werd pas na 5,5 week uitgenodigd en ik zou eigenlijk pas 18 november het gesprek hebben. Ik heb toen zelf met de onderzoeker gebeld, want ik moest eigenlijk al voor 1 november opzeggen. Gelukkig is mijn manager flexibel en kon ik na het telefoongesprek gelijk 2 dagen na de uitnodiging terecht.

Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Oost-Nederland dus. Haha.


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #477 Gepost op: 15 november 2019, 13:42:31
Hoi allemaal!

Ik heb het eea gelezen op dit forum, erg interessant! Heb me zojuist geregistreerd zodat ik ook kan reageren (al weet ik nog niet helemaal hoe het hier werkt). Ik heb voor een tijd terug ook gesolliciteerd op oost-Nederland week 05-2020. Deel A&B + de medische keuring goed afgerond. Een tijdje terug alle documenten opgestuurd voor de screening. Heb een mail gehad dat ze ermee aan de slag gingen. Maar tot nu toe nog steeds niets vernomen.. Ik maak me best een beetje zorgen, aangezien de opleiding in principe over 2 maanden (Ik heb namelijk geen bericht gekregen dat de opleiding al vol zit) al zal gaan starten en ik ook een vaste baan heb. Is er iemand die in het zelfde schuitje zit?

Welkom! Ik zit in hetzelfde schuitje. Net zoals een maatje van mij. Begin oktober alle documentatie opgestuurd naar team screening. Nu ruim een maand verder en ik heb niks vernomen. Aankomende dinsdag zijn er 6 weken verstreken. Ik heb afgelopen week gebeld naar team screening en deze zeiden tegen mij dat ze pas 24 oktober alles opgestuurd hebben naar de onderzoeker en dat ik nog wel even mag wachten. Ik zelf heb ook een vaste baan en moet rond eind november/ begin december opzeggen. Ook voor mij dus spannende dagen. Maar we hebben al zoveel geduld moeten hebben, dat dit er ook maar bij moet.  Succes nog even!


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #478 Gepost op: 17 november 2019, 12:26:12
Tof! Heel veel succes  0098
Ik heb 30 october te horen gekregen dat ik week 5 mag starten (dit is als het goed is in Eindhoven)

Kijk, dan zitten we misschien wel in dezelfde klas.

Nou medische keuring gehaald hoor! 098uo
En dan rest nu alleen nog de screening welke geen probleem zal zijn. (In verleden al eerder gescreend). Papieren voor screening al ingevuld. Salaris voorstel ook al binnen. :)
Inmiddels ook de eerste aflevering gezien van Dienders. Leuk om te zien. Stiekem alvast beetje afkijken wat ons te wachten gaat staan 998765
selectieprocedure positief afgerond.


Niesje

  • Sollicitant Oost-Nederland in afwachting op uitslag BGO
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #479 Gepost op: 18 november 2019, 07:28:36
Hoi allemaal!

Ik heb het eea gelezen op dit forum, erg interessant! Heb me zojuist geregistreerd zodat ik ook kan reageren (al weet ik nog niet helemaal hoe het hier werkt). Ik heb voor een tijd terug ook gesolliciteerd op oost-Nederland week 05-2020. Deel A&B + de medische keuring goed afgerond. Een tijdje terug alle documenten opgestuurd voor de screening. Heb een mail gehad dat ze ermee aan de slag gingen. Maar tot nu toe nog steeds niets vernomen.. Ik maak me best een beetje zorgen, aangezien de opleiding in principe over 2 maanden (Ik heb namelijk geen bericht gekregen dat de opleiding al vol zit) al zal gaan starten en ik ook een vaste baan heb. Is er iemand die in het zelfde schuitje zit?

Hai Lola

Het is allemaal lang wachten maar de moeite waard als je straks een positieve uitslag hebt? Waar kom je vandaan?

Groetjes en succes!!