Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198166 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #550 Gepost op: 1 december 2019, 16:04:45
Nee, echt Midden-Nederland! :)


Lola1703

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #551 Gepost op: 2 december 2019, 09:49:42
Net dan eindelijk het verlossende telefoontje gekregen. 27 januari starten :D

Hoi!
Gefeliciteerd Wouterk!
Ik ben vorige week gebeld om een afspraak te maken voor het persoonlijk/vertrouwelijk gesprek. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen wat dit precies in houdt?
Groetjes,
Lola


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #552 Gepost op: 2 december 2019, 13:31:54
Ik heb zelf gebeld of locatie Leusden al definitief was. Dit was zo, en toen gelijk gevraagd naar me stageplek. Stuur even PM dan laat ik me stageplek weten.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #553 Gepost op: 3 december 2019, 08:43:50
Hoi!
Gefeliciteerd Wouterk!
Ik ben vorige week gebeld om een afspraak te maken voor het persoonlijk/vertrouwelijk gesprek. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen wat dit precies in houdt?
Groetjes,
Lola

Dank je wel Lola, het gesprek gaat vooral over jou en je omgeving. Bij mij werd er een vragenlijst doorlopen. (verleden, financiële situatie enzovoort). Gewoon eerlijk antwoorden dan zou het wel goed moeten komen!
 
selectieprocedure positief afgerond.


misterbeton

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #554 Gepost op: 5 december 2019, 14:46:01
Heeft iemand enig idee wanneer je/ en op welke manier (email/telefonisch) wordt uitgenodigd voor het passen en ophalen van de kleding en uitrusting? Inmiddels na het toekomen van mijn studentnummer 2 maanden geleden niets meer vernomen..


agrelin

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #555 Gepost op: 5 december 2019, 15:53:58
Heeft iemand enig idee wanneer je/ en op welke manier (email/telefonisch) wordt uitgenodigd voor het passen en ophalen van de kleding en uitrusting? Inmiddels na het toekomen van mijn studentnummer 2 maanden geleden niets meer vernomen..

Passen op z'n vroegst 1 maand voor de startdatum. Zal dus begin januari zijn..
Krijg je een mail over, en vervolgens kan je bellen voor een afspraak.

Geduld.. Tot die tijd heb je 't spul allemaal ook niet nodig :)


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #556 Gepost op: 5 december 2019, 19:11:30
Heeft iemand enig idee wanneer je/ en op welke manier (email/telefonisch) wordt uitgenodigd voor het passen en ophalen van de kleding en uitrusting? Inmiddels na het toekomen van mijn studentnummer 2 maanden geleden niets meer vernomen..

Volgens recruitment is dat op zn vroegst een maand van te voren idd.
Ik heb ook nog geen studentnummer maar kan best dat ik die ook pas een maand voor de start van de opleiding krijg.. Al blijf ik het stiekem toch gek vinden dat ik die nog niet heb.
Start week 5 in Eindhoven


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #557 Gepost op: 5 december 2019, 19:59:59
Heeft iemand enig idee wanneer je/ en op welke manier (email/telefonisch) wordt uitgenodigd voor het passen en ophalen van de kleding en uitrusting? Inmiddels na het toekomen van mijn studentnummer 2 maanden geleden niets meer vernomen..

Het ligt ook een beetje aan de eenheid waar je hebt gesolliciteerd. Binnen eenheid Rotterdam krijg je, je uniform pas in de introductieweek.


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #558 Gepost op: 9 december 2019, 09:26:56
Vorige week gebeld ivm screenings gesprek. Aankomende woensdag ben ik aan de beurt. :)
Het einde is nu in zicht (voor wat betreft sollicitatie procedure). Nog een paar weken en dan is het 2020 week 5 998765

selectieprocedure positief afgerond.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #559 Gepost op: 9 december 2019, 09:47:04
Vorige week gebeld ivm screenings gesprek. Aankomende woensdag ben ik aan de beurt. :)
Het einde is nu in zicht (voor wat betreft sollicitatie procedure). Nog een paar weken en dan is het 2020 week 5 998765

Succes! Waar heb je het gesprek?
selectieprocedure positief afgerond.