Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 198117 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #580 Gepost op: 18 december 2019, 15:02:27
Aankomende vrijdag kleding passen!  98uiye
selectieprocedure positief afgerond.


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #581 Gepost op: 18 december 2019, 15:11:09
Super, waar moet je naar toe?

Ik wacht nog altijd op de aanstellingspapieren.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #582 Gepost op: 18 december 2019, 15:25:59
Aankomende vrijdag kleding passen!  98uiye
[/quotte]

Kijk, lekker!
Ben je gebeld of kreeg je een mail en heb je naar aanleiding daarvan gebeld!?
selectieprocedure positief afgerond.


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #583 Gepost op: 18 december 2019, 15:31:13
Super, waar moet je naar toe?

Ik wacht nog altijd op de aanstellingspapieren.

Apeldoorn, ik kreeg een mail dat ik was toegevoegd aan het politiesysteem. Als ik nog geen afspraak had om kleding te passen moest ik zelf bellen. aangezien ik geen afspraak gehad dus maar even zelf gebeld.
selectieprocedure positief afgerond.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #584 Gepost op: 18 december 2019, 18:05:30
Apeldoorn, ik kreeg een mail dat ik was toegevoegd aan het politiesysteem. Als ik nog geen afspraak had om kleding te passen moest ik zelf bellen. aangezien ik geen afspraak gehad dus maar even zelf gebeld.

Nice! Ik wacht ook nog steeds op de aanstellingspapieren.
Komende vrijdag wel al mijn laatste werkdag 098uo (goed getimed met de kerstborrel haha)
Start week 5 in Eindhoven


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #585 Gepost op: 18 december 2019, 18:34:39
Apeldoorn, ik kreeg een mail dat ik was toegevoegd aan het politiesysteem. Als ik nog geen afspraak had om kleding te passen moest ik zelf bellen. aangezien ik geen afspraak gehad dus maar even zelf gebeld.

Aha, beter. Jij dacht dan maar zo snel mogelijk  ;)
selectieprocedure positief afgerond.


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #586 Gepost op: 18 december 2019, 18:37:44
Nice! Ik wacht ook nog steeds op de aanstellingspapieren.
Komende vrijdag wel al mijn laatste werkdag 098uo (goed getimed met de kerstborrel haha)

Heb je die nog niet binnen gehad? (Dat is toch papier waarop je invult of je eed/belofte aflegt enz?)

Aankomende vrijdag al je laatste werkdag!? En die tijd tussen vrijdag en 27 januari dan. Geen of minder inkomsten...?
selectieprocedure positief afgerond.


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #587 Gepost op: 18 december 2019, 20:30:15
Heb je die nog niet binnen gehad? (Dat is toch papier waarop je invult of je eed/belofte aflegt enz?)

Aankomende vrijdag al je laatste werkdag!? En die tijd tussen vrijdag en 27 januari dan. Geen of minder inkomsten...?

Heb dat wel in een mail gekregen & beantwoord maar dacht dat ik ook nog wat per post kreeg, of is dat niet zo? Had op 9 december een mailtje gekregen met mijn studentnummer in ieder geval en verwacht dat ze me binnenkort ook bellen om het uniform te passen.

Ja had sowieso al vrij gevraagd voor begin januari (bedrijf is ook een weekje dicht met de feestdagen) dus heb dat "verlengd" en vandaar komende vrijdag al mijn laatste werkdag bij mijn huidige baan 098uo
Even minder inkomsten maar dat komt goed.
Start week 5 in Eindhoven


Jonasss

  • Sollicitant bij eenheid Zeeland/West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #588 Gepost op: 18 december 2019, 22:15:17
Heb dat wel in een mail gekregen & beantwoord maar dacht dat ik ook nog wat per post kreeg, of is dat niet zo? Had op 9 december een mailtje gekregen met mijn studentnummer in ieder geval en verwacht dat ze me binnenkort ook bellen om het uniform te passen.

Ja had sowieso al vrij gevraagd voor begin januari (bedrijf is ook een weekje dicht met de feestdagen) dus heb dat "verlengd" en vandaar komende vrijdag al mijn laatste werkdag bij mijn huidige baan 098uo
Even minder inkomsten maar dat komt goed.

Geloof niet dat aanstellingspapieren per post komen. Ze doen heel veel per mail. Ik heb nog helemaal niks per post gehad van de politie.  Heb je ook al mail met datum van bijeenkomst en je beëdiging? Daarin noemen ze ook welke keuze jij hebt gemaakt (eed/belofte)

Wel heel lekker en goed voor elkaar dat je al zo vroeg kan stoppen met werk.  :) Dat geeft wel lekkere rust periode tot aan start opleiding politie. Ik moet nog werken tot week 3 januari ::) Dan week 4 weekje vrij en dan week 5 gelijk al start politie.
selectieprocedure positief afgerond.


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #589 Gepost op: 18 december 2019, 23:31:23
Zijn er al mensen die in Midden-Nederland starten die al wat meer weten? Qua kleding passen, welk basisteam of welke datum de beëdiging is? 0098