Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 197408 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rowanmeister

  • Aspirant
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #690 Gepost op: 14 januari 2020, 22:17:22
Ik start zelf ook in week 5 van Januari 2020, volgende week is het zo ver, de introductie week gaat van start. Echter lees ik hier vanalles over een mail met wachtwoorden, het bestellen van boeken en een mail van de beediging? Ik heb van alles nog niks voor bij zien komen en het begin komt toch wel heel erg in zicht. Is dit per regio verschillend of is dit, wat mij het meest logisch lijkt, op alle plaatsen in Nederland het zelfde. Ik zit zelf bij Regio Rotterdam.
Aspirant 2020 - Regio Rotterdam


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #691 Gepost op: 14 januari 2020, 23:02:07
Ik start zelf ook in week 5 van Januari 2020, volgende week is het zo ver, de introductie week gaat van start. Echter lees ik hier vanalles over een mail met wachtwoorden, het bestellen van boeken en een mail van de beediging? Ik heb van alles nog niks voor bij zien komen en het begin komt toch wel heel erg in zicht. Is dit per regio verschillend of is dit, wat mij het meest logisch lijkt, op alle plaatsen in Nederland het zelfde. Ik zit zelf bij Regio Rotterdam.

Wat heb je dan wel?? Kleding? Aanstellingsbesluit?  Als je nog niets hebt, dan toch even contact opnemen met recruitment


Rowanmeister

  • Aspirant
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #692 Gepost op: 14 januari 2020, 23:27:11
Ik heb op dit moment een informatiemap gekregen, hierin staan de arbeidsvoorwaarde, een welkomsbericht van de korpschef etc. Ik heb wel een mail gekregen met betrekking tot de introductie week, hierin staat dat op 21 of 22 Januari, enkele dingen verschaft zullen worden en aangemeten, nou lijkt het mij dat ik dan mijn uniform aanmeet, mijn diensttelefoon uitgereikt krijg en misschien dan ook de desbetreffende wachtwoorden?
Aspirant 2020 - Regio Rotterdam


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #693 Gepost op: 15 januari 2020, 07:25:27
Het enige afwijkende is dat Rotterdam een week eerder begint dan de rest.
In hoeverre het afwijkt qua kleding passen, inloggegevens ontvangen etc etc, geen idee. Als je het niet vertrouwd kun je het beste even bellen.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Rowanmeister

  • Aspirant
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #694 Gepost op: 15 januari 2020, 13:03:40
Hmm, ja opzich vertrouw ik het wel, ik bedoel als er in de planning staat dat er in de intro week verschillende dingen aangemeten en uitgereikt zullen worden mbt uniformen en autorisaties denk ik persoonlijk dat het goed zit. Wellicht hoor ik dan ook in welke klas ik zit.
Aspirant 2020 - Regio Rotterdam


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #695 Gepost op: 15 januari 2020, 14:03:08
Ik start zelf ook in week 5 van Januari 2020, volgende week is het zo ver, de introductie week gaat van start. Echter lees ik hier vanalles over een mail met wachtwoorden, het bestellen van boeken en een mail van de beediging? Ik heb van alles nog niks voor bij zien komen en het begin komt toch wel heel erg in zicht. Is dit per regio verschillend of is dit, wat mij het meest logisch lijkt, op alle plaatsen in Nederland het zelfde. Ik zit zelf bij Regio Rotterdam.

Hoi hoi,

Zit zelf ook bij Rotterdam. Heb gisteren (mijn hele klas) een mail gekregen voor het bestellen van boeken. (Vandaag al binnen). Wachtwoorden gaan allemaal automatisch nadat je een mail hebt gekregen dat jou online omgeving is aangemaakt en je die kunt gebruiken. Mocht je deze week niets krijgen, kun je ongetwijfeld volgende week alle vragen stellen. Mail van een beëdiging heb ik ook niet, werd poos geleden gebeld dat het een week eerder zou starten, en daarbij de data van beëdigen. Verwacht volgende week of de weken aankomend wel meer info te krijgen dan wel te kunnen vragen!

Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #696 Gepost op: 15 januari 2020, 19:11:59
Ik start zelf ook in week 5 van Januari 2020, volgende week is het zo ver, de introductie week gaat van start. Echter lees ik hier vanalles over een mail met wachtwoorden, het bestellen van boeken en een mail van de beediging? Ik heb van alles nog niks voor bij zien komen en het begin komt toch wel heel erg in zicht. Is dit per regio verschillend of is dit, wat mij het meest logisch lijkt, op alle plaatsen in Nederland het zelfde. Ik zit zelf bij Regio Rotterdam.

Als tip zou ik toch maar een belletje wagen naar werving & selectie v.w.b. het uniform. Ik weet niet hoe het in Rotterdam is, maar tijdens de eindmars in Amsterdam is het toch fijn als je je uniform hebt..
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #697 Gepost op: 15 januari 2020, 19:20:50
Als tip zou ik toch maar een belletje wagen naar werving & selectie v.w.b. het uniform. Ik weet niet hoe het in Rotterdam is, maar tijdens de eindmars in Amsterdam is het toch fijn als je je uniform hebt..

Rotterdam krijgt een week extra introductie, welke bestaat uit teambuilding/ kennismaking en kleding ontvangen.
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Rowanmeister

  • Aspirant
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #698 Gepost op: 15 januari 2020, 20:30:40
Heb even mijn recruiter gemaild, zal zijn antwoord even afwachten.
Aspirant 2020 - Regio Rotterdam


JGJ2019

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
  • Start week 5 Midden-Nederland👮🏼‍♂️
Reactie #699 Gepost op: 15 januari 2020, 22:47:00
Ik heb vandaag voor de 1e keer ingelogd op het portal. Ik kan alleen nergens vinden hoe je boeken moet bestellen. Iemand hier ervaring mee van Midden-Nederland?