Sollicitanten Recherchekundige start november 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Recherchekundige start november 2019  (gelezen 8687 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest16442

  • Gast
Gepost op: 28 mei 2019, 11:35:34
Zijn er mensen die gesolliciteerd hebben voor Recherchekundige, start in november 2019? Al resultaten binnen?




Soum

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2019, 20:37:00
Hoi Flavius,
Hier nog een sollicitant voor recherchekundige start november 2019!
Ik heb deze week selectiedag B.
Hoe ver ben jij?


guest16442

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2019, 21:04:06
Ik wacht op het telefoontje voor de medische selectie. ;D

Jij erg veel succes met onderdeel B!


Soum

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2019, 22:03:01
Dat gaat lekker vlot! Je bent er bijna  ;D

Dank je wel, hopelijk valt de wachttijd voor het psychologisch rapport een beetje mee


guest16442

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 4 juni 2019, 06:27:22
Dat gaat lekker vlot! Je bent er bijna  ;D

Dank je wel, hopelijk valt de wachttijd voor het psychologisch rapport een beetje mee
Ik had de mijne binnen 11 dagen binnen! Ik moet zeggen dat tot het rapport alles inderdaad erg vlot is verlopen. Vanaf het daadwerkelijk solliciteren tot het binnen krijgen van het rapport zat slechts 2 maanden.


Soum

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #5 Gepost op: 5 juni 2019, 14:25:55
Ik had de mijne binnen 11 dagen binnen! Ik moet zeggen dat tot het rapport alles inderdaad erg vlot is verlopen. Vanaf het daadwerkelijk solliciteren tot het binnen krijgen van het rapport zat slechts 2 maanden.

Hoe is de psychologische test gegaan? Ik vind het best spannend allemaal! Ook omdat ik niet goed weet hoe ik me moet voorbereiden en het ook afhangt van de psycholoog met wie je het gesprek hebt.


guest16442

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 5 juni 2019, 15:52:07
Hoe is de psychologische test gegaan? Ik vind het best spannend allemaal! Ook omdat ik niet goed weet hoe ik me moet voorbereiden en het ook afhangt van de psycholoog met wie je het gesprek hebt.
Ik vond het ook allemaal erg spannend. Je kunt je er inderdaad niet echt op voorbereiden. Over het rollenspel mag ik niets zeggen. Als ik het wel zou mogen zeggen helpt het denk ik toch niet, omdat je je misschien voorbereid op iets wat jij niet krijgt omdat je een andere rollenspel krijgt. Voor het gesprek is het vooral belangrijk jezelf te zijn en dat je goed kunt uitleggen waarom je bepaalde antwoorden geeft; jezelf vooral niet anders voordoen, want daar prikken ze met gemak doorheen.


jvo91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #7 Gepost op: 20 juni 2019, 15:04:35
Hi!

Ik wacht al weken op een vervolg! Heb deel A & B gehaald  ;D.
Als ik naar W&S bel zeggen ze: 'Oh je moet nog bewust blauw en de medische keuring'!? Terwijl ik naar mijn weten door de eenheid benaderd moet worden voor een gesprek. Heb eind april al mijn deel B gehad dus al een week of 7/8 spanning haha. Maarja goed voor the job zullen we maar zeggen.

@Flavius als eerste gefeliciteerd! Bij jou is het dan allemaal heel vlot gegaan! Je hebt dus ook al wel eenheidsgesprek gehad aangezien je wacht op de medische keuring!

p.s ik had dan weer wel binnen 1 uur mijn psychologisch rapport in de mail.  :o.


jvo91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #8 Gepost op: 20 juni 2019, 15:15:46
Hoe is de psychologische test gegaan? Ik vind het best spannend allemaal! Ook omdat ik niet goed weet hoe ik me moet voorbereiden en het ook afhangt van de psycholoog met wie je het gesprek hebt.

Dat laatste vind ik zeker waar. Ik heb nu 2 keer een gesprek gehad bij keuring deel B. Beide keren waren echt verschillend. Ik hoop dat het ook aan mijzelf lag omdat ik in de 2 jaar die er tussen zat heb geleerd ook van de eerste keer. Echter had ik voor mij gevoel veel meer een klik ook met de laatste keer en had ik het idee dat de psycholoog mij beter begreep ofso. Nogmaals kan ook aan mij gelegen hebben de eerste keer maar ik voelde toen ook totaal niet of het goed was gegaan ja/nee. Nu had ik er ook wel een prima gevoel bij toen ik de deur uitliep.

Maar ben en blijf jezelf. Bedenk inderdaad voorbeelden waarmee je kwaliteiten kan uitleggen en durf ook te zeggen hoe het is of wat je vind. Heb ook het idee dat ze er direct door heen zullen prikken als je 'niet helemaal eerlijk bent' of sociaal wenselijk antwoord.


guest16442

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 20 juni 2019, 20:52:30
Hi!

Ik wacht al weken op een vervolg! Heb deel A & B gehaald  ;D.
Als ik naar W&S bel zeggen ze: 'Oh je moet nog bewust blauw en de medische keuring'!? Terwijl ik naar mijn weten door de eenheid benaderd moet worden voor een gesprek. Heb eind april al mijn deel B gehad dus al een week of 7/8 spanning haha. Maarja goed voor the job zullen we maar zeggen.

@Flavius als eerste gefeliciteerd! Bij jou is het dan allemaal heel vlot gegaan! Je hebt dus ook al wel eenheidsgesprek gehad aangezien je wacht op de medische keuring!

p.s ik had dan weer wel binnen 1 uur mijn psychologisch rapport in de mail.  :o.
Ondertussen heb ik bericht gehad voor m'n medische keuring en het veiligheidsonderzoek. Dus hopelijk heb ik in juli al zekerheid!

Het klopt dat ik het gesprek aan het begin van de procedure heb gehad. Volgens mij is dat ook de nieuwe werkwijze. Zonder "positief" gesprek mag je volgens mij niet door naar onderdeel A. Waarom jij nog zoiets moet doen als "bewust blauw" is me niet bekend.