Sollicitanten Recherchekundige start november 2019

Auteur Topic: Sollicitanten Recherchekundige start november 2019  (gelezen 8686 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #10 Gepost op: 21 juni 2019, 15:18:36
Ondertussen heb ik bericht gehad voor m'n medische keuring en het veiligheidsonderzoek. Dus hopelijk heb ik in juli al zekerheid!

Het klopt dat ik het gesprek aan het begin van de procedure heb gehad. Volgens mij is dat ook de nieuwe werkwijze. Zonder "positief" gesprek mag je volgens mij niet door naar onderdeel A. Waarom jij nog zoiets moet doen als "bewust blauw" is me niet bekend.

Dat zou fijn zijn als je in juli die zekerheid hebt. Ik heb ook wel zo een intake gesprek gehad waar jij op doelt dus ik begin mij nu dan ook af te vragen of ik nog wel een gesprek moet.
Jij hebt dus na deel B geen gesprek meer gehad maar kreeg bericht over medische keuring en screening? Welke eenheid heb je gesolliciteerd?


Charly1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #11 Gepost op: 2 augustus 2019, 15:15:34
Hallo Allen,
Ik heb deel A en B doorstaan.. ik wacht nu op de medische keuring voor Amsterdam.
Zijn er al mensen welke zekerheid hebben dat ze in november de opleiding in kunnen?


jvo91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #12 Gepost op: 31 augustus 2019, 10:24:28
Hallo Allen,
Ik heb deel A en B doorstaan.. ik wacht nu op de medische keuring voor Amsterdam.
Zijn er al mensen welke zekerheid hebben dat ze in november de opleiding in kunnen?

Gisteren heb ik mijn aanstelling binnen gehad voor Oost-Nederland en ben ingedeeld voor week 45 :)!
Ik ben ook wel benieuwd of er nog meerdere hier zijn? En met hoeveel we uiteindelijk gaan starten.


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #13 Gepost op: 31 augustus 2019, 14:37:16
Ik ben even benieuwd, de mensen die hebben gesolliciteerd op ReKu: van wanneer tot wanneer stond die vacature open? De eerste berichten stammen uit mei/juni, ergens rond die tijd is de vacature opengezet?


jvo91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #14 Gepost op: 31 augustus 2019, 15:26:53
Ik ben even benieuwd, de mensen die hebben gesolliciteerd op ReKu: van wanneer tot wanneer stond die vacature open? De eerste berichten stammen uit mei/juni, ergens rond die tijd is de vacature opengezet?

In de tweede week van maart heb ik gesolliciteerd, vlak na de openstelling van de vacature.


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #15 Gepost op: 31 augustus 2019, 17:00:42
In de tweede week van maart heb ik gesolliciteerd, vlak na de openstelling van de vacature.

Weet je toevallig ook wanneer de vacature sloot?


jvo91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #16 Gepost op: 1 september 2019, 16:54:11
Weet je toevallig ook wanneer de vacature sloot?

Tot 25 maart kon er gereageerd worden.