Termijnen selectieprocedure tijdens Corona

Auteur Topic: Termijnen selectieprocedure tijdens Corona  (gelezen 3079 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joop2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Gepost op: 27 juni 2020, 16:42:48
Ik heb binnenkort deel B van de het psychologisch onderzoek. Tussen deel A en B zaten bijna 2 maanden. Hierna komt nog de sporttest en medisch onderzoek. Iemand een idee na hoeveel tijd je tegenwoordig een uitnodiging krijgt voor de sporttest? Ik heb al geinformeerd bij mijn recruiter en voorlichting. Niemand kan er echter iets concreets over zeggen.
iemand een idee hier ?





louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2020, 07:16:35
Ik denk dat niemand je daar een antwoord op kan geven.
Momenteel loopt alles anders ivm corona.
Gewoon afwachten en het over je heen laten komen  :)


guest20700

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2020, 10:34:52
Voor welke opleiding (startmoment) ben je in de running?

Deel B is best wel pittig, als je die haalt verwacht ik voor jou dat het allemaal wat sneller gaat verlopen. Ik denk dat iedereen nu wat oppervlakkig reageert omdat je, met alle respect, een van de vele bent die nog een lange weg heeft te gaan. Er zullen nog veel kandidaten afvallen en zodoende houden ze het contact wat afstandelijk. Op de sporttest vallen er nauwelijks mensen af dus daar moet je je niet zo druk over maken. Medische keuring is ook een standaardprocedure en je kan zelf wel aanvoelen of je medisch in orde bent of niet... Dus lang verhaal kort: haal je deel B dan is de kans dat je de selectie volledig kunt doorlopen vrij groot! Ik adviseer je om regelmatig even te bellen om druk op de ketel te houden. Zo voorkom je dat je onderop de stapel terecht komt.

Succes met deel B, is het nu weer fysiek of nogsteeds digitaal?


Joop2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2020, 01:40:32
Ik heb inmidels alle psychologische testen digitaal succesvol afgerond. Ik wacht nu op een uitnodiging voor de sporttest. Hopelijk kan dat een beetje snel nu...
misschien dat ze de sporttest nu buiten afnemen