Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133348 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #110 Gepost op: 23 februari 2020, 18:13:57
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag gehoord dat ik mag beginnen met de opleiding in Apeldoorn. Gisteren screening gehad en vanmorgen het verlossende woord gekregen. Ben erg blij met het nieuws en ben benieuwd of ik hier al wat klasgenoten tegen kan komen.
Vriendelijke groet

Mark

Top! Gefeliciteerd man! Ik moet helaas nog ff in de wachtkamer. 😬


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #111 Gepost op: 23 februari 2020, 18:24:13
Mooi Woutske! Hopelijk ben je er tevreden over😉
Ik ben wel tevreden met het voorstel :) Overal spreekt men in de documenten van starten in mei dus ik wacht met smacht op de officiële aanstelling (onder voorbehoud van screening)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Mark R

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #112 Gepost op: 25 februari 2020, 10:06:23
Top! Gefeliciteerd man! Ik moet helaas nog ff in de wachtkamer. 😬

dank je wel. Wachten duurt idd lang. Hopelijk gaat het voor jou ook vlot nu. Succes nog.


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #113 Gepost op: 25 februari 2020, 12:29:44
Dat zou mooi zijn Woutske! Hopelijk snel zekerheid. In ieder geval fijn dat het voorstel bevalt!😁


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #114 Gepost op: 25 februari 2020, 17:38:29
Van harte gefeliciteerd allemaal. Vandaag per mail een bevestiging ontvangen dat ik in mei mag beginnen🤗
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


Mark R

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #115 Gepost op: 25 februari 2020, 18:50:16
Van harte gefeliciteerd allemaal. Vandaag per mail een bevestiging ontvangen dat ik in mei mag beginnen🤗

Gefeliciteerd


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #116 Gepost op: 25 februari 2020, 19:40:38
Thnx, Jij ook van harte  098uo
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


Hii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #117 Gepost op: 26 februari 2020, 09:43:06
Zijn er meer mensen die al langer dan 6 weken op de screening zitten te wachten (het bgo gesprek) ? Ik heb al contact opgenomen maar het lijkt vrij weinig uit te maken helaas.
Word wel een dingetje zo met opzegtermijn 🤔


KG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #118 Gepost op: 26 februari 2020, 10:02:03
Zijn er meer mensen die al langer dan 6 weken op de screening zitten te wachten (het bgo gesprek) ? Ik heb al contact opgenomen maar het lijkt vrij weinig uit te maken helaas.
Word wel een dingetje zo met opzegtermijn 🤔

Ik heb de stukken voor de screening op 15 december al gestuurd. Echter hebben zij de screening pas op 20 januari aangevraagd (5,5 week geleden). Ik wacht ook nog steeds op een belletje..
Ik heb een opzegtermijn van 2 maanden. Dat betekent dat ik eigenlijk uiterlijk deze week moet opzeggen. ik heb het met mijn leidinggevende besproken en gelukkig doet ze hierover niet moeilijk!  :)
Heb jij naar de afdeling screening gebeld?


Hii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #119 Gepost op: 26 februari 2020, 11:07:12
Ik heb de stukken voor de screening op 15 december al gestuurd. Echter hebben zij de screening pas op 20 januari aangevraagd (5,5 week geleden). Ik wacht ook nog steeds op een belletje..
Ik heb een opzegtermijn van 2 maanden. Dat betekent dat ik eigenlijk uiterlijk deze week moet opzeggen. ik heb het met mijn leidinggevende besproken en gelukkig doet ze hierover niet moeilijk!  :)
Heb jij naar de afdeling screening gebeld?

Bij mij is het 8 januari aangevraagt, zit nu op 7 weken. Ik zit in de positie dat ze niet moeilijk kunnen doen, maar mijn baas is echt not amused hiermee.
Ik heb mailcontact gehad met de selectieafdeling van midden Nederland. Heb verder geen idee met wie ik hier verder contact mee kan opnemen.