Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133459 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #120 Gepost op: 26 februari 2020, 11:13:40
Ik heb de stukken voor de screening op 15 december al gestuurd. Echter hebben zij de screening pas op 20 januari aangevraagd (5,5 week geleden). Ik wacht ook nog steeds op een belletje..
Ik heb een opzegtermijn van 2 maanden. Dat betekent dat ik eigenlijk uiterlijk deze week moet opzeggen. ik heb het met mijn leidinggevende besproken en gelukkig doet ze hierover niet moeilijk!  :)
Heb jij naar de afdeling screening gebeld?
hebben ze jou expliciet verteld dat de screening is opgestart? Ik heb op 2 jan al dingen aangeleverd maar de uitslag van medische keuring was pas de 26ste. Neem aan dat ze toen ook startte?
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Hii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #121 Gepost op: 26 februari 2020, 11:35:29
hebben ze jou expliciet verteld dat de screening is opgestart? Ik heb op 2 jan al dingen aangeleverd maar de uitslag van medische keuring was pas de 26ste. Neem aan dat ze toen ook startte?
Ja dat hebben ze echt zo gezegt in de mail. De uitslag van de medische keuring had ook al voor de kerst binnen.
Dus in jouw geval zouden ze na de 26e het moeten hebben opgestart. Maar als je dat niet zeker weet zou ik ook even mailen.

Oh ik reageer nu op iemand anders, 😅


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #122 Gepost op: 26 februari 2020, 12:07:01
Ik heb dit 14-02 ontvangen:

“Wanneer wij alle documenten compleet van je hebben ontvangen dienen wij je screening in. De doorlooptermijn is 6 tot 8 weken vanaf het moment dat je dossier wordt opgepakt door de onderzoeker. De onderzoeker zal tzt contact met je opnemen.”

Daarnaast gehoord dat het nog 1 tot 2 weken ging duren voordat het opgepakt wordt.

Wel lastig met opzegtermijn van huidige job als het nog een week of 8 zou duren vanaf nu....



Hii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #123 Gepost op: 26 februari 2020, 12:20:33
Ik heb dit 14-02 ontvangen:

“Wanneer wij alle documenten compleet van je hebben ontvangen dienen wij je screening in. De doorlooptermijn is 6 tot 8 weken vanaf het moment dat je dossier wordt opgepakt door de onderzoeker. De onderzoeker zal tzt contact met je opnemen.”

Daarnaast gehoord dat het nog 1 tot 2 weken ging duren voordat het opgepakt wordt.

Wel lastig met opzegtermijn van huidige job als het nog een week of 8 zou duren vanaf nu....
Pff mooi klaar mee dan. Mensen komen echt in de problemen hiermee ja. Ik heb 3 maanden opzegtermijn en heb er al een maand af weten te lullen. Maar ook 2 maanden lukt nu niet meer.


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #124 Gepost op: 26 februari 2020, 13:51:28
Zijn er meer mensen die al langer dan 6 weken op de screening zitten te wachten (het bgo gesprek) ? Ik heb al contact opgenomen maar het lijkt vrij weinig uit te maken helaas.
Word wel een dingetje zo met opzegtermijn 🤔

Ja, bij mij hetzelfde. Momenteel wordt het wel kritisch in verband met mijn opzegtermijn.


Hii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #125 Gepost op: 26 februari 2020, 15:47:25
Als je het over de duivel hebt... ik ben inmiddels uitgenodigd voor het gesprek.
Hopelijk jullie ook snel!


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #126 Gepost op: 26 februari 2020, 16:04:21
Ik heb net even contact opgenomen naar de status van mijn screening. Deze is afgelopen maandag opgestart en zal het dus waarschijnlijk nog vier tot zes weken duren tot het OPG gesprek. Benieuwd of het dan qua tijd gaat lukken of dat ik ook een aanstelling ga ontvangen voordat de screening klaar is :p
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


KG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #127 Gepost op: 26 februari 2020, 19:42:05
Ik heb net even contact opgenomen naar de status van mijn screening. Deze is afgelopen maandag opgestart en zal het dus waarschijnlijk nog vier tot zes weken duren tot het OPG gesprek. Benieuwd of het dan qua tijd gaat lukken of dat ik ook een aanstelling ga ontvangen voordat de screening klaar is :p

Ik heb vandaag ook contact gehad. Ze konden me vertellen dat de screening op 20 januari is aangevraagd, maar ze konden niet zeggen of ze er al mee bezig zijn. Naar welk nummer heb jij gebeld?


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #128 Gepost op: 26 februari 2020, 20:26:01
Ik vroeg mij iets af, namelijk hoe groot is de kans als je enkel de screening nog maar hoeft af te ronden dat je doorgeschoven wordt naar de lichting van oktober? Uiteraard moet de screening in orde zijn.

Volgens mij krijg je dat al in een iets eerder stadium te horen meestal.


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #129 Gepost op: 26 februari 2020, 20:36:43
Ik heb vandaag ook contact gehad. Ze konden me vertellen dat de screening op 20 januari is aangevraagd, maar ze konden niet zeggen of ze er al mee bezig zijn. Naar welk nummer heb jij gebeld?

Lastig hè al dat wachten!? Ik snap echt niet waarom ze zo lang nodig hebben.

Ik heb mijn laatste nieuws ontvangen van front-office Recruitment  088-6622300.

Mijn screening is maandag opgestart en 6 tot 8 weken doorlooptijd. Opzegtermijn komt echt in gedrang!