Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133369 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #20 Gepost op: 6 november 2019, 07:48:58
Maar dat ik een dag na deel B al uitslag had is volgens mij redelijk uitzonderlijk. Bij mij zeiden ze dat ik binnen 2 weken uitslag zou krijgen.

Ik heb er meer over gehoord die dat hebben gered. Er was toen ik deel B deed zelfs iemand tegen wie ze hadden gezegd de uitslag een uur later al op de mail te willen zetten. Zo snel kan volgens mij praktisch niet eens maar goed.
Toen ik begon met mijn sollicitatie werd er steeds gezegd dat het 4 weken zou duren en hoe dichter ik op deel B kwam hoe korter het werd. Uiteindelijk kreeg iedereen zo'n beetje binnen een week antwoord geloof ik.

Ik las altijd veel hier en verder alles bij mijn 'eigen clubje' hier. Vond het wel leuk om een beetje vooruit te kunnen kijken qua hoe alles loopt bij de mensen van een lichting eerder.


Debby.po

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #21 Gepost op: 6 november 2019, 19:17:31
Ik heb vandaag deel A positief afgerond, as maandag heb ik deel B.

Mijn ervaring is dat de sporttest erg pittig is.
Ik heb al de hele dag last van hoesten en ben helemaal uitgeput.

Voor de mensen die deze onderdeel gaan doen gewoon goed trainen en vooral op uithoudingsvermogen.


misterbeton

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #22 Gepost op: 7 november 2019, 08:56:50
Ik had op een vrijdagmiddag 13:00 onderdeel B, toen zei de psycholoog al: ik ben vrij snel dus zal mogelijk vandaag de uitslag al toesturen. Diezelfde middag 17:00u had ik de uitslag binnen van deel B. Kan dus heel snel gaan afhankelijk van wie je als psycholoog hebt.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #23 Gepost op: 7 november 2019, 10:12:07
Ik had op een vrijdagmiddag 13:00 onderdeel B, toen zei de psycholoog al: ik ben vrij snel dus zal mogelijk vandaag de uitslag al toesturen. Diezelfde middag 17:00u had ik de uitslag binnen van deel B. Kan dus heel snel gaan afhankelijk van wie je als psycholoog hebt.

Die vent had ik ook moeten hebben!  :P


Ba-rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #24 Gepost op: 7 november 2019, 11:31:08
Hi allen!

Al mensen hier die Deel B positief hebben afgerond? Dan kan nu het wachten beginnen  :P

Zelf wacht ik ook op uitnodiging voor de medische keuring, maar heb geen idee wanneer deze binnen zal komen. Het is inmiddels 1,5 week geleden dat ik uitslag kreeg van Deel B. Geen idee hoe lang ik nog zal moeten wachten!





Debby.po

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #25 Gepost op: 7 november 2019, 11:43:21
Hi allen!

Al mensen hier die Deel B positief hebben afgerond? Dan kan nu het wachten beginnen  :P

Zelf wacht ik ook op uitnodiging voor de medische keuring, maar heb geen idee wanneer deze binnen zal komen. Het is inmiddels 1,5 week geleden dat ik uitslag kreeg van Deel B. Geen idee hoe lang ik nog zal moeten wachten!



Volgens mij krijg je deze 6 maanden voor dat je opleiding begint dus waarschijnlijk in december wordt je opgeroepen voor een medische keuring


misterbeton

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #26 Gepost op: 7 november 2019, 12:29:23
Die vent had ik ook moeten hebben!  :P

Vrouw  :P :P


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #27 Gepost op: 7 november 2019, 13:04:43


Atlovartnhoj

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • Sollicitant Limburg Jan 2020
Reactie #28 Gepost op: 7 november 2019, 21:46:48
Hi allen!

Al mensen hier die Deel B positief hebben afgerond? Dan kan nu het wachten beginnen  :P

Zelf wacht ik ook op uitnodiging voor de medische keuring, maar heb geen idee wanneer deze binnen zal komen. Het is inmiddels 1,5 week geleden dat ik uitslag kreeg van Deel B. Geen idee hoe lang ik nog zal moeten wachten!

Duurde 2 maanden bij mij.  :P Zoal al eerder gezegd, op zen vroegst pas 6 maanden voor je begin datum.
Definitief aangesteld, start opleiding week 5 2020


Gertdejong123

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #29 Gepost op: 9 november 2019, 12:15:32
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen week testdag b gehad.
Nu heb ik over het psychologisch gesprek wel een goed gevoel. Echter twijfel ik over het rollenspel.

Ik kreeg 2 casussen. De eerste ging voor mijn gevoel heel goed. De acteur werd emotioneel en ik wist hem uiteindelijk te kalmeren en heb naar mijn weten in voor een passende oplossing gezocht.

De tweede casus werd wat lastiger. Althans zo heb ik het ervaren. Het verhaal van casus 1 bleek niet te kloppen en de acteur had gelogen over iets. Hier sprak ik hem op aan en vervolgens werd de acteur boos en begon te schreeuwen.

Lang verhaal kort maken, Ik heb de acteur weten te kalmeren, maar dit moest wel meerdere keren. [....]

Nu vraag ik mij alleen af of ik nog harder had moeten optreden, of dat ik het juiste  gedaan heb.

[...]

Ik vroeg me af of er meer sollicitanten zijn die een soortgelijke situatie hebben meegemaakt.