Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 134120 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #480 Gepost op: 4 mei 2020, 10:29:07
Lekker gevoel hé en ben je er blij mee

Jazeker! School in Den Haag en basisteam Westland.


guest20700

  • Gast
Reactie #481 Gepost op: 4 mei 2020, 10:56:23
Zenuwslopend! Ik geloof alleen niet dat ze de hele lichting van week 33 laten lopen. Maar dat maakt het niet minder vervelend en spannend voor jou. Hoop dat het goed gaat komen.

Is ook nog de vraag hoever alle kandidaten waren in hun traject. Medische keuring ligt vanaf 17/03 stil en ik was een van de laatste die nog gekeurd werd. Mij is destijds vertelt door W&S dat ik een vd eerste was door het traject had afgerond dus hoever de hele lichting was is niet duidelijk


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #482 Gepost op: 4 mei 2020, 11:23:03
Is ook nog de vraag hoever alle kandidaten waren in hun traject. Medische keuring ligt vanaf 17/03 stil en ik was een van de laatste die nog gekeurd werd. Mij is destijds vertelt door W&S dat ik een vd eerste was door het traject had afgerond dus hoever de hele lichting was is niet duidelijk

Pfff wat balen allemaal... Al neem ik wel aan dat ze je niet laten lopen. Er is al tijd en geld in je geïnvesteerd en je blijkt ook nog eens geschikt. Zou t volgende startmoment rustig afwachten. Al is dat natuurlijk niet makkelijk.

Hoop dat alles goedkomt voor je!


guest20700

  • Gast
Reactie #483 Gepost op: 4 mei 2020, 14:45:59
Zojuist gebeld door de recruiter: ik ben samen met een dame voor de eenheid DH geplaatst voor week 45. Super super super super blij mee, mijn dag kan niet meer stuk!!!


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #484 Gepost op: 4 mei 2020, 14:52:32
Zojuist gebeld door de recruiter: ik ben samen met een dame voor de eenheid DH geplaatst voor week 45. Super super super super blij mee, mijn dag kan niet meer stuk!!!

Gefeliciteerd, ik kan me voorstellen dat je heel opgelucht bent!!


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #485 Gepost op: 4 mei 2020, 15:06:47
Zojuist gebeld door de recruiter: ik ben samen met een dame voor de eenheid DH geplaatst voor week 45. Super super super super blij mee, mijn dag kan niet meer stuk!!!

Van harte gefeliciteerd :) Geniet ervan  :D
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #486 Gepost op: 4 mei 2020, 15:19:15
Van harte gefeliciteerd :) Geniet ervan  :D

Ga ik zeker doen, sushi is al besteld  098uo 98uiye 0098


guest20700

  • Gast
Reactie #487 Gepost op: 4 mei 2020, 15:24:51
Definitieve aanstelling en de arbeidsvoorwaarde kunnen nog niet opgepakt worden en daar komen ze later bij mij op terug. Liefst wil ik alles nu afvinken maar verwacht dat het t.z.t. wel rond gaat komen. Dit is al een hele grote opluchting en voelt super goed.

Voor degene die ook bij de eenheid DH gaan werken, we worden straks collega's ;)


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #488 Gepost op: 5 mei 2020, 09:03:09
Definitieve aanstelling en de arbeidsvoorwaarde kunnen nog niet opgepakt worden en daar komen ze later bij mij op terug. Liefst wil ik alles nu afvinken maar verwacht dat het t.z.t. wel rond gaat komen. Dit is al een hele grote opluchting en voelt super goed.

Voor degene die ook bij de eenheid DH gaan werken, we worden straks collega's ;)

Nu, wederom, je geduld bewaren  :D. Maar belangrijkste is dat het goed gaat komen :)  Wie weet lopen we elkaar tegen het lijf in de toekomst.

Ik heb trouwens een gewijzigde besluit ontvangen, theorie in Leusden en basisteam Leiden-Midden.
Maakt mij niet minder enthousiast  0098
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #489 Gepost op: 5 mei 2020, 10:52:26
Nu, wederom, je geduld bewaren  :D. Maar belangrijkste is dat het goed gaat komen :)  Wie weet lopen we elkaar tegen het lijf in de toekomst.

Ik heb trouwens een gewijzigde besluit ontvangen, theorie in Leusden en basisteam Leiden-Midden.
Maakt mij niet minder enthousiast  0098

Succes man, laten we indd contact houden en kijken hoe het verloopt. Heb je instagram en/of FB? Dan stuur ik je in een PB mijn account.