Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133360 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen_R

  • Sollicitant Agent Zeeland - West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #60 Gepost op: 23 januari 2020, 07:15:03
Afgelopen maandag loonstroken opgestuurd, nu afwachten. Hoop daar deze week nog iets over te horen.

Ik hoop het voor je. Ik heb 16 december mijn loonstroken opgestuurd en heb nog steeds niets gehoord  :-\. Geduld wordt wederom weer op de proef gesteld haha  ;)


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #61 Gepost op: 23 januari 2020, 08:06:20
Oh haha, ja die wordt flink op de proef gesteld inderdaad! Welke eenheid heb je gesolliciteerd?


Jeroen_R

  • Sollicitant Agent Zeeland - West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #62 Gepost op: 23 januari 2020, 08:23:28
Oh haha, ja die wordt flink op de proef gesteld inderdaad! Welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Zeeland - West-brabant. Het gezellige zuiden zullen we maar zeggen  0098


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #63 Gepost op: 23 januari 2020, 17:37:03
Haha ja zo is het! Maar dat duurt dan wel heel lang bij jou. Hoop voor je dat je ook snel verder kunt. Heb je de medische keuring al wel gehad?


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #64 Gepost op: 23 januari 2020, 23:17:47
15 januari heb ik mijn aanstelling mail gehad en direct mijn loonstroken verstuurd. Daarnaast gebeld voor medische keuring, die staat gepland voor volgende week maandag en eergister een mail gehad betreft de screening. Ben benieuwd naar het vervolg..


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #65 Gepost op: 23 januari 2020, 23:20:26
15 januari heb ik mijn aanstelling mail gehad en direct mijn loonstroken verstuurd. Daarnaast gebeld voor medische keuring, die staat gepland voor volgende week maandag en eergister een mail gehad betreft de screening. Ben benieuwd naar het vervolg..
Voor welke eenheid is dat? In Amsterdam heb ik nog geen mail gehad voor een aanstelling maar wel al de medische keuring afgerond. Het lijkt er op dat het proces niet altijd in dezelfde volgorde loopt o.i.d.?
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #66 Gepost op: 24 januari 2020, 10:10:23
Voor welke eenheid is dat? In Amsterdam heb ik nog geen mail gehad voor een aanstelling maar wel al de medische keuring afgerond. Het lijkt er op dat het proces niet altijd in dezelfde volgorde loopt o.i.d.?

Ja klopt, eenheid Zeeland - West-Brabant


Sollicitant Marjolein

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #67 Gepost op: 27 januari 2020, 08:12:49
Voor welke eenheid Marjolein en Woutske?

Hopelijk snel meer duidelijkheid ivm opzeggen huidige baan.

Ik voor eenheid Oost Nederland  :)


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #68 Gepost op: 28 januari 2020, 19:43:08
Hoi allemaal, Vandaag een mail ontvangen ivm mijn screening. Uitslag van het onderzoek is positief. Ben super blij en heb er onwijs veel zin in. Ik mag, als het goed is, in mei beginnen, eenheid Den Haag.
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #69 Gepost op: 28 januari 2020, 21:30:29
Hoi allemaal, Vandaag een mail ontvangen ivm mijn screening. Uitslag van het onderzoek is positief. Ben super blij en heb er onwijs veel zin in. Ik mag, als het goed is, in mei beginnen, eenheid Den Haag.
cool, gefeliciteerd!
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020